zaterdag, januari 09, 2016

Blossom en de Galactische Federatie van het Licht - Wees Jullie Licht, Verminder Jullie Licht Nooit! - 9 Januari 2016


Blossom Goodchild en de Galactische Federatie van Licht
9 Januari 2016
Laat Jullie Licht Schijnen
Wees Jullie Licht
Verminder Jullie Licht Nooit
Ken Jullie Licht

Blossom: Hallo! Ik ben benieuwd of jullie er vandaag zijn, omdat ik het deze week twee keer eerder heb geprobeerd en … niets! Nada! Is er iemand die luistert?
Federatie van Licht: Liefste Blossom, Liefste Zielen die in deze tijd in de Glorie van zichzelf op het Aardse vlak rondlopen. Wij zijn er inderdaad … om op deze dag Energie te delen en we zijn meer dan gelukkig dat we dat kunnen doen.
Mensen die mij schrijven komen met vragen aan jullie over allerlei ‘controversiële’ zaken. Maar, zoals we al hebben besproken, zijn deze topics niet echt ‘jullie ding’. Ik zou het echter fijn vinden wanneer we dit Nieuwe Jaar een andere benadering zouden toepassen. Een nieuwe manier van ‘bezorgen’. Een soort opknapbeurt … als jullie me begrijpen, en toch heb ik geen idee hoe dit eruit zou kunnen zien … en ik heb het gevoel dat jullie dat ook niet hebben! Waarschijnlijk is dat de reden waarom we de vorige keren dat ik het dit jaar probeerde geen contact kregen. Wat denken jullie?
Wij hebben ons eraan verbonden om jullie ONZE WAARHEID te brengen. Zoals jullie weten is dit … voor ons … ‘Onze missie’. Want wij WETEN dat AL WAT WIJ ZIJN … AL WAT JULLIE ZIJN … alles is wat GEWETEN moet worden, opdat tegemoet wordt gekomen aan alle verlangens/benodigdheden ter bevrediging van de ziel.
Echter, mogen wij … terwijl wij die WAARHEID blijven navolgen … ten behoeve van degenen op Aarde die nog niet echt ‘hun weg kwijt zijn’, maar er in een ongehoorde mate in gehinderd en wellicht misleid zijn … dit Nieuwe Jaar binnengaan met de mogelijkheid in gedachten dat er inderdaad een nieuwe benadering zal komen.
Hebben jullie enig idee hoe dit eruit zal zien? Met alle respect en IK MEEN DAT SERIEUS … we hebben in spreekwoordelijke zin wat vuurwerk nodig iets opwindends! Ik WEET dat het jullie/ons doel is om boodschappen van LIEFDE door te geven … tenslotte, wat is er anders? Toch … O, ik weet het niet … zoals gezegd … nog ideeën?

Misschien, Liefste Dame, moeten we … je toevertrouwen dat wat er gaat doorkomen/doorbreken van een Hogere ‘orde’ is dan we momenteel hanteren.
Bedoelen jullie dat een ander Hoger Wezen/bewustzijn doorkomt?
Nee. Wij bedoelen dat wij Hogere kennis gaan aanboren en dat gaan doorgeven vanuit onze huidige positie.
Dat wil zeggen, hoeveel Hoger?
Dat komt natuurlijk van het niveau ‘boven ons’. Hiermee bedoelen we … op Trillingsniveau … anders dan het niveau dat we hebben bereikt.
Maar jullie zeggen dat jullie de ‘Toezichthouders van de Toezichthouders’ zijn. Gaan jullie contact zoeken met de ‘Toezichthouders van de Toezichthouders van de Toezichthouders van de Toezichthouders’?
Zoiets! En toch … is dit hoe ‘jullie’ perceptie van WIE WIJ ZIJN wordt verstaan. Het is eveneens ‘jullie’ perceptie van ‘waar wij zijn’.
Waar zíjn jullie?  
Wij zijn overal en nergens. Want wij … de Toezichthouders van de Toezichthouders … zoals jullie ons ‘zien’ … zijn niet een ding. Wij kunnen alles ZIJN wat wij willen.
Dan moeten jullie behoorlijk ‘Hoog’ zijn.
Alleen vanuit het gezichtspunt … alweer, komend vanuit jullie perceptie … van ‘Jullie’ gezichtspunt.
Want ‘ons’ gezichtspunt ziet de dingen heel anders en dat, Liefste Dame, maakt dat we soms van ‘mening’ verschillen over bepaalde zaken.
Dus, zijn jullie … die wij kennen als De Federatie van Licht … echte Wezens in de vorm … of zijn jullie WEZENS in/van LICHT?
Zoals wij zeggen … op het ‘vlak’ dat wij hebben bereikt … zijn wij vrijwel alles wat we willen Zijn. Wij willen ons deze dag aan jullie laten zien als … WEZENS IN LICHTVORM.
Maar we willen ook graag laten horen dat JULLIE … IederEen van JULLIE exact hetzelfde zijn. Wij Trillen alleen maar op een HOGERE frequentie. Daardoor zijn we in staat om gemakkelijker het Weten aan te boren dat in IederEen zit. Want IederEen IS WETEN. In jullie geval, echter, drukt het zich uit … in fysieke vorm.
Jullie kunnen niet ZIJN wat jullie niet zijn. Maar jullie zijn blind gemaakt door niet-feitelijkheden, waarvan jullie geloven dat ze Waarheid zijn en jullie hebben minachting ontwikkeld om het Glorieuze Licht dat jullie zijn te overschaduwen.
Het klinkt misschien als een kinderachtige vraag, maar is dat werkelijk ‘geheel’ onze fout? Kunnen we degenen van minder Licht die onze val en wegvaging wensen niet ‘de schuld geven’?! O! Ga verder … zeg alsjeblieft dat het niet ALLEMAAL onze fout is!
Laten we het hebben over … ALLES DAT [ER] IS! ALLES dat jullie als uiterlijke producten aanschouwen! Jullie … velen van jullie … zijn je bewust van hen die het, inderdaad, niet ter harte gaat wat jullie belangen zijn. Maar … IN HET HART … is er niets en niemand die jullie WAARLIJK kan ‘wegvagen’ … hoe hard men het ook probeert!
WANT JULLIE ZIJN EEUWIG LICHT … EEUWIG … wat betekent … VOOR ALTIJD.
Oké. Dat snap ik … dat doe ik al lange tijd. Toch zijn er Wezens op deze planeet die ons willen ‘uitdoven’ en dat ook doen. Of in ieder geval onze Energie naar een erg laag niveau laten zakken. Zij hebben manieren ontwikkeld om ons Licht te blokkeren, onze levenslust te dempen, de waarheid voor ons te verbergen, enz. Daarom, valt het ons te verwijten dat wij door deze niet-feitelijkheden zijn verblind?
Er bestaan geen fouten. Het IS ZOALS het IS.
Er bestaat geen schuld. Het IS ZOALS het IS.
En ZOALS de dingen ZIJN … ZIJN JULLIE HIER ALS DE PRACHTIGSTE WEZENS VAN LICHT … uitgerust met de kans om door jullie keuze DINGEN TE VERANDEREN!
HIERVOOR KWAMEN JULLIE HIER. JULLIE WETEN DAT!
Daardoor is het een zaak van het terugeisen van jullie kracht. Het terugeisen van jullie ABSOLUTE MACHT en de dingen omkeren naar een weg die overeenkomt met de GODDELIJKE ENERGIE VAN DE WAARHEID VAN JULLIE ZIELEN.
Yep. Weet ik. Snap ook dat! Mijn dilemma is … dat alles waarover jullie spreken … de WIJZE waarop jullie spreken … allemaal goed en wel is en mijzelf en vele duizenden zeker heel erg heeft geholpen. Ik ben heel veel LICHTER geworden door jullie leringen … en door ze toe te passen. Dank jullie wel. Ik kan echter kennelijk maar niet doorbreken naar WIE IK WAARLIJK BEN … zoals jullie ons vragen te doen. Ik ‘probeer’ om naar binnen te gaan en Vrede te ZIJN … mediteren, enz. Ik kom er … misschien (?) Hoger gestemd uit … maar absoluut niet VOLLEDIG bewust van WIE IK BEN. Jullie willen daarop ‘JULLIE ZIJN LIEFDE’ zeggen. Dat weet ik ook. Maar … hoe kan ik/kunnen wij toegang krijgen tot dat HOGERE DEEL VAN HET LICHT DAT WIJ ZIJN? En er ons van bewust Zijn? Mijn busabonnement brengt me blijkbaar niet zo ver!
Liefste Dame … het is voor ons nogal moeilijk om jullie te vertellen hoe je dit moet doen. Want dit is niet iets dat kan worden aangeleerd.
Dan ben ik verdoemd, Captain Mannering, verdoemd! (Uit een Engelse tv-show ‘Dad’s Army’)
Verre van. Want door jezelf te herontdekken kan dat HOOGSTE deel van jou worden verworven/bereikt.
Ja. Maar hoe? Hoe kan ik het herontdekken? God weet hoe ik het geprobeerd heb! Waarschijnlijk willen jullie nu zeggen: ‘Ga niet proberen’. Maar dat helpt mij evenmin!
Ten behoeve van het ‘standpunt’ van de lezers, willen we graag erop wijzen … dat jouw Energie niet getuigt van frustratie … maar van speelse gekkigheid.
O! Oké. Terecht of onterecht, ik neem aan dat de mensen me nu wel kennen.
Velen. Maar er komen steeds weer nieuwe mensen bij de groep van deze bestemming.
Oké … Hoe kunnen wij in deze situatie helpen? Laat ons even kijken. Wij hoeven namelijk … in ons WETEN van WIE WIJ ZIJN … niet “Wij zijn Licht” te ‘denken’ … want dat is onze vorm en daardoor is het ‘In ons aangezicht’ … bij gebrek aan een meer correcte uitdrukking. Maar het is ook toepasselijk! Onze aangezichten zijn inderdaad van Licht. Ons Wezen is helemaal van Licht. Dit wordt door ons nooit in twijfel getrokken … het wordt eenvoudig geaccepteerd ZOALS HET IS.
Het is daarom voor jullie misschien een verlichting om jezelf voortdurend te vertellen/herinneren/erop te wijzen/zien/weten ALS ALLEEN MAAR LICHT.
Versterk de hele dag door … de hele avond door … continu in je geest.
‘IK BEN LICHT’.
‘IK ADEM LICHT UIT’.
‘IK GEEF LICHT’.
‘IK DENK LICHT’.
‘IK STRAAL LICHT UIT’ … enz., enz.
Alsmaar weer, alsmaar weer. Hersenspoel jezelf … in zekere zin … IN dit WETEN VAN DE WAARHEID.
Op deze wijze … zul je en kan je de tegenovergestelde hersenspoeling ongedaan maken.
We moeten er natuurlijk aan toevoegen … wat we al vele malen gezegd hebben … dat woorden niet toereikend zijn. Maar toch hebben ze hun nut en bedoeling. Jullie WETEN echter dat het het GEVOEL is achter de woorden die aan/in jullie geest gevormd worden … die de WAARHEID ruimte geeft om te … WORDEN.
Dus wanneer jullie herhalen WIE JE BENT … LICHT-LIEFDE … VOEL … VOEL … VOEL DIT, WAT JE BENT.
‘VERBEELD’ WAT JE BENT!
Want het is WET, dat door jullie constante aandacht voor deze gedachten en door ze te VOELEN als JULLIE WAARHEID … dat deze WAARHEID zich in jullie werkelijkheid zal manifesteren.
WAT JE DENKT … WORD JE.
Daarom willen we adviseren … met veel Liefde … om altijd je gedachten te bewaken.
Oefen deze door ons gegeven gedachten … en voel het verschil binnenin je.
Kunnen jullie een minuutje besteden aan waar dat ‘binnenin’ is? Bedoelen jullie het denken? De ziel? Waar is het … in feite?
Je gaat naar een ruimte waar niets is en alles.
Dat helpt niet erg, jongens!
Nee? Wellicht … kunnen jullie proberen om naar binnen te reizen zonder je er druk over te maken dat je er werkelijk komt.
En wat is dan de route? Wat is het nummer van de bus waarop ik wacht?
Langzaam ademhalen … diep … in en uit. Je ervan bewust zijn dat je dit doet. Wanneer je je hierop puur en met heel je ziel concentreert … en alleen luistert naar het geluid van het binnenkomen en door jou heen naar buiten komen van die LICHT-LIEFDE … hebben alle andere gedachten geen toegang.
Concentreer je … Concentreer je … Concentreer je op het GEVOEL en het geluid en de fysieke beweging terwijl je inademt door je mond of neus. Er is geen vast voorschrift. Wat … voor jou … maar comfortabel VOELT. Voor evenveel keren als comfortabel VOELT … voor jou. Adem ‘JEZELF’ in, in je eigen tempo … op jouw gemak … en ‘zie’ binnenin jezelf ‘waar’ het je brengt.
Voeg daar het WETEN aan toe dat je ALLEEN MAAR Licht bent … en …
Bingo!
Inderdaad, Bingo.
Oké, jongens … ik voel dat dit het goede moment is om ermee te kappen voor vandaag. Heel fijn dat jullie er waren. Kunnen jullie me nog snel zeggen … waarom jullie eerder niet wilden komen?
Heb je de hele dag?
Nee!
Laat ons dan vooralsnog zeggen … dat de motor van de bus soms wat temperamentvol kan zijn.
Mmm! Kan dat betekenen dat … mijn Energieën niet altijd even toereikend zijn als ik denk dat ze zijn?
Dit zou EEN van de vele, vele redenen hiervoor kunnen zijn. Deze communicatie mag dan erg eenvoudig VOELEN wanneer alle cilinders meedoen … het is in/van zichzelf heel ingewikkeld, maar dat is onze verantwoordelijkheid.
Ik ben erg blij dat het de mijne niet is! Ik zou zelfs niet weten hoe ik de motorkap kan openen! Ik blijf wel gewoon als altijd … bereid en in staat. Heel veel dank, mijn vrienden.
Heel veel dank.
Op deze manier met jou communiceren doen we met heel veel Vreugde.
LAAT JULLIE LICHT SCHIJNEN.
WEES JULLIE LICHT.
VERMINDER JULLIE LICHT NOOIT.
KEN JULLIE LICHT.
VOLG JULLIE LICHT … EN JULLIE ZULLEN VERBAASD ZIJN OVER HOEVEEL LICHTER JULLIE JE VOELEN.
Onze Liefde is Eén met die van jullie. In Dankbaarheid.

****
Bezoek nog eens De Invocatie ‘We are the Game Changers’ wanneer je je daartoe geroepen voelt … zodat we de Energie zo HOOG mogelijk houden.
****

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen