vrijdag, september 11, 2015

Geen “SaLuSa” vertaling van Mike Quinsey deze week!



Geen “SaLuSa” vertaling van Mike Quinsey deze week!

Lieve Lezers,
Toen ik vanochtend de “boodschap van SaLuSa” via Mike Quinsey ontving, stond in deze boodschap enige informatie welke bij mij niet bekend was, ook stond er informatie in over een thuisplaneet die meegenomen zou zijn naar ons Zonnesysteem om de hoge energieën die binnenkomen te deflecteren.  
Het voelde voor mij niet goed aan. En dus besloot ik om deze boodschap niet te vertalen. Ik wil namelijk, voor zover ik dat vast kan stellen, geen onwaarheden via deze blog naar buiten brengen, en meewerken aan (eventueel) nog meer chaos. Dat hebben we namelijk helemaal niet nodig.
Aangezien deze boodschap ergens anders vermoedelijk wel vertaald zal worden, verwijs ik jullie naar die vertaling(en), zodat jullie zelf tot een oordeel kunnen komen.


Ik blijf de SaLuSa boodschappen in de gaten houden, en zodra deze goed voor mij aanvoelt zal ik ook de vertaling ervan leveren. Dus als nogmaals voor zal komen dat mijn hart mij vertelt dat de boodschap vermoedelijk door een andere entiteit doorgegeven wordt dan SaLuSa, dan zal ik ook dan geen vertaling leveren…
Ik hoop dat jullie hier begrip voor kunnen hebben,
In Liefde en Zegeningen,
Cobie

2 opmerkingen:

  1. Natuurlijk is dit oké, Coby. geen beter criterium dan jouw/ons eigen hart. Ondertussen nog eens een keer grote dank voor al je werk voor ''ons'.
    Veel Licht/Liefde!
    Minie

    BeantwoordenVerwijderen