maandag, februari 08, 2016

Aluna Joy Yaxkin & De Ster Ouderen - Een Stijging in de Bandbreedte van de Aarde - 5 Februari 2016


Aluna Joy Yaxkin & De Ster Ouderen
Een Stijging in de Bandbreedte van de Aarde
Nieuwe Aarde Energiestromingen Zuiveren de Oude Chaos
5 Februari 2016

In deze laatste twee weken, besloten we spontaan om naar het oog van El Nino in Midden Mexico in Bandanas Bay te vliegen. Wij zijn zeer bekend met de matrix van de leylijnen in dit gebied. We houden ervan om om te twee jaar hier voor een ziel-retraite te komen. Dit gebied verankert een diep gevoel van gemeenschap en zoete lieve vibraties, zodat iedereen die hier op bezoek komt vanzelfsprekend in een open, liefdevol stromen vervalt. Deze baai is een magisch vreedzaam gebied in Mexico ongelijk aan welk ander gebied dan ook dat ik bezocht heb. De Baai en diens aangrenzende gemeenschappen zijn omringd en genesteld (omhelsd) door lagen van diepe, groene bergmassieven. Wij houden gewoonweg van Bucerias.
Toen we arriveerden, het eerste dat ik opmerkte was de oceaan. Dit is een beschermde baai en zelfs orkanen moeten hard werken in dit gebied om impact te hebben. Toen ik één van de dorpelingen vroeg over de hoge getijden, de grotere golven en de muisstroom (vergeleken met het jaar daaraan voorafgaand), zei hij eenvoudig, “De oceaan is kwaad”. Dit kreeg mijn aandacht en stuurde me op een onderzoeksexpeditie uit.
Ik heb deze golven gedurende jaren bekeken als mijn staartherapie, en dit jaar was het zeer anders. Eerst, deed ik het af als El Nino en de volle Maan. Maar na een paar dagen, voelde ik dat er iets veel diepers aan het werk was. De golven waren chaotisch, en de onderstroom kroop onder de binnenkomende golven, zodat zij neervielen en de kust met een donderachtige boem raakten. Het was bizar om de afwijkende, multi-gelaagde, binnenkomende golven te bekijken die schenen te proberen de zwaartekracht te trotseren, zoals omhoog gaande waterspirits die wensen om in vrijheid gesteld te worden, en dan met een enorme grote boem neervallen! Het was alsof het water tot leven gekomen was. Er zijn geen woorden voor die dit zullen vangen. Iedere keer dat ik mijn camera tevoorschijn haalde om één van deze golven te filmen, kalmeerde het water! Ik kreeg de boodschap snel door. Geen video. Check … Snap het!
We leerden dat de migrerende bultrug walvissen, waarvoor wij kwamen om naar te kijken, uit de baai bleven, omdat het water warmer was. We zagen vele dolfijnen; maar de walvissen, die hier iedere winter komen om geboorte te geven en te paren, waren niet te zien. Op een dag wilde ik echt in de oceaan gaan zwemmen. Ik keek naar een onderbreking in de reeks van de neerstortende golven aldus ik erin kon gaan. Voor elke van de volgende drie golven, spoelde wat eruit zag als een waterslang aan mijn voeten aan! Oké … Snap het. Het is niet mijn jaar om te gaan zwemmen.

Weldra begon ik het grotere plaatje te zien. De Aarde was een oud archetype van kwaadheid en chaos en diens mis-creaties aan het zuiveren. De Aarde is zichzelf aan het reinigen/opruimen met diens krachtige vier elementen. Met het water (sterkere oceaanstromingen, enzovoorts…), de wind (tornado’s, windstormen, enzovoorts…), vuur (vulkanen, enzovoorts…), en de aarde (aardbevingen, enzovoorts…). De Heilige Bandaras Bay, met al diens liefdevolle leylijn stromingen, was oude kwade archetypes aan het transmuteren. Dus dat was het waarom aan mij gevraagd werd om niet te gaan zwemmen. Dus in plaats van een vis te zijn, besloten we om leguanen te zijn, en we bewandelden de kustlijnen voor dagen achtereen en bekeken de vleermuisparade bij zonsondergang. We spraken zowel met de dorpelingen als met de uitgestuurde werknemers aldaar. We onderzochten en voelden de behoefte om het land in iedere straat aan te raken en alle wegen te bewandelen die we konden vinden. We verbleven zelfs in drie verschillende plaatsen in de paar dagen dat we daar waren.
Hoewel de oceaan deze oude kwade energie aan het opruimen was, waren de mensen open, en vol van Liefden en waardering voor in dit prachtige gebied te zijn. Er was een prachtig, vermengd, gemeenschapsgevoel welke zeer behulpzaam was bij alles dat we nodig waren. Na mijn eerste twee dagen in de baai, startte mijn empathische lichaam zich opnieuw op, mijn bewustzijn verschoof, mijn kwalen waren verdwenen en mijn dromen werden echt licht en verheffend. Het was nogal paradoxaal, aangezien ik slechts meters verwijdert was van de oceaan en het meeste van deze tijd enige zware plicht, oude, giftige energie aan het opruimen was. Het was alsof ik ook uitgeruimd werd en zonder de gebruikelijke chaos en hard werken. Het stroomde gewoon terwijl ik opnieuw uitgelijnd werd met de volgende bandbreedte.
Toen we naar huis terugkeerden, deden wij dat aldus doorheen het oog van een grote storm die van Phoenix naar Denver koerste. De oppasser van mijn woning tekstte mij dat Sedona geraakt werd door een ongewoonlijke kwade en winderige storm. Op het tijdstip dat wij thuiskwamen, was de storm gaan liggen. De volgende ochtend sneeuwde het (P.S. Wij houden van onze sneeuw hier), en begon ik me opnieuw aan mijn thuisbasis hier in Sedona te verankeren. Sedona is verbonden aan en versterkt energie vanuit bijna de volledige planeet. Dus wat er buiten in de wereld gebeurt, kunnen empaten en zieners hier voelen. Ik weet dat het cool klinkt, maar het is hard werken voor velen van ons. Het was duidelijk dat dit zuiveren en reinigen ook gaande was hier in Sedona.
Net voordat we Bandaras Bay verlieten, verschoof de energie op het land (de ochtend van 31 Januari), en werd de mensheid schoongemaakt door een enorme grote reinigingsgolf die nog steeds gaande is dwars door de USA en over de gehele wereld heen. Na een dag van aarden terug thuis, begon ik terug in te pluggen in het wereldnieuws om de effecten van deze zuivering te zien. We zagen dat Syrië diens Vredesbesprekingen uitgesteld had en zelfs meer vluchtelingen waren op de vlucht. We zagen enorme grote ecologische kwesties en nieuwe virussen die ontdekt worden, en overvloedig veel mensen gaan over om bruggen te bouwen vanaf de andere kant. We zien deze dingen niet met angst, tussen haakjes, maar als symptomen en aanwijzingen voor onze transmutatie.
We hebben gedurende maanden gevoeld dat er een chaotische en kwade energie is die tot uitdrukking gebracht worden en opgeruimd wordt door de mensheid. Hoewel dit eruit ziet dat wij achteruitgaan, is de mensheid in feite dit oude paradigma aan het zuiveren en opruimen en creëert een schone landingsbaan voor al onze nieuwe intenties/voornemens en dromen. Laten we hier duidelijk zijn … Wanneer je HET VOELT, ben je het AAN HET ZUIVEREN EN OPRUIMEN. Er is geen noodzaak om achterwaarts te gaan en het meer te verwerken en er een grote kwestie van te maken. Wanneer het eenmaal volledig GEVOELD en her/erkend wordt, IS het gezuiverd! Zo simpel als dat! Klus geklaard!
Voor het meeste van dit jaar, zal de WAARHEID tevoorschijn komen, ongeacht wat. Als het water besmet is, zal de waarheid niet toegestaan worden zich te verbergen. Als de kwaliteit van de lucht ongezond is, zal het onthuld worden. Als de Aarde schade berokkend wordt, zullen wij erover horen. De complete absurditeit van de huidige nieuwsgebeurtenissen zal zelfs meer slapenden wakker maken. Het afvlakken en afstompen van de mensheid heeft nu bijna de bodem bereikt. Het hebzuchtige materiële wereldbewustzijn zal geen profijt hebben van ons naar onze dood te telen, zonder dat wij het zien voor wat het is. De waarheid is naar buiten aan het komen. De wolf in schaapskleren zal afgelopen zijn. De keizer heeft geen kleding aan! Vanwege dit jaar van waarheid, wat vervolgens komt is de manifestatie van waar wij voor gebeden hebben. Alle andere onevenwichtige opties werden langzaam afgesloten (vanuit universeel mededogen) voor diegenen die vanuit het ego, de hebzucht, enkel vanuit zelfinteresse en gebrek aan wat voor mededogen of inlevingsvermogen dan ook leven. Zij zouden gewoonweg tussen deze dichtslaande deuren verbrijzeld kunnen worden als zij niet hun ogen openen!
Ik vroeg over deze golf van zuiverende energie, en aan mij werd getoond dat het door zal gaan voor ongeveer 3 extra weken. Veel van dit zuiveren zal deze keer door Moeder Aarde gedaan worden. Dank je wel Grote Moeder. Maar wij mogen iets hiervan op ons nemen. Dit zal tevoorschijn komen in onze lichamen, omdat onze lichamen een deel van de Aarde zijn. Wij zouden beïnvloed kunnen zijn in gebieden van onze lichamen waar wij zwakke plekken hebben. We hebben allemaal zwakke plekken. Denk eraan … Wij zijn sterfelijke menselijke wezens alsook eeuwige spirituele wezens. Met Maart, zullen wij ons veel lichter voelen en in een hogere frequentie zijn.
De Ster Ouderen zijn ZEER DUIDELIJK. Zij willen dat wij dit horen. Als wij bij onszelf gewaarworden dat wij deze energie verwerken, is het omdat wij hier kwamen om dit werk te doen. Als wij deze zuivering fysiek voelen, is het niet omdat wij niet spiritueel genoeg zijn, of dat we gestraft worden. Wij zijn eenvoudig sterk genoeg om de Aarde bij de zuivering van dit zeer diep gewortelde paradigma en deze oude archetypes te helpen die geen deel uitmaken van onze nieuwe werkelijkheid.
Dus als ik jullie niet verveeld heb met dit alles, en jullie nog steeds bij mij zijn…
Zijn hier enige suggesties voor zelfzorg, terwijl wij door deze fysieke zuivering van de oude paradigma’s van de Aarde heengaan.
Eerst … maak je AARDE ruimte schoon…
** Houd je thuisbasis schoon van chaos en rommel. Yeah! Het is tijd voor de schoonmaak! Eenvoudig door je bezittingen aan te raken of te verhuizen, reinig je hen. Ook, wat voor items in jullie woning dan ook, van jullie verleden, welke onplezierige gevoelens naar boven brengen, daarvoor is het tijd om hen naar de liefdadigheidswinkel te brengen.
** Verwijder al je heilige stenen en kristallen, en reinig hen buiten door hen in fris water onder te dompelen met een klein beetje Himalaya zout of Dode Zee Zout. Als je in vriezend weer woont, plaats je stenen en kristallen in water op de vensterbank waar de zon op schijnt.
** Poets (met Salie of Copal) binnen en buiten.
** Was de ramen. Dit is goed voor de feng shui van je woning, en staat ook schoon ongewijzigd licht toe om je woning binnen te komen.
Maak nu je FYSIEKE ruimte schoon
** Poets jezelf schoon (Salie of Copal), en draag iedere dag frisse kleding.
** Neem een massage om oude energie op te ruimen.
** Neem een ontgiftingsbad. Ik houd van deze twee recepten…
- Zout bad … I kopje epsom zout, een paar druppels lavendel en een kopje zuiveringszout. Week gedurende 20-30 minuten met goede, kalmerende muziek.
- Gember bad… Rasp één kopje verse gember en plaats het in een hete, maar niet kokende, kan met water. Laat het gedurende een poosje weken, en zeef het in je bad.
** Doe dutjes wanneer je geroepen bent dat te doen. In Mexico, is dit een dagelijkse Siësta. Muy Bueno!
** Bovenal, aard jezelf, Het wordt AARDEN genoemd, door je blote voeten op de Aarde te zetten. Ik gebruik ook een aardingsmat. Ik leg het op mijn schoot onder mijn iPad, en computer, en ik slaap er zelfs mee.
Bovenal, in plaats van te bidden voor vrede (hetgeen impliceert voor het Universum dat er nog steeds oorlog is, en nog steeds een dualistische benadering is) BEN gewoon VREDE. BEN LIEFDE. BEN VRIENDELIJK. BEN BLIJ/GELUKKIG. We kunnen niet de kwesties in het Midden Oosten oplossen, onze verontreiniging van de Aarde, het materialisme en de hebzucht door ertegen te vechten (bidden). We moeten een nieuwe weg bouwen die de nieuwe energieën voor anderen om te volgen zal ondersteunen. De oude infrastructuur is stuurloos aan het verbrokkelen, en deze nieuwe weg die wij aan het bouwen zijn (al diegene die dit lezen) zal voor iedereen beschikbaar zijn.
Ik stuur grote zegeningen aan al jullie dierbare harten die door mijn lange posten heen waden. Dank je wel voor jullie ondersteuning en feedback, en bovenal … DANK JE WEL voor wat jullie aan het doen zijn om in deze epische historische transformatie van onze wereld te helpen. Iedereen is nodig … Iedereen is noodzakelijk! Ja JIJ!!!

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright Aluna Joy Yaxkin © 1995-2016 http://www.alunajoy.com/index.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen