dinsdag, januari 05, 2016

Transcript van Onvoorwaardelijk van Jezelf Houden - Eerste Chakra


Transcript van Onvoorwaardelijk van Jezelf Houden - Eerste Chakra
4 Januari 2016 / Dr. Suzanne Lie
Ik houd Onvoorwaardelijk van mezelf. Ik houd Onvoorwaardelijk van mezelf. Onvoorwaardelijk houd ik van mezelf. Ik begin dit proces van Onvoorwaardelijk van mezelf te houden met mijn eerste chakra en ik focus mijn energiegebied op/in de basis van mijn ruggenwervel.
Ik voel de Kundalini bijval betuigen. Het is zo blij te weten dat ik gereed ben om mijn transmutatie in/naar mijn ware Lichtlichaam Zelf te beginnen. Ik hoor ook mijn innerlijke kind en alle ervaringen die ik gehad heb.
Daarom neem ik een lange langzame ademteug en adem Onvoorwaardelijke Liefde in mezelf, en ik adem uit en stuur die onvoorwaardelijke Liefde naar mijn kind, naar wat voor trauma’s, ervaringen of gelukkige tijden dan ook, waar hij/zij moeilijkheden mee gehad heeft te repliceren binnenin dit “nu”.
Terwijl ik Onvoorwaardelijk van mezelf houd - vanuit mijn wortelchakra en dan omlaag door mijn benen en naar buiten via mijn voeten - stuur ik die energie omlaag in/naar de kern van Gaia. Ik aard de Onvoorwaardelijke Liefde die ik voor mezelf heb in het lichaam van Gaia. Daarom ben ik nu één met het lichaam van Gaia. Mijn wortelen vanuit mijn fysieke gedaante lopen helemaal omlaag in/naar de kern van Gaia.


Terwijl in de kern van Gaia voel ik die kern van mezelf, die kern welke begint bij mijn geboorte en ik volg die kern naar boven vanuit de kern van Gaia, naar boven in/naar mijn fysieke lichaam en vind de “mij” - de “mij” die ik misschien verloren ben. Ik houd van die “mij”. Ik houd van de “mij” die ik ken die IK BEN.
En ik vergeef mezelf Onvoorwaardelijk voor ooit contact verloren te hebben met die “mij” en ik accepteer Onvoorwaardelijk dat ik dat in mijn geboorteplan gezet heb, omdat ik het nodig had mezelf te verliezen om meer diepgaand mijn kern-zelf te vinden - degenen die ik geweest ben gedurende veelvoudige incarnaties - degenen die ik ben in mijn derde dimensionale vorm, mijn vierde dimensionale vorm, mijn vijfde dimensionale vorm en ga zo maar verder.
Ik voel deze kern zijnheid van mezelf en ik houd Onvoorwaardelijk van mijn kernwezen. En wonderlijk genoeg kan ik mijn kern innerlijke-zelf voelen op diens beurt Onvoorwaardelijk van mij te houden. Wat een vreugdevol moment wanneer ik de Onvoorwaardelijke Liefde van mezelf voor mezelf circuleer en mezelf die Onvoorwaardelijke Liefde naar mij terugstuur - ietwat versterkt en dan stuur ik het in/naar mijn Onvoorwaardelijke liefhebbende zelf, wederom ietwat versterkt - het groeit, het groeit, het groeit.
Ik voel mijn wortelen. Ik herinner me andere incarnaties op Gaia en/of op andere planetaire werkelijkheden in andere dimensies en in andere sterrenschepen. Ik ben dat wezen in al deze werkelijkheden. In al mijn werkelijkheden, BEN IK “mij”. Houd ik van “mij” - de “mij” die IK binnenin mijn kern BEN. Ik ben me bewust dat iedere dag op iedere manier, ik die “mij” deel met de gehele werkelijkheid met mijn iedere uitademing. IK BEN één met Gaia. IK BEN één met de atmosfeer. IK BEN één met al het leven.
Zegeningen zijn naar mij. Ik houd Onvoorwaardelijk van mezelf. En terwijl ik die Onvoorwaardelijke Liefde binnenin mijn zijnheid op voel wellen, weet ik dat ik het moet delen. En ik zal beginnen door mijn Onvoorwaardelijke Liefde met Gaia te delen. En ik plant deze Onvoorwaardelijke Liefde, welke levend binnenin mij is, in de kern van Gaia om te verstrengelen met alle andere prachtige wezens die Onvoorwaardelijk van zichzelf houden en die Onvoorwaardelijk Liefde in/naar de kern van Gaia sturen.
In de kern van Gaia, zijn wij één, wij zijn één Licht van Onvoorwaardelijke Liefde.
Zegeningen zijn naar ons en naar al het leven.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen