woensdag, september 16, 2015

Het Kosmische Weerbericht van Liefde - 16 September 2015


Het Kosmische Weerbericht van Liefde
+ Update 17-09-2015 ... ONGELOOFLIJK!!!
Lieve Lezers,
Het is op dit moment aardig rustig met gechannelde boodschappen of artikelen om te vertalen. Dus zal de aanlevering daarvan uiteraard op een laag pitje staan, alhoewel ik natuurlijk nog wel het één en ander verwacht zo voor de Equinox en Verduistering Volle Super Bloedmaan.
Een tijdje geleden werd er een Duitse site onder mijn aandacht gebracht, door een lezer van deze Blog, aangaande metingen van, zoals zij het noemen, Het Kosmische Weerbericht van Liefde. En ik wil jullie deze op dit moment in de tijd niet onthouden, want de metingen vliegen, kan je gerust zeggen, de pan uit. Ik plaats onderaan een grafiek die tot en met gisteren bijgehouden is, en vooral gisteren was een topdag, wat aangeeft dat toen de energieën van de gedeeltelijke Zonsverduistering van 13 September de Aarde bereikten. En mijn Team wist mij te verzekeren dat de metingen deze maand nog wel hoger uit zullen gaan komen ook. Ik persoonlijk was gisteren erg moe, en vernam ook dat mijn team heel hard met mij aan het werk was, ze wilden ook graag dat ik wat oefeningen ging doen, specifiek oefeningen voor de nek en rug, en daarna moest ik in meditatie gaan. Toen ik dus de grafiek zag werd me al snel duidelijk waarom dat allemaal was. Ook verklaarde het voor mij de vele lichtschepen/Fake-Jets die ik gisterenavond in onze lucht heb zien vliegen. Ook zij hadden het erg druk, want zoals onze persoonlijke Teams het druk met ons hebben, zo hebben onze sterrenvrienden het druk met Gaia haar Planetaire Lichaam. Ik heb ook aan mijn Team gevraagd wie ik allemaal zag vliegen, en dat bleken vrienden vanaf Arcturus, Sirius en uit de sterrenstelsels de Pleiaden en Lier te zijn. Tenminste hier waar ik dus een blik op de Hemelen heb dan….


Dit is de site-url van de Duitse site waar ik het over had, en waarop dus de metingen van Het Kosmische Weerbericht van Liefde dagelijks bijgehouden worden:
Vraag me niet hoe ze dit alles meten, ik neem aan dat de site zelf, als je een beetje de Duitse taal kunt lezen, dit allemaal keurig uit weet te leggen.
Dit zijn de extreme uitschieters van de metingen tot nu toe:
09-09-2015 - metingsgetal - 181.250
13-09-2015 - metingsgetal - 242.308
15-09-2015 - metingsgetal - 1.428.571


Het is wel duidelijk dat September in schril contrast staat met Augustus….

****

Update 14:00uur - Lezeres Claudia wist mij te vertellen dat het metingen van de "Boviswaarde" zijn. Wie hier meer over te weten wil komen kan op de volgende link klikken: http://www.wanttoknow.nl/wp-content/uploads/Boviswaarde.pdf

Dank je wel Claudia 


****

Update 17-09-2015: Een ongelooflijke stijging!! Ben Liefde, Ben Liefde, Ben Liefde!!! 

16-09-2018: 166.666.667
17-09-2015: 100.000.000.000.000




In Liefde en Zegeningen,
Cobie - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl - 16 September 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen