donderdag, januari 07, 2016

Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht - Januari 2016 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
7 Januari 2016 / Yael en Doug Powell

Dit is het juweel in de kroon van je ontwaking: je focus moet zijn op hoeveel je van Mij houdt. Want dit, dierbare, is hoe je gemaakt bent! Het is waarom je gemaakt bent. Het is alles. En als je het hebt, ben je bevrijd uit de droom. Ben je bevrijd van alle ervaringen van anti-Liefde of ego. Je bent gemaakt om de spiegel te zijn waarin Ik zie wie Ik Ben. Kijkend/voelend in je hart, welke immer gekeerd is in Liefde naar Mij, zie ik Wie Ik Ben. Ik Ben de gever van Liefde. Dus jij, in de juiste relatie, samen als één met je Tweeling Vlam, geeft altijd Liefde aan Mij. Jullie samen adoreren Mij, want ik adoreer al het leven. En jullie samen zijn dolblij om dit Licht lief te hebben en te dienen, deze vonk van het leven welke, Alles Dat Is aansteekt en creëert. Jullie Liefde voor Mij is wat jullie vreugde brengt. Het is wat jullie opent om de explosie van levende Liefde te ontvangen welke in ieder nu voort gutst. En jullie Liefde voor Mij laat Mij het stromen door jullie heen aansturen, zodat jullie jullie zoete perfectie mogen manifesteren.
Van hieruit werkt, deze wereld, deze “formule” ook. Omdat het het patroon van het leven is. Het is dat waarop alles bouwt.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
07-01-2016 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie posten