donderdag, december 10, 2015

Ascentie Berichten - De 12:12 Toegangspoort van 2015 - 8 December 2015 / Kara Schallock


Ascentie Berichten
De 12:12 Toegangspoort van 2015
8 December 2015 / Kara Schallock
We zijn momentum aan het opbouwen naar de volgende grote Toegangspoort; die van de 12-12, welke zich voordoet op 12 December. Als een resultaat is er heel veel gaand, niet alleen in de wereld, maar ook binnenin ons allemaal. Dit wordt ook door zonnewinden geaccentueerd, welke specifiek onze innerlijke en uiterlijke polen beïnvloeden (denk dualiteit). Deze energie neemt ons mee doorheen de 12-12 Toegangspoort en gaat door doorheen de Zonnewende. Dus ben duidelijk met je communicaties en ben geduldig met jezelf en anderen. Het is het beste om je niet aan te sluiten in wat voor strijd dan ook, maar ben de Meedogende Waarnemer en ben in Onthechting, wat waarnemend is zonder oordeel of gehechtheid aangaande wat er gebeurt of het eindresultaat. Als jij altijd degene bent geweest die de “maker” of de “vredestichter” is, laat deze rollen los (samen met alle rollen die je tot nu toe gespeeld hebt). Herinner jezelf eraan dat iedereen kiest hoe zij willen zijn. Wie jij binnenin bent creëert je externe leven. Dus als er enig schoonmaakwerk te doen is, is dit een grote kans om het te doen. Neem de dingen niet persoonlijk en kijk nuchter naar alles aldus je niet reageert. Je hoeft niets te doen, maar houd de ruimte van Liefde vast door je Authentieke Zelf te zijn. Ben bewust van wat je leert, inclusief diepe illusies die je over bepaalde dingen vasthoudt.
Wij worden opgeroepen om volledig ons verleden op een zeer krachtige manier los te laten, hetgeen ook vroegere levens omvat. We worden ook opgeroepen om onze levens te vereenvoudigen zodat alles dat wij om ons heen hebben inspirerend is zonder daar extra gewicht aan toe te voegen; deze kunnen dingen zijn, emoties en oude overtuigingen alsook mensen. Hoe lichter jij je voelt, hoe duidelijker je bent en het helpt je om in Gratie door grote energie heen te gaan. Merk op waar jij je vasthoudt; dit is waar je aangehecht bent. Dit is perfect voor dit seizoen, nietwaar? We raken zo gehecht aan bepaalde tradities dat het bijna onmogelijk is om hen los te laten aangezien zij vereeuwigd zijn door de grotere wereld-hype, doch zelfs met tradities (van het oude), doen wij hen vaak zonder Besef. Kies met de ogen open.
Sinds de 11-11 Toegangspoort, hebben wij ons Goddelijke Vrouwelijke en Goddelijke Mannelijke zelven geïntegreerd. Dit zal voltooid worden met de 1-1-2016 (een volgende 11). Dit integreert ook Eenheidsbewustzijn. Als je bij jezelf opmerkt verandering tegen te werken (en dit kan in de vorm zijn van defensiviteit), laat het los in de Heilige Roos en herinner jezelf dat je Goddelijk bent; je bent Goddelijkheid in de fysieke vorm. Breek doorheen wat voor barrières dan ook die je terughouden (waar het ook is dat jij je het slachtoffer voelt, angstig, onderdrukt of niet-vreugdevol). Je kunt welzeker de energie bewegen door iets anders te doen. Dit kan zijn zo groot als het ondernemen van een trip naar de één of andere onbekende plaats of zo klein als het nemen van een andere route naar het werk door te spelen. Voor mij, die ervan houdt om de dingen op een grote manier te doen, ik ging naar Costa Rica, wat op alle manieren zo anders was, dat het me welzeker hielp om door alles heen te breken dat me terughield; zelfs dingen waar ik me niet bewust van was. Want zie, de energie bewegen helpt ons duidelijk te zijn over wat in ons nieuwe leven past en wat niet. Ieder dag vraag ik mezelf of iets te doen uitgelijnd is met mijn Goddelijkheid of niet en volg altijd die begeleiding, zonder me af te vragen waarom. Ik laat het gewoon los en vertrouw op mijn Begeleiding. Terwijl de verschuivingen die ik ervoer niet zichtbaar zijn voor anderen die naar mijn leven kijken, voel ik grote verschuivingen binnenin inclusief een volledige verschuiving van de Ascentie “symptomen”. Mijn Besef is tamelijk scherpzinnig en ik ontvang onophoudelijk Aha! momenten van dingen waar ik me eerder niet bewust van was. Dus verzeker je ervan om je energie en comfortzone zoveel als je kunt op te schudden en neem je eigen verschuivingen waar.


Doorheen de rest van dit jaar te gaan kan zowel opwindend als lastig zijn. Voor velen mag het aanvoelen alsof je in een vrije-val modus bent (het beeld dat ik zie is een persoon die van een klif af springt en vrij-valt totdat diens vleugels in werking gezet zijn om de andere kant te bereiken). Terwijl we in het Moment zijn, zien wij nog niet wat het volgende moment is. Dit is waar het Vertrouwen binnenkomt. We gaan verder met ons nieuwe bewustzijn te integreren. Ik houd van de term “zonder controle,” want dat is hoe het zou kunnen aanvoelen, specifiek voor diegenen die ervan houden om in controle te zijn. Dus ja, het kan zijn zoals in twee werelden tegelijkertijd te zijn. Dit is niets nieuws; we hebben gedurende een poosje nu met beide geworsteld. Het voelt zoals beëindigingen en nieuwe aanvangen; alleen weten we nog niet wat de nieuwe aanvangen zijn, want wij zijn plezierig geworteld in het Nieuwe Nu, één klein stapje per keer nemend. Laat dit OK zijn voor jou; er is geen haast. Wat ik wel weet is dat wij onze Goddelijkheid, onze Zielen, beetje bij beetje aan het integreren zijn.
Wij zijn zeer geworteld in het multidimensionaal zijn. Zodat wij vele dingen allemaal tegelijkertijd ervaren. Terwijl de energieën versnellen, zijn wij ook bedachtzaam over onze dagelijkse Aardse taken en kunnen we alles zijn van wie wij zijn en tegelijkertijd in de alledaagse wereld leven (er echter niet van zijn). We kunnen bij anderen zijn die nog steeds in het oude leven, terwijl wij zijn wie we zijn zonder de oude ellende van niet bij wie dan ook te willen zijn behalve diegenen van een gelijkaardige geestesgesteldheid. Dit houdt ons in feite geaard en door authentiek wie we zijn te zijn, hebben anderen om ons heen een kans om ook te groeien. Sommigen zullen dat; sommigen zullen dat niet. Er is hoe dan ook geen oordeel of verwachting. Wat voor inzicht dan ook van lineair-doen (focussend op één ding per keer tot de voltooiing) wordt ontbonden, want zoals wij weten, zijn het lineaire denken, doen en de tijd van het oude. Weet dat er een vermenging is van onze oude zelven en onze Nieuwe Goddelijke Zelf, dus alles met een hoger bewustzijn doen is het ultieme in deze tijd. Weersta niets; ben in het Stromen. Nee; Ben het Stromen.
Om gebalanceerd te blijven, focus je op je Hart, je Goddelijke Centrum. Adem erin, mediteer met je focus daar en ben in contact met de Goddelijke Vlam binnenin je Hart. Op deze manier, kan je over heel veel dingen duidelijk zijn … de volgende stappen om te nemen alsook wat niet langer in Vreugde stroomt. Van daaruit kan je met Besef kiezen. Vertrouw dat iedere vorm van dualiteit niet langer meer ondersteund wordt. Daarom, zou je zelfs kunnen proberen om tevergeefs in de dualiteit te zijn. Het is waar … je kunt niet teruggaan. Je mag naar het oude terug willen keren, want daar wist je op z’n minst wat te verwachten; doch dat is teruggaan in/naar je comfort zone, wat helemaal gefundeerd is op oude zekerheden, wat illusies zijn.  
Terwijl je meer tijd doorbrengt met je Authentieke Zelf te zijn, verschuiven je perspectieven en inzichten hoger. Je bekijkt het leven vanuit het gezichtpunt van een Adelaar en tezelfdertijd leef je volledig op de Aarde. De Adelaar vliegt boven het alledaagse en wordt door de windstromingen ondersteund, zoals wij door onze Goddelijkheid ondersteund worden. Ben in Integriteit met alles dat je doet, zegt en bent. Blijf alert en bewust van iedere keuze en actie die je maakt. Dit tilt jou hoger op. Als je compleet bewust bent, komen downloads gemakkelijk in je, hetgeen verder het Christus Bewustzijn en daaraan voorbij verankert. Denk eraan dat er geen halteplaats is, dus zelfs het Christus Bewustzijn evolueert in/naar het Universele Bewustzijn. Wat voor Bewustzijn ook maar in jou aan het integreren is, weet dat je duidelijker en zelfs meer bewust wordt dan dat je nu bent. Je zult doorgaan inzichten te ontvangen waar je niet echt eerder aan gedacht had en nieuwe ideeën van hoe je Ziel tot uitdrukking te brengen. We verhuizen zelfs meer diepgaand in/naar het Nieuwe. Wanneer in het Nieuwe, doe je dingen die je nog nooit eerder gedaan hebt, want je Moed is op een hoogtepunt.
De 12-12 Toegangspoort: Op deze dag channelt onze eigen Zon Bron Codes vanuit onze Galactische Zon. Deze Codes komen bij ons binnen en stromen dan naar de Aarde (automatisch; want wat voor bewustzijn wij ook vasthouden stroomt in golven naar buiten, al het leven aanrakend.) Het prachtige Licht dat bij ons binnenstroomt op deze dag gaat door op te bouwen totdat (en doorheen) de Zonnewende op 21 December. De 12-12 Toegangspoort helpt om meer van de waargenomen scheuring tussen het oude en het Nieuwe samen te brengen. Dit helpt aanzienlijk om verder het Eenheidsbewustzijn te verankeren, in die zin dat er geen ons en hen is; wij zijn Eén. Dit is aldus belangrijk gedurende deze tijd van zulke smaad zoals waargenomen in de 3D wereld. Het is een tijd dat de vereniging van het Goddelijke Vrouwelijke en Goddelijke Mannelijke in Evenwicht en Liefde meer verankerd worden binnenin ons. Want zie, terwijl wij het hogere dimensionale Licht vasthouden en uitstralen, weeft het doorheen de oude wereld, het helpend om in Liefde te stijgen.
Nieuw Leven wordt duidelijker, terwijl je opmerkt dat je oude manier van denken en zijn door Liefde getranscendeerd werden. Dit wordt benadrukt met deze 12-12 Toegangspoort. Want diegenen die zich nog steeds aan het verleden vasthouden (vaak in de vorm van tradities), kan dit een zware tijd zijn, want zoveel Licht is ons voorwaarts aan het duwen alsof wij een gigantische Tsunami van Liefde besurfen. Voor diegenen die open zijn voor de energieën die voort stromen, jullie worden gewaar dat jullie meer Onvoorwaardelijk Liefdevol en accepterend zijn. Dit is een krachtige Toegangspoort welke specifiek jullie Hart versterkt; aldus merk je op dat je meer Liefde dan ooit tevoren bent. Houd je Hart en Hogere Hart open, want dit helpt je gemakkelijker de opwaarderingen die deze Toegangspoort brengt te ontvangen.
Besef dat de Bron Codes die in jou stromen diep in je cellen, DNA en alle Chakra’s gaan. Je Nieuwe Blauwdruk wordt meer geactiveerd, wat nieuw Besef en andere manieren brengt om je Ziel tot uitdrukking te brengen. Ben dankbaar voor alles dat je ontvangt. Als je gegidst wordt om bij anderen te zijn, ofwel fysiek of etherisch, dat is jouw keuze. Alleen te zijn is ook prima. Ben gewoon bereid om te ontvangen, dat is alles dat er nodig is. Houd het zoals altijd eenvoudig.
Je mag ook enige vragen aan jezelf stellen zodat jij je meer openen mag…
1.    Houd ik van alle mensen op de Aarde?
2.    Probeer ik om anderen of gebeurtenissen in mijn leven te controleren?
3.    Neem ik de volledige Verantwoordelijkheid voor mijn leven en besef ik dat ik mijn leven en alles erin creëer?
4.    Voel ik me op wat voor manier dan ook het slachtoffer? Voel ik dat het leven met me gebeurt en niet voor mij, om te groeien en te verschuiven?  
5.    Weet is waarlijk dat ik Goddelijk ben en zie ik alle anderen ook als Goddelijk?
6.    Ben ik bereid om alles in mijn leven te veranderen om waarheidsgetrouw en authentiek te leven?
7.    Ben ik overeenkomstig met mijn woorden, acties en gevoelens? Ben ik in mijn Integriteit … bereid om waarheidsgetrouw te zijn met wie ik zeg die ik ben?
8.    Is er wat voor gebied van het leven dan ook waar ik angstig ben?
Er mogen meer vragen zijn die je kunt stellen, je antwoorden zullen je helpen gidsen naar wat voor veranderingen dan ook die je moet maken om meer Jij te zijn. Jij ruimt de weg op voordat dit ongelooflijke 12-12 Licht bij jou binnenkomt.
Het Licht dat je bent straalt helder om niet alleen jouw pad te verlichten, maar ook de paden van anderen. Straal helder, dapper en uniek. Dat is wat deze Toegangspoort helpt te bekrachtigen … het helpt ons onze Authentieke Ziel-Zelven in al onze Luister te zijn.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © 2009-2015, Soulstice Rising. All Rights Reserved! - http://www.soulsticerising.com/index.asp

4 opmerkingen:

  1. Cobie, ik wil alleen even zeggen dat ik blij ben dat je weer regelmatig berichten plaatst. Dankjewel daarvoor <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Harma,
      De regelmaat is nog niet helemaal terug en ik weet ook niet of dit deze maand ook volledig terug zal komen. Maar als het kan dan zal ik zeker proberen vertalingen te leveren.
      ♥♥♥

      Verwijderen
  2. Om gebalanceerd te blijven, focus je op je Hart, je Goddelijke Centrum. Adem erin, mediteer met je focus daar en ben in contact met de Goddelijke Vlam binnenin je Hart. Op deze manier, kan je over heel veel dingen duidelijk zijn … de volgende stappen om te nemen alsook wat niet lager in Vreugde stroomt. ,,, langer in Vreugde stroomt ? ,,,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gert, foutjes worden nu eenmaal gemaakt, zelfs een controle weet dat niet altijd helemaal uit te wissen.....

      Verwijderen