zaterdag, januari 09, 2016

Vader/Moeder God - “Mijn Gloriemakend Licht” - 7 Januari 2016 / Rita Pulmans


Vader/Moeder God
“Mijn Gloriemakend Licht”
7 Januari 2016 / Rita Pulmans

Goede Vader/Moeder God,
Ik heb een vraag aan U.
Hoe kunnen wij mensen het beste contact opnemen met onze ziel? Om ze vervolgens in verbinding te brengen in uw innige Liefde. Hoe kunnen we onze Geest en Ziel in vereniging brengen? En vervolgens in samenwerking met ons fysieke zijn?
Kunnen we vanuit ons verblijf hier op Aarde (3D voor sommigen, en anderen in reeds hogere dimensies) blijvend contact houden met uw Goddelijk Hart, uw veilige haven, in uw grote Liefde vertoeven?
Rita
*****
Geliefde wezens van Licht,
Wij, u en Ik, het Universele Licht, zijn allen hetzelfde Goddelijke Licht. Jullie geliefde aardekinderen vertegenwoordigen mijn Licht op jullie planeet.
Ik, God, deel dit Licht vanuit mijn goddelijke Hart in veelvuldigheid naar al wat IS. Mijn goddelijke Hartklop gonst over en in alle Universa. Tracht jullie hier geen voorstelling van te maken lieve mensenkinderen, daar dit elk begrip te boven gaat.
Tracht enkel jullie dagelijks, elke minuut, elke seconde te verbinden in Mijn Gloriemakend Licht. En voel Mijn Onvoorwaardelijke Liefde voor Al Wat Is.

Geen oordeel is Mij bevat.
Geen onbewustheid is mij kennende.
Mijn steeds stralende Bron droogt nooit op.
Als alles stervende is, BEN ik Nog steeds.
In Volheid BEN Ik.
In de Leegte Ben Ik.
In de tegenstellingen vinden jullie Mijn Shiva Kracht.
In Liefde herkent u Mijn volheid.
In en door de dualiteits ervaring herkent en ontdekt u God in uzelf.
Ik brand zoals een kaars die nooit dooft.
Ik ben het Heldere Licht op al uw paden.
Ik noem naar geen enkele naam.
Mijn naam is uw naam en uw naam is Mijn naam.
Wij zijn ÉÉN in Mijn Licht. Voor altijd verbonden, ook al voelt u Mij niet. Ook al ziet u Mij niet. Uw vraag is Mijn bevel. Uw gebed ontvangt Mijn luisterend "oor".
Licht en Liefde breng Ik voortdurend aan/naar jullie. Als geschenk van Hoge Orde,  aan al mijn Wezens, die allen mijn creaties zijn. Ik heb jullie oneindig lief oh kinderen uit Mijn goddelijke Hart geboren. Ontdek Mijn Liefde voor jullie, voel en transformeer.
Ik BEN de Bron van al wat IS.
Het Licht.
*****
Het antwoord op bovenstaande vraag is ons te verbinden in/met het Licht, de Bron.
Elke dag weer!
Ik dank je God!

© Copyright 2016 - Rita Pulmans 
Er mag niets veranderd/toegevoegd of weggelaten worden van de tekst.
De tekst dient in algehele vorm gekopieerd te worden of weergegeven. Gedeeltelijke weergave is niet toegestaan. De tekst mag niet gebruikt worden voor commerciële doelstellingen. De tekst mag enkel gekopieerd worden voor eigen gebruik. Bij doorgaven aan derden mag dit enkel zonder winstoogmerk. Plaatsen in geschriften of boeken uitsluitend na schriftelijk aanvraag op: pulmans@live.be
Dit artikel mag in z’n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid met inbegrip van alle copyright-meldingen.

3 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Aan al het leven inclusief de mens ligt de Godsvonk ten grondslag. Met andere woorden wij zijn God, wij vertegenwoordigen God, wij ademen God. Dat is het antwoord. Concreet gesteld over de mens: de mens bestaat uit de Godsvonk, de Geest en de Ziel. De Godsvonk ofwel God zijn wij, de Geest is het voertuig van de Godsvonk, de Ziel is het voertuig van de Geest en is tevens de verbinding met het fysieke lichaam. Lees mijn verhalen hierover op mijn Blog: http://hugoweetbeter.blogspot.nl

      Verwijderen
    2. Deze boodschap van de Hemelse Witte Wezens via Natalie Glasson is ook een antwoord op de vraag ...

      http://denkmetjehart.blogspot.nl/2015/12/de-hemelse-witte-wezens-de-toekomst-van.html

      Verwijderen