zondag, september 13, 2015

Synchroniseren Met het Stromen van Je Passie en het Centrum van Je Nieuwe Verbeterde Leven!! - 13 September 2015 / Lisa Gawlas


Synchroniseren Met het Stromen van Je Passie en het Centrum van Je Nieuwe Verbeterde Leven!!
13 September 2015 / Lisa Gawlas

Alles dat ik kan zeggen is, wat een manier om dit proces van 3 dagen te beginnen!! Ik denk, voor het eerst dat ik het me bewust kan herinneren, dat ik zo in uitlijning wakker werd met mijn magnetisch stromen, dat de tijd zelf stopte. Ik werd wakker om 4:30, herinnerde me de stem die ik hoorde toen ik de dag ervoor wakker werd, en op diens tijd stond om de kalender die ik voor afspraken gebruik te veranderen. Ik had de linkerzijde hersenkracht de dag ervoor niet, ik had een meedelen te doen, maar ik nam er nota van dat op één van deze dagen, ik een nieuwe online kalender zal vinden om te gebruiken. Ik vind website werk behoorlijk vervelend en hoewel ik het kan doen, neemt het een uur aan peptalk tegen mezelf om gewoonweg mijn webmachine aan te zetten, en dan de rest van de dag om bij te stellen wat het ook is dat er bijgesteld moet worden.   
Gisteren echter, stroomde ik uit bed vandaan, naar de koffiepot, naar de computer en typte in Google Search “de beste online kalender”. De laatste keer dat ik dit deed, moest ik op z’n minst 5 kalenders uitproberen voordat ik settelde met degene die ik de laatste twee jaar gebruikt heb. Niet gisteren, ik wist precies wat ik wilde, nodig had voor al ons gemak. De kalender moest jullie aan jullie einde opnieuw in laten plannen, inclusief telefoonnummers aldus wij elkaar nooit missen omdat je vergat je nummer in het notitieveld bij te voegen. De eerste die ik gezien had zei, “Laat uw cliënten van binnenuit uw kalender opnieuw inplannen.” Ik denk dat ik een kleine snik eruit liet gaan. Ik opende het, en begon alles in te stellen. Het was beter dan waar ik ooit over gedroomd zou kunnen hebben, het geeft iedere optie die we nodig hadden en nu, ben ik in de planning hemel!! Ik bracht vanaf 4:30 zo in het stromen door van het bijgesteld krijgen van mijn webpagina’s voor de kalender, het opzetten van de nieuwe kalender zelf, dat bij 9 uur, ik slechts 2 koppen koffie gedronken had. Die vele uren dat ik wakker was, heb ik een volledige pot met koffie naar de knoppen geholpen. Ik was zo gefocust en uitgelijnd met mijn stromen, dat niets daaraan voorbij bestond, zelf mijn koffie niet!! Toen ik klaar was, het gevoel dat door me heen stroomde, je zou gezworen hebben dat ik gewoonweg de genezing voor kanker gevonden had. Dat gevoel bleef bij mij, een levende gepassioneerde vlam van vuur in mijn buik, zeer specifiek in mijn wortel en sacrale chakra gebied. Vreemd, maar aangenaam. Misschien niet zo vreemd, wortel, nieuwe levensverbinding, sacraal, nieuwe vruchtbaarheid binnenin die verbinding.
Laat me nu gedurende een moment naar het einde van mijn dag springen Ik bekeek de film “The Legend of Bagger Vance.” Ik keek er maar half naar, en verwerkte half de gevoelens binnenin mij aangaande deze dag, en toen kwam er een scène voor dat gebruik maakte van wat er door mij heen stroomde en mijn volledige aandacht eraan vast haakte. Ik vond een clip op Youtube van deze scène, waarin gesproken werd over het uitlijnen met het gebied, je magnetisch stromen. Het verklaart het beter dan ik ooit eerder gehoord of gezien heb :  



Het was in dat moment, kijkend naar deze film, dat ik wist dat mijn dag zo uitgelijnd begon met mijn gebied, mijn stromen, dat niets anders meer bestond. Met dit ah-ha moment kwam ook het gevoel dat wij net de meest belangrijke lezingsessies van mijn persoonlijke geschiedenis binnengegaan waren. Het had een nieuwe, meer georganiseerde lijm nodig. Ik besefte, dat mijn online kalender echt de lijm van mijn volledige dag is, iedere dag. Het houdt jullie en mij samen, georganiseerd, stromend en vloeibaar, samen. Gedurende de laatste paar maanden, deed de huidige kalender niets anders dan mij tot waanzin drijven. Ik heb op hetzelfde tijdstip dubbele appt’s geboekt, soms 7-8 afspraken op één dag (mijn ‘sweet spot’ is 5, ik kan functioneel niet meer doen dan 6 op een dag) Alhoewel jullie vereist zijn om jullie telefoonnummer in de cliënt details te zetten, heb ik er bijna nooit toegang toe en missen we afspraken omdat ik jullie niet kan opbellen. Mijn kalender is de lijm en Jullie zijn het middelpunt van mijn dagen. En dus, begon ik deze intense 3 daagse periode met het plaatsen van nieuwe lijm aan onze collectieve dagen. Een nieuw gebied voor ons om er georganiseerd en vloeibaar in te zijn. Misschien op mijn eigen manier, vond ik welzeker de genezing voor de kanker dat mijn zenuwen en onze tijd samen aan het opeten was!!
Ik hoop dat gedurende deze 3 daagse Nieuwe Maan, gedeeltelijke Zonsverduistering evenement, iedereen diens stromen vindt. De magnetische focus van hoe zij hun volgende verhaal opzetten. Dat, als je het vindt, jij de vlammen van passie binnenin je voelt, brandend op een onmiskenbare manier. De genezing voor je persoonlijke kanker, het ding dat je zenuwen opeet, is binnenin iedereen om voort te brengen. Of misschien het best gezegd door het karakter Bagger Vance (uit de bovenstaande film):
Binnenin elk en iedereen van ons is onze ene, ware authentieke zwaai. Iets waar we mee geboren werden. Iets dat van ons is en alleen van ons. Iets dat geleerd kan worden … iets dat herinnerd moet worden.
Laten we kijken naar de deelname van de Zon in deze verbazingwekkende maand die we September noemen. Van spaceweather.com: Tot dusverre, is September een fantastische maand voor aurora’s geweest. Een serie van zonnewind stromen, gemixt met één of twee kleine CME’s, heeft het magnetische gebied van de Aarde bijna non-stop geteisterd gedurende de afgelopen twee weken. De resulterende G1- tot G3-klasse geomagnetische stormen hebben displays zoals deze veroorzaakt.
GEOMAGNETISCHE STORM: Een stroom van zonnewind sloeg in op het magnetische veld van de Aarde op 11 September, en vonkte één van de sterkste geomagnetische stormen van het jaar en Aurora’s aan in meervoudige staten van de VS. Dit zet voort een trend van relatief hoge geomagnetische activiteit dat op 7 September begon. Hoge-breedtegraad hemel kijkers zouden vanavond meer aurora’s kunnen zien.
De impact vonkte een sterke (Kp=7) geomagnetische storm en Noorderlicht in de USA zo ver zuid als Wisconsin en Washington State. In Alaska, “bewoog de volledige hemel zoals zeegolven in kleuren van groen en paars,” rapporteert aurora toergids Marketa Murray, die deze foto maakte buiten Fairbanks:

In de lezingen zelf, kwamen wij uit de “dip”in het gebied vandaan, waar zwaartekracht begonnen wat om ons nieuwe verhaal van het leven op de 7de van september samen te stellen, op hetzelfde moment ging Venus, die planeet van Liefde, direct, en de Zon en Aarde samen, gaven ons, en gaan door ons te geven, een staande ovatie! Verzeker je ervan om jezelf er ook één te geven.
Het enige waar ik wat voor nieuws dan ook maar over heb, en ik denk echt dat het nieuws is, is dat ik voor de rest van september hoor, als we uit de andere kant van de levensveranderende verduistering komen (beginnend op de 15de) het zal zijn zoals stof dat in het rond gevlogen heeft in de lucht terug omlaag naar de Aarde gaat als het magnetische gebied van de Equinox het allemaal samen terugtrekt, en op iedere manier verbetert en versnelt!!
Als ik echt een sterke suggestie kan maken in deze zeer belangrijke tijd, focus je niet op het negatieve, vind je liefde kanaal binnenin en blijf daarop afgestemd. Omdat wat er uit jou vandaan komt, is wat er naar je toekomt. Ben in jouw Stromen, Volg je gelukzaligheid en laat niets of niemand in je weg komen!!
Ik houd van jullie!! Dat jullie mogen stromen in/naar de grootste versie van jullie Zelf tot nog toe!!
((((KNUFFELS))) van vuren van passie en tijdloosheid naar ALLEN!!

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen