zondag, december 20, 2015

White Cloud en De Federatie van Licht via Blossom Goodchild - Kerst Groeten van Niet van de Planeet - 20 December 2015



White Cloud en De Federatie van Licht via Blossom Goodchild
20 December 2015
Kerst Groeten van Niet van de Planeet
Gesprekje en Channeling


Blossom in haar nieuwsbrief: Gelukkig Kerstmis aan IederEen. Ik hoop dat jullie ‘A chat and channel 4’ (‘Een gesprek en een channeling 4’) kunnen waarderen.
Een mooie Kerstboodschap van White Cloud … met meer passie dan ik ooit van hem hoorde.
De Federatie van Licht, die graag doorkwam … met wat ‘Licht Taal’ (neem ik aan) aan het eind. Ik heb geen idee wat ze zeiden!
Deel deze link alsjeblieft met vrienden en op jullie facebookpagina’s, enz. … zodat er meer van ons zijn die elkaar de hand vasthouden in Liefde … samen het Nieuwe Jaar gevend … en onze Planeet in een Hogere positie brengend … zoals we kwamen doen.


GELUKKIGE KERSTMIS EN EEN HEEL VREUGDEVOL NIEUW JAAR AAN ALLEN.
HEEL ERG BEDANKT.
Ik pak de draad weer op in januari 2016.
Liefde, Gelach en Gouden Stralen.
Blossom G.
****
In het begin van deze videoboodschap vertelt Blossom dat ze de laatste tijd weer veel affirmaties gebruikt. Zij wil deze met ons delen, omdat het misschien voor ons een idee kan zijn (niet omdat het per se zo zou moeten).
Omdat ook ik de laatste tijd weer veel met affirmaties werk, vond ik die van haar heel mooi geformuleerd en heb ik gedacht er een paar voor dit blog te vertalen.
  • ‘Ik Weet Nu dat Ik …. Ben, (hier begint B. altijd mee en ze eindigt altijd met) … voor het Hoogste Goed(e) van mijZelf en voor het Hoogste Goed van Allen. Ik Weet het, Ik Weet het, Ik Weet het.’
  • ‘Ik Weet Nu dat Ik de Hoogste Zuiverste Energie van Liefde-Licht uitstraal, vanuit de diepste plaats binnenin mij en naar de Hele Planeet … voor het Hoogste Goed(e) van mijZelf en voor het Hoogste Goed van Allen. Ik Weet het, Ik Weet het, Ik Weet het.’
  • ‘Ik Weet Nu dat Ik Overvloed toesta om gemakkelijk en met Gratie door mij heen te stromen … voor het Hoogste Goed(e) van mijZelf en voor het Hoogste Goed van Allen. Ik Weet het, Ik Weet het, Ik Weet het.’
  • ‘Zo zij het’ – als afsluiting.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen