donderdag, december 24, 2015

Anta Claus & The Elves - Gelukkige Heilige Feestdagen - 24 December 2015


Anta Claus & The Elves
Gelukkige Heilige Feestdagen
24 December 2015
Gelukkige Feestdagen aan jullie allemaal die feestvieren en Gelukkige Heilige Dagen naar allen, Want in waarheid dierbaren, is iedere dag heilig. Een ieder van jullie is heilig. Een ieder van jullie is een incarnatie van het ware zelfde Licht dat in de kribbe in de vorm van het Christus kind geboren werd, het ware zelfde Licht dat helder in jullie Zon brandt, en inderdaad binnenin en onder de gehele Schepping.
Kunnen jullie dit bevatten? Jullie zijn niets minder dan de sterren, in jullie hart is de kribbe, de geboorteplaats van het Licht in/naar deze wereld. In jullie hart is het Licht dat nooit uitgeblust wordt. In jullie ware eigen hart is de Liefde die niet uitgewist of uitgeroeid kan worden door een chaotische wereld … want Liefde dierbaren, leeft eeuwig binnenin jullie.
Dus deze Kerstmis, deze Hanukkah, herinner je dat JULLIE, dierbaren, degenen zijn die wij vieren. Het is jullie Licht dat geboren wordt met iedere bewuste ademhaling, jullie Licht brandt helder met iedere vriendelijke gedachte, dat wij in de hemelen zo opmerkelijk, zo miraculeus, zo prachtig vinden. In een wereld die vaak vergeet wat van waarde is, herinneren jullie het je. In een wereld die vaak vergeet dat wij allen Eén zijn in de Goddelijke Liefde, streven jullie ernaar om het je te herinneren. In een wereld die vaak voelt dat worstelen de enige manier is om te overleven, streven jullie ernaar om te herinneren dat, In Liefde, jullie tot bloei komen.

Dierbaren  jullie zijn een geschenk en zegen op deze Aarde, en wij vieren jullie! Dat jullie en jullie families genieten mogen van zoete vrede, ongelooflijke vreugde, en de wonderen waar het menselijke ras aldus vaardig en gemakkelijker in gelooft tijdens dit seizoen.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.

-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
“Anta Claus & The Elves”
Hallo iedereen!
Gelukkige Heilige Feestdagen aan jullie! Gelukkig Kerstfeest, Gelukkige Hannukah, Gezegend Kwanzaa en vergeef me voor niet alle andere prachtige feestdagen aan te halen die wij, als een menselijk ras, vieren. Ik houd van dit seizoen. Ik houd ervan dat de mensen mij toestaan meer van hen te houden om voor hen te bakken, hen een geschenk te geven, en hen te verrassen. Ik houd ervan dat mensen in de winkels terug glimlachen wanneer ik glimlach met pure vreugde terwijl ik mijn boodschappen doe. Voor slechts een paar weken, in plaats van “Ann & The Angels” wordt ik “Anta Claus & The Elves!” Het is gedurende jaren een grap geweest.
Ik geef omdat het mij verrukt om dat aldus te doen. Ik glimlach, denkende aan de glimlachen die mijn kleine creaties zullen brengen. Ik geef er helemaal niet om als een persoon weggooit wat ik maak, het opnieuw aan iemand schenkt, of doorgeeft. Ik wens alleen voor hen om de Liefde te ontvangen, want het is het Licht van vreugde waar ik naar verlang om met de wereld te delen. Er is zo een schoonheid in het Licht van Goddelijke Liefde, in die zin, hoe meer wij ons zelf geven, hoe meer wij in staat zijn om te ontvangen … hoe meer deze Liefde ernaar verlangt om door ons heen te gutsen in/naar de levens van anderen - “willekeurig,” prachtig, en precies wanneer nodig.
Ik was gisteren in de levensmiddelenwinkel en hoorde een mevrouw zeggen dat zij moeilijkheden had met het maken van chili en echt wilde leren hoe dat te doen. Zonder na te denken bood ik aan om haar mijn recepten te e-mailen. Dingen zoals deze komen gewoon uit mijn mond! Ik kan het niet helpen anders dan te helpen wanneer ik de nood hoor. We hadden een moment van Kerstmis kameraadschap en toen gingen we ieder onze vrolijke weg. Ik ging naar huis en e-mailde haar de recepten, welke hopelijk haar feestdagen met lekkernijen zullen vullen. Een moment van uitgewisselde Liefde kan een rimpeleffect creëren die wij nooit zullen zien terwijl we in leven zijn.
Onlangs ontving ik een zeer lieve dank je wel brief van een vrouw die ik nog nooit ontmoet had. Ik bewonder haar werk en heb geholpen het in de wereld te verspreiden, slechts een klein beetje, maar zij nam de tijd om mij te vertellen dat het ertoe deed. Geen duur geschenk is meer waard dan dat … te weten dat wij een hart aan kunnen raken. Haar woorden en haar hart raakten het mijne meteen terug.
Dit is waarom wij in leven zijn - om te beseffen dat wij allen één zijn in de geweldige grote Liefde welke ons creëert. Wanneer wij iemand anders helpen, met anderen delen, of eenvoudig van een ander houden, geven wij uit naam van de gehele Schepping. Wanneer wij enige hulp, een geschenk, of enige Liefde ontvangen, ontvangen wij uit naam van de gehele Schepping. Dus of je nu wel of niet geschenken uitwisselt, herinner je altijd, dat het grootste geschenk van alles, het enige blijvende geschenk dat wij ooit uit kunnen wisselen, onze Liefde is. En in deze uitwisselingen, klein of groot, blijvend of vluchtig, voor slechts een moment … raken wij het Goddelijke aan.
Gelukkige Heilige Feestdagen. Dat jullie de aanwezigheid van Liefde iedere dag van jullie leven mogen voelen.
Ik houd van jullie allemaal,
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten