dinsdag, januari 19, 2016

Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht - 14 Januari 2016 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
14 Januari 2016 / Yael en Doug Powell

Totdat een persoon met Mij herenigd is, is de afscheiding niet hersteld. En de hereniging met Mij is alleen mogelijk in het Nu, het moment. Als jij gefocust bent in het kleine verstand ben je niet beschikbaar voor Mij. Want het verstand is geen instrument voor de gewaarwording van het Werkelijke, van de waarheid van Liefde. Wanneer je in je verstand bent, ben je in deze onechte wereld, de droom. Zelfs als je onophoudelijk over spirituele dingen nadenkt! (Dit is zeer belangrijk.) Wanneer je in het verstand bent ben je in de wereld van het ego, de wereld van de dualiteit, want het verstand is diens schrijver. En wanneer je in het verstand bent, is jouw focus altijd ergens anders. Omdat je in je verstand bent! En dat is ergens anders dan waar je Mij zult vinden.
Het verstand bereist altijd de horizontale arm, gehaast (subtiel, soms!) van het verleden naar de toekomst en weer terug. Dierbare, laat Mij je beloven dat het jou uit het Centrale Punt vandaan wilt houden! Omdat in het Nu het hart het overneemt. En in plaats van uitgespreid te zijn langs de horizontale arm van de tijd, ben je ogenblikkelijk beschikbaar als Mijn punt van entree naar deze wereld. Jij bent de verticale arm van de Rivier van het Leven, en alles dat Echt en aanwezig is. Hier, Nu, sluit het inzicht van het hart het gat dat gecreëerd werd door de beslissing van de mensheid om in twee dingen te geloven. Het Nu creëert de toekomst.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
14-01-2016 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen