dinsdag, januari 12, 2016

Transcript van Onvoorwaardelijke Liefde voor Jezelf - Tweede Chakra - 12 Januari 2016 / Dr. Suzanne Lie


Transcript van Onvoorwaardelijke Liefde voor Jezelf - Tweede Chakra
12 Januari 2016 / Dr. Suzanne Lie

Terwijl ik me op mijn tweede chakra focus tussen mijn taille en de basis van mijn ruggenwervel, voel is een toevloed van emoties vanuit een lang vergeten kindertijd en vroeger leven. Ik omhels deze emoties met de kracht van mijn Onvoorwaardelijke Liefde.
Met de kracht/macht van mijn Onvoorwaardelijke Liefde, kan ik mezelf Onvoorwaardelijk Vergeven voor wat het ook is waarvan ik zou kunnen denken verkeerd gedaan te hebben. Ik kan ook Onvoorwaardelijk Accepteren dat ik deze episoden van het leven in mijn geboorteplan schreef.
Ik neem waar hoe deze geschenken van Onvoorwaardelijke Liefde, Onvoorwaardelijke Acceptatie en Onvoorwaardelijke Vergiffenis mijn innerlijke kind de vrijheid geven om opnieuw geboren te worden in mijn ware Multidimensionale Zelf.
Ik kan nu een trap zien die vanuit de dieptes van mijn diepe onbewuste kind leidt, het zelf dat immer uitbreidend is in/naar steeds hogere dimensies van bewustzijn.
Ik observeer en voel dit Licht van mijn ware Multidimensionale Zelf, terwijl dit Licht de trap af stroomt en in/naar de dieptes van mijn Tweede Chakra om al mijn kindertijd problemen te resetten in/naar “lessen goed geleerd”.
Ik observeer terwijl mijn innerlijke kind mijn aangeboren talenten met mij deelt die verloren raakten in het proces van opgroeien. Ik voel het wonder van het leven, terwijl ik het waarneem door de ogen van de onschuld en hoop van mijn eigen innerlijke kind.

“Ik ben vrij”, hoor ik mezelf uitroepen terwijl ik de trap van Licht beklim in/naar de “mij” die ik koos te zijn voordat ik deze belichaming nam.
Ik bekijk mijn wereld nu door de ogen van de onschuld en het natuurlijke weten dat ik beschermd ben en begeleid wordt door de hogere dimensionale frequenties van mijn eigen Multidimensionale Zelf.
Ik kijk nu de wereld in door de ogen van de onschuld en het natuurlijke weten dat ik beschermd ben. Mijn eigen innerlijke gidsen, die ook de hogere dimensionale versies zijn van mijn eigen Multidimensionale Zelf, beschermen mij.
Als deze hogere wezens bewust worden voor mijn besef, voel ik het Hogere Licht en de Onvoorwaardelijke Liefde binnenin de kern van mijn wezen resoneren.
Ik voel dit Hogere Licht en deze Onvoorwaardelijke Liefde aangezien het mij bevrijdt van de herinneringen van het verleden die tegen mij gelogen hebben, die mij vertelden dat ik slechts mens was, dat ik niet goed genoeg was, dat ik niet slim genoeg was, of er niet goed genoeg uitzag.
De woorden kwetsten mij en maakten me verdrietig. Daarom, neem ik deze woorden die op de één of andere manier klem kwamen te zitten in mijn tweede chakra, en ik stuur naar elk woord mijn eigen Onvoorwaardelijke Liefde terwijl ik zeg, “Ik houd van jou, en ik houd van mezelf.”
“IK BEN Onvoorwaardelijke Liefde. Mijn Onvoorwaardelijke Liefde is VRIJ van voorwaarde.
Mijn Onvoorwaardelijke Liefde accepteert vergissingen, moeilijkheden of reacties.”
Ik voel die Onvoorwaardelijke Liefde, terwijl het in mijn tweede chakra settelt.
Ik voel de Onvoorwaardelijke Liefde, terwijl het mij kalmeert, mij ontspant, en mij helpt om de emoties van verdriet, pijn en kwaadheid los te laten.
Ik voel hoe deze Onvoorwaardelijke Liefde mij toestaat me te verheugen in de emoties van geluk, creativiteit, acceptatie en vergiffenis.
Ik voel hoe via mijn eigen tweede chakra, dat “ik” opnieuw geboren wordt.
Ik voel hoe mijn Multidimensionale Zelf opnieuw geboren wordt als de nieuwste en meest Onvoorwaardelijke Liefdevolle versie van mezelf.
“Ik ben herboren!
Ik ben de “mij” die ik bedoelt was om te zijn.
Nu kan ik mijn leven leven als zijnde mij.”
          En in dit leven,
          Binnenin deze hergeboorte van dit leven,
          Houd ik Onvoorwaardelijk van mezelf vanuit de kern van mijn wezen.    
          Vergeef ik mezelf Onvoorwaardelijk vanuit de kern van mijn wezen
          Accepteer ik mezelf Onvoorwaardelijk vanuit de kern van mijn wezen.
En door deze vruchtbare gebieden van Onvoorwaardelijke Liefde, Onvoorwaardelijke Vergiffenis en Onvoorwaardelijke Acceptatie van MEZELF:
Weet ik dat IK “mijn/onze” Nieuwe Aarde, welke gebaseerd is op Onvoorwaardelijke Liefde, aan het creëren BEN, ZAL creëren, en DOOR ZAL GAAN te creëren.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen