dinsdag, januari 26, 2016

Transcript van de Hart Chakra Meditatie - Vierde Chakra - 25 Januari 2016 / Dr. Suzanne Lie


Transcript van de Hart Chakra Meditatie - Vierde Chakra
25 Januari 2016 / Dr. Suzanne Lie

Terwijl ik me op mijn hartchakra focus, herinner ik me alle Onvoorwaardelijke Liefde die ik tot dusver aan mezelf geschonken heb. Wederom aard ik deze Onvoorwaardelijke Liefde in mijn eerste Chakra.
Ik Houd Onvoorwaardelijk van mijn innerlijke kind in mijn tweede Chakra.
Ik accepteer de innerlijke kracht welke mijn Onvoorwaardelijke Liefde losgelaten heeft binnenin mijn derde Chakra. En ik voel dat dit collectieve energiegebied ermee begint in/naar mijn Hart Chakra te gaan.
Terwijl ik deze opeenstapeling van Onvoorwaardelijke Liefde voor mezelf toesta om mijn Hart binnen te gaan, voel ik een interdimensionaal portaal binnenin mij dat al mijn geliefde belichamingen en mijn niet zo gelukkige belichamingen en al mijn belichamingen ertussenin die ik ooit gehad hebt op de planeet Aarde omhelst.
Ik observeer terwijl al deze energiegebieden zich in mijn Hart Chakra verzamelen.
Kan ik Onvoorwaardelijk van al deze ervaringen Houden? En, kan ik zo krachtig van hen houden?


Ik adem langzaam in het concept van het verzamelen van deze ervaringen van Onvoorwaardelijke Liefde in mijn Hart op dezelfde manier dat ik gewaardeerde objecten in een mand zou verzamelen.
Daarom keer ik terug naar mijn eerste Chakra om één van mijn eerste herinneringen van deze incarnatie te herwinnen. Ik voel deze herinnering. Ik weet dat Ik dit ben. Dit is de Mij die als eerste ontwaakte in dit fysieke Aarde voertuig. Ik reik omlaag en omhels deze Mij. Ik Houd van deze Mij. Ik stuur naar deze Mij mijn Onvoorwaardelijke Liefde en ik transporteer deze Mij in/naar mijn gewaardeerde mand van dat waar ik van Houd dat binnenin mijn Hart Chakra verblijft.
Ik keer wederom terug naar mijn tweede Chakra en naar mijn kindertijd en mijn veelvoudige emoties die naar boven kwamen in mijn kindertijd. Ik zie mijn kind, ik Houd Onvoorwaardelijk van mijn Kind, en ik strek dat aanbod uit terwijl ik deze Mij omhels en deze Mij in mijn Hart opneem, in/naar het besef van wie IK BEN in dit Nu, in deze incarnatie.  
En ik blijf bij deze Mij totdat ik me veilig voel, totdat ik weet dat IK BEN Wie IK BEN.
Ik keer terug naar mijn derde Chakra en ik zie deze allereerste expressies van mijn eigen innerlijke kracht. En ik observeer zoals een liefdevolle ouder die trots op diens kind is, en ik ben trots op Mijn kind, het kind die IK binnenin mezelf BEN.
Ik ben er trots op over hoe ik volwassen geworden ben en hoe ik alle avonturen van die derde Chakra onder ogen gekomen ben - van alle gedachten die ik heb en alle gedachten die naar mij toekomen en hoe ik de gedachten neem en hen vermeng met de emoties van mijn tweede Chakra en hen samentrek in/naar dit pakket van een gedachtevorm van mijn gedachten en emoties sinds ik deze belichaming nam en ik volwassen werd in deze belichaming.
Ik neem deze informatie en plaats het in die heilige mand van mijn hart, zodat ik me alles herinner dat ik in dit leven ervaren heb. Ik Houd Onvoorwaardelijk van alles dat ik in dit leven ervaren heb. Ik Accepteer alles dat ik geweest ben. Ik begrijp waarom ik deze ervaringen in mijn leven koos.
Want door het inzicht van mijn hart en met de verzameling van die aangeboren wijsheid van mijn kindertijd en de ontluikende kracht dat ik binnenin mij heb doen laten groeien - mijn kracht binnenin, en mijn bekwaamheid om na te denken over wat ik voel en voel hoe mijn gedachten wisselwerken met mijn bewustzijn, met mijn lichaam, met mijn innerlijke werkelijkheid en met mijn externe werkelijkheid.
En aan deze mix van mijn emoties en van mijn gedachten en de gedachtevormen die mijn emoties en gedachten samen vermengen om te creëren -- voeg ik mijn Onvoorwaardelijke Liefde toe. En met die Onvoorwaardelijke Liefde, breng ik deze gedachtevormen in mijn Hart waar zij kunnen ontkiemen binnenin mijn bewustzijn en naar buiten gaan met mijn iedere ademhaling.
Want mijn Hart Chakra bestuurt ook mijn longen, bestuurt ook mijn ademhaling. Dus, als ik alles dat ik in deze incarnatie ervaren heb inadem, stuur ik het Onvoorwaardelijke Liefde en adem het uit in/naar de werkelijkheid die IK aan het creëren BEN voor mezelf en voor mijn geliefde planeet Gaia.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen