donderdag, september 24, 2015

De Feniks is Stijgende en een Nieuwe Symfonie Komt Online!! - 24 September 2015 / Lisa Gawlas


De Feniks is Stijgende en een Nieuwe Symfonie Komt Online!!
24 September 2015 / Lisa Gawlas
Weet je, het gaat een verbazingwekkende dag worden, een verbazingwekkend nieuw leven wanneer het moment waarop jij je ogen voorafgaand aan de Equinox opent en de digitale klok geeft 3:33 uur aan. Ik was blij om mijn achterwerk uit bed te hijsen!! Maar natuurlijk, net zoals gisteren, ontwaakte ik met informatie om te delen. Gaat dit een nieuwe droomstaat zijn? Niet dat ik sowieso droom, wel, nauwelijks ooit … maar man, ik wil vaker in een nachtelijke film stralen!! - lol. Nu wordt ik wakker met beelden en informatie om hier te delen. Of misschien is het gewoon mijn Teams manier van mijn gedachte te bevestigen dat wanneer ik voor de nacht bewusteloos raak, ik naar de kwantum soep school geraak om de volgende versie van ons te begrijpen. Nu wordt ik wakker met een bewust terugzien van wat ik op school leerde?? Dat is mijn theorie en ik blijf daarbij!!- lol. Ik vind het leuk!!
Ik was geschokt dat ik kon “zien” gisteren, niets dat ik zelfs als een “lezing” in overweging zou nemen maar hé, zien is zien!! Maar ik besefte ook iets, het “zien” ontstak iets krachtigs buitenwaarts voor ons.
Spirit leek de afbeelding opnieuw te creëren die ik gebruikt had in mijn blog gisteren:
De afbeelding aan de linkerzijde, maar dan zoooooo veel prachtiger en levendiger dan deze afbeelding. Nu, toen ik de magnetische kern verscheidene dagen geleden gezien had, zag het eruit als een etch a sketch, met scherven van gouden vlekken verenigend om een vaste afbeelding te creëren, maar het was helemaal niet vast. Gisteren, was die etch a sketch kern het meest prachtige gouden netwerk. Dik, precies zoals de afbeelding hierboven, maar gemaakt van een onderling verbonden netwerk, solide maar plooibaar. Ik kon er niet doorheen kijken, maar wat ik wel zag toen ik met jullie verbonden was, vertoonde zo ongeveer gelijkenis met wanneer een slang net gegeten heeft en een volle buik heeft.

Daar waren jullie, iedereen aan wie ik me gisteren verbond, gulzig verslonden in het netwerk en verdomme ik kon helemaal niet door het netwerk heen kijken. Het enige dat ik voor zeker wist is dat jullie benedenwaarts gewerkt werden. Mijn gebed is dat wanneer wij elkaar weer in Oktober ontmoeten, dat het dan op het grondniveau van het leven is. Het is veel gemakkelijker om lezingen te oriënteren wanneer op de Aarde in plaats van rond te zoeven als ruimteballen!!  
Precies na mijn eerste verbinding van de dag, gebeurde er echt iets bizars. Ik zat bij mijn computer toen ik plotseling een harde en kolossale crash tegen mijn achterdeur hoorde, en het één of andere deel van mij moet erop geanticipeerd hebben omdat precies op het moment van de impact, ik mijn hoofd keerde om een ochtend duif te zien die zo snel als het kon recht op mijn raam af in mijn achterdeur vloog. Mijn hart zonk omlaag, ik liep op mijn tenen naar de achterdeur om deze idiote vogel na te checken, volledig verwachtend hem daar dood te zien liggen. Verrassend genoeg, niks hoor, hij landde met zijn buik omlaag en zat daar gewoon op de stenen, te herstellen. Ik googlede hoe een vogel te helpen die tegen een raam opgevlogen was, het advies wat om hem daar voor 5 minuten te laten rusten om alles weer op een rijtje te krijgen. Dat deed ik, vogeltje bleef gewoon naar me kijken, chilling. Ik begon een vriendelijke multigekleurde trechter van energie boven hem te plaatsen om hem te helpen met wat het ook was dat hij nodig had. Ik controleerde hem 5 minuten later, hij keek me gewoon aan alsof te zeggen, Ik ben oké, ik ben gewoon bezig mijn gezonde verstand terug te krijgen. Echter, zijn rechter vleugel was uitgespreid van zijn lichaam, ik dacht, oh shit, hij heeft zijn vleugel gebroken. Het dierenopvangcentrum dat het meest dichtbij is is ongeveer 2 uren hier vandaan, zouden zij een trip voor een duif maken?? Ik stuurde hem meer energie…  15 minuten gingen voorbij en hij zat nog steeds te chillen op de stenen. Ik had niet de bedoeling om hem nog meer te traumatiseren door hem op te pakken en in een doos te leggen zoals de instructies zeiden. Maar plotseling dacht ik aan mijn vader, die de vogels voerde en net zoveel van hen hield als ik doe. Oké pa, Ik heb om niets gevraagd sinds je overging (of daar zelfs voor - lol) kom help een vogel alsjeblieft. Binnen 5 minuten, was de vogel verdwenen. Dank je pa!!
De Liefde welke uit de ogen van die vogel kwam was zoals niets dat ik ooit eerder gevoeld had. Voorbij het zijn van een nerveus wrak dat deze vogel gekwetst was en voorbij mijn bekwaamheid om te helpen, waren de momenten die wij deelden met naar elkaar te kijken aan niets gelijk dat ik ooit eerder ervaren had.
Het werd uiteindelijk aan mij gepresenteerd door de dag heen, dat wat gebeurde het magnetische gebied was, het magnetische stromen van de kern dat ik gezien had via mijn dame was volledig geactiveerd door de eenvoudige intentie van te kijken, van deel te nemen. Deze vogel boodt zich vrijwillig aan om het ding te zijn dat niet alleen de activering van de magnetische kern buitenwaarts liet zijn, maar evenzo de snelheid waarin het nu stoomt. Het liet een indruk achter op het raam, dat er precies zo uitzag als een opstijgende Feniks.
Dus, moest ik naar Wikipedia gaan om het echte verhaal van de “Feniks” te krijgen en het past zoooooo in dit moment voor ons:
De Feniks symboliseert vernieuwing en wederopstanding, en representeert vele thema’s, zoals “de Zon, de tijd, het keizerrijk, zielsverhuizing, initiatie, wederopstanding, het leven in het Hemelse Paradijs, Christus, Mary, maagdelijkheid, de exceptionele man”.
Tina Garnet schrijft in “The Phoenix in Egyptian, Arab & Greek Mythology” over de langlevende vogel; “Wanneer het diens einde voelt naderen, bouwt het een nest met de fijnste aromatische houtsoorten, steekt het in brand, en wordt door de vlammen geconsumeerd. Vanuit de hoop as, stijgt een nieuwe Feniks op, jong en krachtig. Het balsemt dan de as van diens voorganger in een ei van mirre, en vliegt naar de stad van de Zon, Heliopolis, waar het het ei op het altaar van de Zonne God deponeert.”
Gedurende de eerste drie dagen die naar de Equinox leiden, kon ik niet veel van wat dan ook zien behalve deeltjesenergie dat in de magnetische kern gezogen werd. Dat moet het volgende opbouwende deel van ons zijn!! - lol. Ik was echt verbijsterd om in staat te zijn om wat dan ook te zien gisteren, maar zonder enige twijfel, is het de consumptie in de vlammen dat ik voor iedereen gezien had. De magnetische kern is daar vanwege de Zon, de zuivere energie van de kern van de Zon.
Van één van de conversaties, geen-lezing sessies gisteren, want het meeste dat spirit ons wilde laten zien als wij uit de bodem van deze magnetische kern vandaan komen, was zwarte golvende energie leidend naar de totale Maansverduistering. Keuze punten, harmonische frequenties van in- en uitvoer zo diep binnenin je kern, je leven, dat het daar niet te zien is voor mijn glurende ogen. Het is zeer gelijk aan … wat ga je aanzetten,  waar ga jij je op focussen, wordt je een deel van en/of waar jij je uit terugtrekt. Dit is zo een diepe innerlijke reis dat zelfs spirit niet weet hoe jullie zullen arriveren aan het eindpunt van dit giga-enorme systeem waar wij in zijn.
Laat mij wel dit piepkleine beetje van begrip meedelen … waar je op gefocust bent aangaande het voelen binnenin jezelf, zijn de waarachtige magnetische paden die je verlevendigt binnenin je volgende grootse avontuur. Mag ik wederom suggereren dat jullie een liefdesverhaal maken, een verhaal van dankbaarheid, een opwindend verhaal. Blijf alsjeblieft uit het oude vandaan, uit de gefilterde Aarde en wat er aan het gebeuren is tijdens deze belangrijke levensveranderende tijd.
Nu, aangaande een ietwat andere opmerking. Aangezien ik zo verdomde vroeg op was gisteren, besloot is om te gaan zwemmen in het diepe gedeelte van mijn bad. Ik was er niet zeker van of ik ook maar iets zou krijgen, maar wat kon het me ook schelen, waarom niet proberen. Ik was geschokt, de verbinding was moeiteloos. YAY!! Natuurlijk, mijn bedoeling was om mijn eigen plaatsing in het schema van dit alles te begrijpen … in plaats daarvan, werd aan mijn getoond hoe ons nieuwe energie/biologische lichaam eruit ziet als wij in/naar deze nieuwe vorm komen, dit geheel nieuwe systeem van onderlinge verbondenheid. Maar ik ga deze afbeelding bewaren, in plaats van wanhopig te proberen het in woorden om te zetten, ga ik morgen chillen met een verbazingwekkende artiest, mijn dochter. Ik ga haar vertellen wat ik gezien heb en laat haar het voor ons uittekenen. Het is zo geheel anders dan alles dat ik ooit eerder gezien heb en het heeft echt een adequaat visueel nodig om met de ingewikkelde begrippen te gaan. Maar ik zal zeggen, de volledige constructie van het lichaam en het energiesysteem is kleurloos. Deze volgende vijf dagen, wel, nu vier - lol, zullen wij de kleuren van ons nieuwe systeem schilderen. De emotionele symfonie is binnenin het plan aan het beramen voor ons volgende grote avontuur samen. Ik kan niet wachten om te zien hoe het eruit zal zien, hoe het aan zal voelen, hoe het ervaren zal worden!!
Ik houd zoveel van jullie allemaal, dank je wel voor niet alleen van mij en jullie zelf te houden, maar van ons allemaal op de manier dat jullie doen en ons allemaal toestaan te leren via jullie ziellicht en hoe het leven beter en grootser te ervaren!! Jullie zijn een schat in dit verbazingwekkende gebied van het Leven en ik ben waanzinnig verliefd op een ieder van jullie!!!
((((KNUFFELS)))) van gelach en vreugde en chocolade!! (glimlach)

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen