woensdag, december 30, 2015

Sananda & De Galactische Witte Broederschap - Vermengen met Jullie Hoogste Aspect - 29 December 2015 / Jenny Schiltz


Sananda & De Galactische Witte Broederschap
Vermengen met Jullie Hoogste Aspect
29 December 2015 / Jenny Schiltz
Jenny - *Het is onder mijn aandacht gekomen dat sommigen twijfelen aan de term Galactische Witte Broederschap. Begrijp dat wit alle kleuren van de regenboog bezit en een zeer hoge frequentie van vibratie is die alle kleuren in zich opneemt. De Galactische Witte Broederschap is samengesteld uit zowel mannelijke als vrouwelijke aspecten van overal uit het Universum, ieder ras, iedere planeet, ieder zonnesysteem. Het is een groep van meesters die met de gehele mensheid werkt om te ascenderen.*
Wij komen vandaag naar jullie toe met belangrijke informatie betreffende dit proces en wat er energetisch aan het plaatsvinden is. De opeenstapeling van energieën duwt tegen ieder persoon aan om diens vibratie te verhogen en meer volledig met diens ziel-bron te vermengen; hun Hogere Zelf. Ieder wezen op de Aarde in deze tijd wordt door deze verschuiving beïnvloed, allen in variërende gradaties. Niemand wordt buiten deze energetische veranderingen gelaten, dit omvat de Aarde, het Elementalen Koninkrijk, jullie planten en dierenrijk, aangezien alle wezens ermee ingestemd hebben om deel te nemen aan deze ongelooflijke reis van zielgroei. Hoe een ieder van jullie ermee beïnvloed wordt hangt af van het werk dat voorheen gedaan werd.
In deze tijd beginnen velen van diegenen die voorheen onbewust waren de roerselen van ontevredenheid te voelen, van het willen van meer betekenis en vrede in hun levens. Het is tijdens dit stadium dat je grote verstoringen in je leven mag ervaren. Voor sommigen kan dit zijn in de vorm van het verlies van de baan, een verhuizing, verandering van relatie, zelfs het verlies van geliefden. Terwijl dit moeilijk mag zijn voor de persoon om te begrijpen, helpen deze veranderingen om alle lagen, geloofsystemen en imago’s te verwijderen die geadopteerd werden terwijl op de Aarde geleefd werd. Alles dat niet in uitlijning is met het authentieke zelf moet vertrekken. Het is door drastische veranderingen dat men alles om hen heen in vraag begint te stellen. Hoelang deze groeifase duurt hangt alleen af van de persoon en hoe gemakkelijk men in staat is om alle weerstand los te laten. Sommigen zijn in staat om de geringste zielfluisteringen te horen en op die impuls te handelen, anderen mogen veel meer aanmoediging nodig zijn. Begrijp dat er geen goede of verkeerde manieren zijn voor iemand om te ontwaken. Elk pad, iedere keuze is een ervaring die zielgroei verstrekt. Voor diegenen van jullie die ontwaakt zijn, vragen wij dat jullie helpen jullie broeders en zusters te leiden, door ondersteunend en meedogend te zijn. Dit is een tijd waarin genezers in alle vormen bijzonder nodig zijn.

Sommigen hebben al drastische veranderingen in vele gebieden van hun leven ervaren en zijn nu op het pad van het incorporeren van alle aspecten van hun ziel. Ieder persoon op de Aarde heeft aspecten binnenin van het Elementalen Koninkrijk, de Engelachtige Rijken, hun gidsen en de meesters. Als je op dit pad groeit incorporeer je de aspecten van elk wezen dat jou geholpen heeft op je reis naar zelf. Ieder aspect staat jou toe om je meer van je Goddelijke natuur en je luister te herinneren als je naar de Bron terugkeert. Dit proces is voor sommigen tamelijk gemakkelijk en voor anderen is het moeilijk. Het hangt af van hoe iemand in staat is om met de veranderingen te stromen en in staat is om alles los te laten dat niet in uitlijning is terwijl zij zich de volle omvang van hun ziel beseffen. Identificeren met slechts één aspect zal jou niet toestaan om het volle potentieel van ALLES DAT IS te bevatten. Begrijp dat je al deze dingen bent en nochtans geen van hen, net zoals je een individu bent, doch jullie allemaal ÉÉN zijn.
Anderen vermengen de laatste aspecten van hun ziel en door dat aldus te doen ontdekken zij dat zij niet langer het Hogere Zelf buiten hen hebben, maar stevig binnenin hen verankerd. Het is tijdens deze fase dat je de meester wordt die op de Aarde loopt. De ziel zal in lagen verankeren en steeds meer tevoorschijn komen, als jij je patronen en alles dat niet in uitlijning is begrijpt en opruimt. Het is gedurende deze tijd dat alles dat voorheen begrepen en geloofd werd uitgedaagd zal worden. Wat geloofd werd als een waarheid is niet langer meer accuraat. Een ieder zal opgeroepen worden om diens eigen gedachten meester te worden en op diens beurt hun manifestatie van de werkelijkheid om hen heen.  Voor sommigen kan de integratie van het Hogere Zelf verontrusting veroorzaken als men naar binnenin moet gaan voor begeleiding en alles te vertrouwen dat zij voelen in plaats van buiten zichzelf te kijken. Nooit eerder is vertrouwen zo belangrijk geweest als dat het nu is. Wij vragen dat deze zielen in/naar hun leiderschap rollen stappen en anderen door de energieën heen helpen gidsen.
Al deze fasen kunnen fysiek uitputtend zijn aangezien het lichaam opwaarderingen ontvangt voor alle systemen en ongewenste mentale en fysieke dichtheid loslaat. Voor velen kunnen de opwaarderingen aan het elektrische systeem griepachtige symptomen veroorzaken. Het is zeer belangrijk om gehydrateerd te blijven in deze tijd, aangezien een goed gehydrateerd lichaam in staat is om de opwaarderingen veel gemakkelijker te hanteren. Slaap wanneer dat nodig is, is ook essentieel voor de veranderingen die plaatsvinden. Op een zielniveau werd door iedereen ermee ingestemd dat de lichtcodes die in/naar de Aarde komen door zullen gaan en een ieder zullen helpen om naar hun beoogde doel te verhuizen.
Wij zijn zeer verheugd met de vooruitgang die gemaakt wordt en zoals jullie, kunnen wij het momentum met veel verwachting voelen opbouwen.
Jullie broeder in Licht,
Sanada


 
Persoonlijke conversatie met Sananda:
Ik: Ik moest lachen toen je zei dat sommigen de zielfluisteringen horen en anderen meer aanmoediging nodig zijn. De afgelopen paar weken heb ik het gevoel in een levensterugblik geweest te zijn, te zien waar spirit mij aanspoorde, mij begeleidde en waar ik het voor een lange tijd negeerde. Het was alsof spirit fluisterde, toen schreeuwde, me toen met een hamer sloeg en uiteindelijk met een moker totdat ik genade schreeuwde en het gewoon allemaal losliet. Voor mij zag de moker eruit zoals een grote rugoperatie, een zomer in een verpleegtehuis, het verlies van mijn carrière en toen mijn boerderij. Ik kan nu echter zien hoeveel ik door iedere cyclus geleerd heb, hoeveel meer ervaring ik verworven heb en hoe ik het gebruik om anderen te helpen. Dus daarvoor ben ik dankbaar.
Sananda:  Je zult ontdekken dat het slingerende traject de grootste lessen en groei aanbiedt. Voor diegenen waar een beroep op gedaan wordt om anderen te helpen, welke velen van jullie zijn, is het in feite essentieel om elk niveau, iedere fase zeer diepgaand te ervaren. Iemand kan een  ander niet gidsen tenzij zij een perspectief hebben die binnenin resoneert met degene die geholpen wordt.  
Velen van jullie zijn hard aangaande jullie zelf, jullie hebben het gevoel dat jullie op uiteenlopende manieren gefaald hebben. Wij vragen jullie om te stoppen jullie zelf op deze manier te zien, maar in plaats daarvan te zien dat jullie begrip verwierven van vele menselijke fases en condities en hoe door hen heen te gaan. Een ieder van jullie die mislukkingen waarnam, was het in feite een ervaring die jullie bedoeld waren om te hebben en eraan voorbij te gaan.
Ik: Dank je wel, dat is zeer behulpzaam.
Ik: Ik werd onlangs in een heldere droomstaat bezocht door mijn overleden grootmoeder. Ik was verrast, aangezien zij slechts een paar maanden geleden overleed. Zij vertelde mij dat ik me vasthield aan een diep verdriet, diepe kwaadheid en kwesties van verlatenheid door het overlijden van mijn grootvader precies voordat ik 9 jaar werd. Zij verklaarde dat ik het moest zien, het moest erkennen en het los moest laten. Dat deze diep vastgehouden zaken, waarvan ik niet volledig besefte dat zij er waren, mijn belichaming van de ziel belemmerden. Ik was in staat daarna zoveel los te laten en een diepe vrede vestigde zich over mij. Het gaf mij de indruk dat het een alle hens aan dek situatie is, dat wij zoveel hulp vanuit iedere werkwijze krijgen.
Sananda: Ja, iedereen wordt gegidst en geholpen, zeer vaak in de droomtijd wat het waarom is dat slaap zo belangrijk is in deze tijd. Het staat je toe om de energieën te integreren, maar ook om een groter begrip te verwerven van de beperkingen die vanuit het menselijke perspectief ervaren worden en om deze los te laten.
Ik: Niet iedereen herinnert zich diens dromen of is in staat om andere wezens en dimensies te zien en te horen. Sommigen voelen dat zij buitengesloten zijn omdat zij deze dingen niet ervaren.
Sananda: Iedereen wordt geholpen, allen op andere niveaus in de tijd welke voor die ziel toepassend is. Velen worden slechts een fractie gewaar van wat er aan het plaatsvinden is. Het is angst dat ervoor zorgt dat men zichzelf afmeet aan een ander. Vanuit ons perspectief, is een ieder persoon diens reis perfect zoals het is.
Ik hoop dat mijn vragen en de antwoorden jullie geholpen hebben zoals zij mij hielpen. Ik houd jullie allemaal in het hoogste Licht en met de diepste Liefde. Dat jullie allemaal gezegend mogen zijn. Dank jullie allemaal die dit werk gedeeld en ondersteund hebben. Het betekent meer dan jullie ooit zullen weten.
Jenny

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen