donderdag, december 24, 2015

Kerstgroet 2015








3 opmerkingen:

  1. Lieve Cobie en Lia,

    dank jullie wel en ook hartelijk bedankt voor alle vertalingen, waardoor we de teksten makkelijker kunnen lezen.

    Ik wens jullie ook van harte fijne kerstdagen toe en een gezond en vreedzaam 2016.

    Lieve groeten van Nolly.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Cobie,

    Dank voor al je vertalingen en je prachtige weblog 'Denk met je Hart'. Het is de site waar ik de dag mee begin en de dag eindig. Ik hoop nog lang van jouw site te mogen genieten. Ga zo door!!!
    En ik wens jou en Lia het allerbeste toe voor 2016.

    Liefs,

    Hugo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Cobie,

    Naast het feit dat je prachtig werk neerzet voor velen van ons wil ik je bedanken voor het waardevolle bericht wat ik enige tijd geleden van je heb mogen ontvangen. Ik wens jou en de jouwen veel licht, liefde en mooie momenten voor 2016.

    Lieve Hartegroet,

    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen