woensdag, september 30, 2015

Matt Kahn - Energie Update ~ Ascentie ~ 29 September 2015 - “Ik Voel Het Niet”


Matt Kahn
Energie Update ~ Ascentie ~ 29 September 2015
“Ik Voel Het Niet”
Voordat ik een ascentie update aanbied en de nieuwe golf van het bewustzijn evalueer ten gunste van diegenen die ertoe komen om het leven op een hogere frequentie te kennen, zou ik graag eerst de ervaring willen adresseren van diegenen wiens Super Bloed Maan aftelling naar de ascentie hen hulpeloos achterliet. Het is begrijpelijk om verwachtingen te creëren over spiritueel-geladen evenementen, zelfs tot de graad van het projecteren van wantrouwen of frustratie naar diegenen van wie je dacht dat zij jou de één of andere belofte verkochten.  
Zoals ik bijna twee jaren geleden verkondigde, zou 27-9-2015 een dag aanduiden waar één-derde van de planeet uitgelijnd zou zijn in het 5D bewustzijn. Terwijl sommigen al uitgelijnd raakten ver voordat die dag zich voordeed, was een datum aan mij gegeven door het Universum (mijn Gidsen) om de angsten en onzekerheden te verlichten van diegenen die jarenlang in de loopgraven doorgebracht hebben van eindeloos schaduwwerk. Wat aangeboden werd als een inzicht over de collectieve energieën wisselde weldra om naar angsten en zorgen over verheven verwachtingen die niets te maken hadden met wat voor informatie dan ook dat aan mij gegeven of doorgegeven was.
Was er een wereldwijde verschuiving in het bewustzijn? Ja. Voelde iedereen het? Nee. Ben je vereist om je anders te voelen om te weten dat je in een gloednieuwe frequentie bent? Helemaal niet. Net zoals op het pad van ontwaking, waar sommigen de ontbinding van het ego en de terugkeer naar hun ware natuur ervaren zonder een verstandsverbijsterend kosmisch aha of Aarde-verpletterend besef, zijn daar diegenen die verschoven werden in/naar hogere frequenties terwijl ze er volslagen onbewust van zijn.  
De vraag blijft, wat blokkeert de herkenning van dit nieuwe bewustzijn? Hoofdzakelijk, is het een geloof dat je zult weten dat je verschoof wanneer jij je eenmaal anders voelt.
Hoewel verschuivingen in vibratie opgemerkt kunnen worden door de verandering van emotionele staten, die vaak van de ene zijde van de polariteit naar de andere gaan, kan het besef van subtiele energieën zich voordoen ongeacht hoe jij je schijnt te voelen. Net zoals golven niet vereist zijn om voor de oceaan gezien te worden, zijn emotionele veranderingen niet noodzakelijk om de altijd-uitbreidende ruimtelijkheid op te merken welke een verschuiving in het bewustzijn aanduid.

Als je altijd rekent op de aankomst van andere gevoelens, ondertussen je huidige klimaat van omstandigheden onderweg oordelend, wordt je reis van verkenning gekleurd met verwachtingen, welke alleen kunnen resulteren in frustratie, teleurstelling, of het lijden van de één of andere soort.
Vaak, als je bewustzijn uitbreidt, zijn de emotionele en fysieke lichamen de laatste plaatsen waar je bewijs van een dergelijke verschuiving op mag merken. Ver daarvoor, keert jouw evolutie verdriet om in/naar vreugde, transmuteert angst in/naar opgewondenheid, of verwisselt pijn voor plezier, en is er de kans om een grote ruimtelijke leegte binnenin jezelf op te merken - ongeacht hoe jij je schijnt te voelen. Natuurlijk, als de grote ruimtelijke leegte geoordeeld wordt als een ervaring van leegte van wat voor emotie dan ook waarmee jij je leven wachtende doorbrengt om te voelen, ben je gebonden om de natuurlijke staat van het leven onjuist waar te nemen, als een sensatie van hopeloosheid, depressie, of zelfs wanhoop.
Met het feit te accepteren dat emoties onvermijdelijk gebonden zijn te verschuiven, maar niet het voornaamste bewijs zijn van ontwakend bewustzijn, laat je gehechtheden aan de uitkomst los - voor eens en voor altijd. Door dat aldus te doen, beëindig je jouw gelijkspel met het leven, om aldus jezelf te bevrijden van de ontbering om van het ene ding dat je niet hebt het antwoord op je gebeden te maken. Wanneer je gehecht bent aan de uitkomst, is het gemakkelijk om aangetrokken te worden tot datgene waarvan je gelooft dat het je kan geven wat je wilt, om je er alleen maar van af te keren wanneer het ook is dat wat je wilt niet het geschenk lijkt te zijn dat zij aan kwamen bieden.
Zal jij je noodzakelijkerwijs beter voelen over jezelf, de wereld en iedereen om je heen gedurende de ontwaking van het bewustzijn? Ja. Zal jij je exact op de manier voelen waarop jij je altijd hebt willen voelen? Ja, maar alleen in overeenstemming met de Universele Wil welke iedere ervaring verstrekt in ondersteuning van jouw hoogste evolutie. Dit betekent dat jij je anders voelt op exact het moment waarop je bedoelt bent je anders te voelen.
Je bent vrij om je vingers te kruisen en het Universum te smeken het proces te versnellen, maar uiteindelijk gaat het jouw levendige spirituele avontuur omkeren in/naar een helse reis van persoonlijke onrust.
Of jij je nu behoorlijk anders voelt sinds de verschuivingen van dit afgelopen weekeinde, helemaal niets voelde, of misschien dat je een opening voelde, maar het zo snel integreerde, dat het ervoor zorgde dat je geloofde dat je het op de één of andere manier verloren had. Ongeacht wat voor ervaring je op het moment hebt, de meest belangrijke factor met de verkenning van het bewustzijn is feitelijk niet de juiste vibratie, de juiste emotionele staat, of het juiste begrip, maar het meebrengen van de juiste houding voor de rit.
Wanneer geworteld in een zelfverdedigende houding van slachtofferschap, is het gewoon om te denken:
"Wanneer gaat alles worden wat ik wil?”
"Wat moet ik doen om mijn zin te krijgen?"
"Hoe komt het dat anderen de ervaringen hebben die ik wil?"
"En ik dan?"
"Heb ik niet hard genoeg gewerkt?"
"Als ik de ervaringen niet heb die de anderen wel hebben, dan is alles een leugen!"
"Dit is niet eerlijk!"
"Zo is het genoeg. Ik wil naar huis."
In het slachtofferschap, kan het “mijn weg of de snelweg” ultimatum versterkt raken als je jouw spirituele reis, als een ander middel gebruikt voor een denkbeeldig einde. Als, echter, je niet probeert energie als een manier van het manipuleren van het leven te gebruiken in/naar een eenzijdig avontuur, kan je vrijelijk het majesteitelijke wonder van de evolutie van je ziel verkennen aangaande de precieze bepalingen en voorwaarden van het leven.
Wanneer geworteld in een volwassen houding van hartgecentreerd bewustzijn, is het gewoon om te denken:
“Dit is niet wat ik wilde, maar ik weet dat het leven alleen maar in mijn hoogste begunstiging samenspant om mijn meest miraculeuze groei te verzekeren.”
“Ik weet niet waarom dit gebeurt maar ik ben er zeker van dat het hier is om mij te helpen.”
“Het is oké dat ik mijn zin niet krijg. Het is oké dat ik het gevoel heb alsof ik niet gelukkig kan zijn totdat ik heb wat ik wil.”
“Misschien ben ik alleen maar gefrustreerd als een kans om van degene te houden die gefrustreerd is op een meer onvoorwaardelijk niveau.”
“Ongeacht hoe mijn leven lijkt of schijnt te zijn, ik vertrouw in de perfectie van het Goddelijke Plan dat mij in iedere ademhaling eraan herinnert dat alles goed is.”
“Als ik me op de manier voel zoals ik niet wil zijn, misschien is het de manier van het leven om mij te helpen oordelen te overwinnen die ik heb over bepaalde gevoelens, als een manier van mij te helpen gehechtheden voor de uitkomst los te laten. Hé, smerige ervaringen - dank je wel voor mij te helpen.”
“Het is oké dat anderen ongelooflijke ervaringen hebben die ik niet heb. Zij zijn louter voorspellend van wat spoedig ook mijn werkelijkheid binnen zal komen. Bedankt voor de bevestiging.”
“Kijk naar hoe volmaakt het leven mij toont wie ik wordt wanneer ik mijn zin niet krijg. Op dat moment verdien ik meer liefde - niet minder.”
Wanneer geworteld in de juiste houding, ben je in staat het oneindige potentieel van het bestaan te verkennen met het Universum dat je hand vasthoudt en je voort gidst. Echter, wanneer je probeert om controle over de reis te nemen, en erop staat dat het leven jouw ervaringen precies zo maakt als wat het niet is, dient een diepere reis in/naar het hart van overgave om alle verdedigingen te ontmantelen totdat er niets anders over is dan de wil om te verkennen wat de bedoeling van het leven is om te openbaren.
Sinds verschuivingen in het bewustzijn niet vastgesteld zijn door veranderingen in de emotionele staten, is de meest belangrijke uitoefening om voor de vooruitgang van je reis een verkenning in/naar zelf-liefde te implementeren. Dit staat elk moment van frustratie, teleurstelling, onderhandeling, sarcasme en verdediging toe om jou te herinneren aan de exacte momenten in de tijd wanneer je meer vriendelijkheid, zachtheid, acceptatie en aandacht van jezelf nodig hebt.
Net zoals vele verbeelde verschuivingen in het bewustzijn vergezeld moeten worden door “betere” emotionele ervaringen, zijn er op dezelfde wijze diegenen die niet geloven dat zelf-liefde krachtig is, tenzij zij zich anders voelen dan hoe zij zich gevoeld hebben. Hoe kan het leven jou verschuiven in/naar een verhoogde staat als je nog steeds de staat waarin je bent oordeelt als zijnde minder dan door vergelijking? Het Universum is bereid om je reis vooruit te schuiven in/naar meer opwindende hoofdstukken van groei en uitbreiding, net zo spoedig als jij wat voor neiging dan ook loslaat om je huidige ervaringsomgeving te oordelen.
Door de juiste houding met je mee te brengen, één moment van zelf-liefde tegelijk, cultiveer je vertrouwen/geloof in een bestemming die niet van jou eist om te ontdekken tot wat voor ongelooflijke werkelijkheden jij niet in staat bent om te vermijden. De vruchten van je werk zijn onvermijdelijk, maar om de eindeloze goedgunstigheid van eeuwige gelukzaligheid te openen, moet je bereid zijn om iedere verwachting, hoop, en wens op te geven, aldus je huidige werkelijkheid omhelst kan worden als vruchtbare grond, waar het leven jou voorbereidt op het ontvangen van alles dat in afwachting is van jouw aankomst.
Uiteindelijk, bepalen jullie keuzes niet wat komt te zijn, sinds elke en iedere uitkomst georkestreerd is door de handen van het lot. In plaats daarvan, bepaalt je vrijheid van wil de kwaliteit van je ervaring gebaseerd op hoe je kiest om de omstandigheden voor handen te bekijken. Dit betekent dat je een eigenaardige-humoristische tijd kunt hebben gedurende onverwachte momenten van tegenslag, wat afhankelijk is van hoe je ervoor kiest de symbolen van je ervaring te interpreteren. Aldus op dezelfde wijze, kan je een teleurstellende ervaring hebben gedurende één van levens grootste feestvieringen, als je ervoor kiest het leven door de zelf-verslaande lens van het slachtofferschap te bekijken.
Hoe kan ik dit moment door de ogen van geloof/vertrouwen bekijken? Hoe zou liefde met deze ervaring omgaan? Wat zou mijn Hoogste Zelf doen in een tijd zoals deze? Deze zijn de essentiële vragen die jou helpen met te verschuiven in/naar de juiste houding, dus de immer-evoluerende aard van je ontwakende bewustzijn kan jou plezieren met een verkenning van hartgecentreerde vreugde, in plaats van jou meer wanhopig, hongerig en alleen achter te laten dan voordat je de reis begon.
Of je nu onder de velen bent die merkbaar een definitieve verschuiving in jullie werkelijkheid opgemerkt hebben, of één van diegenen bent die de energetische uitbreidingen niet kan herkennen totdat het leven jouw weg gaat, in beide gevallen, ben je nooit voor één seconde van jouw reis alleen.
Dat de Waarheid, de glorie, schoonheid en perfectie van de Universele Wil elke ontbering mag vertroosten en elke traan weg mag vegen, ofwel geplengd als frustratie of vreugde, om de extase van je hoogste potentieel op precies de manier te openbaren welke voor jou perfect is. Het mag niet precies zijn wat je wilt, maar het is altijd de perfecte omgeving om jou te voorzien van alles dat je nodig hebt om jouw reis van uitbreiding verder te inspireren.
Vele zegeningen,
Matt Kahn

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen