maandag, december 07, 2015

Aartsengel Michael - “Wees Sterk en Krachtig in Uw Licht!” - 6 December 2015 / Rita Pulmans


Aartsengel Michael
“Wees Sterk en Krachtig in Uw Licht!”
6 December 2015 / Rita Pulmans
Geliefde Aartsengel Michael,
Naar aanleiding van de woorden van Blossom Goodchild die me diep geraakt hebben, zie de tekst, graag een liefdesbrief van u aan ons.
Tekst van Blossom:
"Blossom: Lieve Liefde … in de Hoogst Zuivere vorm van zichzelf.
Ik vroeg me af of wij even kunnen praten? Zoals u zich zeker bewust zult zijn, is onze Planeet Aarde in een staat van enorme chaos … dankzij sommige van de Menselijke Wezens die erop leven … en er alles van afpakken wat zij kunnen, hoewel daaraan absoluut geen behoefte is! Diezelfde Menselijke Wezens lijken elkaar zonder reden te doden en ik wil U vragen … wat denken ze ermee te winnen? Er zijn wel duizend andere vergrijpen die ik zou kunnen noemen, maar ik neem aan dat u, omdat u bent Wie U Bent … zich hier al bewust van bent? Vanuit mijn hart … ik vraag U niet om ons te redden … ik vraag om hulp!"
Tot hier een stukje uit de tekst van Blossom Goodchild.
*****
Aartsengel Michael: Lieverds, het is een tijd van in begrip gaan voor het onoverkomelijke.
Rita: Onoverkomelijke Lord?
AE Michael: Onoverkomelijk in de zin van nodig tot zuivering en inbreng tot Licht.
Dit alles gaande, is een gegeven wat zich verder zal/dient uit te werken in de stof. Het is bittere ernst dat het onderbewuste van de mensheid gezuiverd zal/dient te worden. Het negatieve op Aarde zal niet langer stand houden, dit verzeker ik Aartsengel Michael jullie.
Ik wil jullie geen stroop om de mond smeren geliefden, doch ik blijf steeds herhalen dat het einde in het zicht komt. Doch eerst dienen er nog wat zuiveringen te gebeuren, en hoe kan dit geliefde harten anders dan dat het ondergedoken negatieve vuil naar boven moet komen/komt?

Hoe kunnen jullie je bewust worden van de anti-krachten die de wereld sinds eeuwen overspoeld hebben, als  jullie deze niet wensen te zien? Indien jullie niet wensen dat deze anti-Lichtkrachten jullie blijven belagen, dan zullen jullie geliefde harten duidelijkheid mogen krijgen in wat er speelt in jullie wereld.
Het gaat niet meer om je kop in het zand te steken, noch om jullie ogen te sluiten. Als jullie geliefde harten, kunnen en durven kijken naar de steeds manipulerende krachten, dan zullen jullie hier onderuit kunnen, daar je bewust bent van alles wat jullie dwingt tot nutteloze en donkere of negatieve handelingen en/of gedachten.
Wees sterk en krachtig in uw Licht! Wees volhardend en inzichtrijk naar alles wat jullie tegenhoudt in jullie groei naar volkomenheid. Volmaakt zijn jullie reeds geliefde harten, enkel jullie waren het vergeten, jullie voelen en zien het niet altijd!
Kijk en voel en beleef de vreugde van het herwonnen Licht! Er is reeds ongelofelijke vordering gemaakt, dit verzeker ik jullie geliefden! Jullie kunnen het niet zo waarnemen, daar de onrust en de kwalijk verspreide berichten jullie telkens terug bij/in jullie angsten grijpen, en vastzetten. Zie en beleef dit niet geliefden, ervaar en voel dit niet geliefden, maar kijk achter dit scherm van illusie, breek er doorheen!
Ga naar jullie veilige Heilige Hart indien de zwaarte jullie overvalt, door wat dan ook. Ga naar je Heilige centrum geliefde harten en doe wat je hebt te doen, jullie taak als vredebrenger, geliefden voor elkeen, voor iedereen op Aarde. Jullie zijn EEN met AL wat is, begrijp mijn Woorden lieverds.
Begrijp geliefden deze woorden ten volle en draag ze uit onder begeleiding van je Lichtend Wezen. Jullie Hogere Zelven staan klaar om jullie te omarmen, te begeleiden, te steunen, toe te spreken (intuïtie) en te leiden.
Wij houden ontzettend van jullie en omarmen jullie vanuit ons Krachtige en Helende Licht.
Omarm jezelf geliefden in dit Licht, in het Licht van wie jij bent.
Ik Aartsengel Michael heb gesproken.

© Copyright Rita Pulmans 
Er mag niets veranderd/toegevoegd of weggelaten worden van de tekst.
De tekst dient in algehele vorm gekopieerd te worden of weergegeven. Gedeeltelijke weergave is niet toegestaan. De tekst mag niet gebruikt worden voor commerciële doelstellingen. De tekst mag enkel gekopieerd worden voor eigen gebruik. Bij doorgaven aan derden mag dit enkel zonder winstoogmerk. Plaatsen in geschriften of boeken uitsluitend na schriftelijk aanvraag op: pulmans@live.be
Dit artikel mag in z’n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid met inbegrip van alle copyright-meldingen.

1 opmerking: