dinsdag, augustus 18, 2015

Vader/Moeder God & Aartsengel Michael - Jullie Zijn Degenen Die op Aarde Jullie Licht zullen Neerzetten - 17 Augustus 2015 / Rita Pulmans


Vader/Moeder God & Aartsengel Michael
Jullie Zijn Degenen Die op Aarde Jullie Licht zullen Neerzetten
Concentreer Jullie Enkel op het Goede
17 Augustus 2015 / Rita Pulmans
©Emerald Depths
Geliefde Aartsengel Michael,  
We worden rond onze oren geslagen met informatie over donkere krachten, oftewel het "valse licht" of de duisteren, genaamd: Archonten, illuminatie, Anunnaki, de Cabal, en nu hoor ik voor het eerst het woord demiurg. Ook spreekt men hier (in de boodschap die ik las), over "valse aartsengelen, meesters" etc. Eerlijk gezegd, teveel, ik duizel ervan. 
 
Waarom bevatten sommige boodschappen over "de donkere kant" zoveel angst (mochten ze van het licht komen)?. Dit lijkt mij tegenstrijdig. Waarom niet gewoon de liefdevolle kant van alles -zoals de dualiteit- belichten. Gewoon, licht hoort bij donker en donker hoort bij licht. Punt, amen en uit. 
 
We leven nu eenmaal in de dualiteit, dit kunnen we niet ontkennen, en dit wil ik ook niet, we worden er zo wie zo iedere dag mee "geconfronteerd" als het ware. Ik weet en ik geloof ook dat we in een soort "zij-universum" zijn beland, zoals U me weleens verteld hebt. Ik weet ook dat we "gemanipuleerd" zijn of worden door deze wezens die het niet echt helemaal goed met ons voor hebben, niet oké dus .... maar wat ik bedoel te zeggen is dat we steeds meer en meer worden geconfronteerd met artikelen die dit zo sterk in de verf zetten dat wij voorzichtig moeten zijn, moeten oppassen. Voorzichtig moeten zijn, met boodschappen van Aartsengelen en Meesters  die niet van het Licht zijn. 
 
Ik vraag mij af, kan dit op deze manier steeds maar de wereld in? Wellicht zijn deze mensen die ons zo veelvuldig waarschuwen, hierin ook weleens "misleid"? Ik vraag me af, of dit ook een afleidingsmanoeuvre kan zijn vanuit deze "donkere manipulators"? (Zoals ze somtijds worden genoemd.) Wie kent de waarheid -buiten God- hierin?  
 
Ik begrijp, dat het is, zoals U mij geliefde Aartsengel Michael, onlangs zei: Dat we de wereld die we beleven, ervaren als dusdanig, eigenlijk is als een film die geprojecteerd wordt. Net zoals een film waar we naar kijken. Maar dan is hetgeen wat we waarnemen en beleven, "onze film" waar we volop in mee spelen. 
 
Mijn vraag geliefde Michael is: Wat dienen we (nog) te geloven of te doen om onszelf te zijn of überhaupt te kunnen zijn? We worden met van alles om de oren gekletst en vergeten het geheel hierin: Liefde! Ja toch? 


Lichtwerkers kunnen we ons beter niet noemen, zoals in het artikel (1) wordt gezegd. Wat zijn we dan, werkers? Voor wie, voor wat, voor het Hoogste Licht dunkt mij. Ik begrijp wel dat sommigen onder ons, "misleid" zijn door "de duisteren", of door wat of wie dan ook, dit door onbewustheid hierin misschien? Bestaat hier ook misleiding -in deze weliswaar best bedoelde informatie- van sommige boodschappen of artikelen? Doch is dit niet alles een "spel" binnen deze maya, oftewel een verkenning van het Licht "buiten" zichzelf via ons, de mens? Graag uw antwoord hierin. 
 
Ik dank u voor uw antwoord, en ik dank ook de vele Lichtwerkers die het lichtpad bewandelen in eer en geweten vanuit hun Licht en Liefde. Laten we ons verbinden in het Christuslicht. Laten we ons verbinden in het/vanuit het Hoogste Licht.
 
Amen. 
 
**** 
 
Vader/Moeder God: Geliefde mensenkinderen, 
 
Ja ik spreek tot u allen.  
 
Noem Mij het Licht, of wat dan ook. Het Niets Ben Ik ook. Het nulpunt zonder punt. Allerhoogste, Schepper van Hemel en Aarde. Het maakt niet uit, noem Mij Liefde.
 
Ik spreek hier over de Aarde met een hoofdletter, daar zij Mijn schepping is, mijn Wezen, vanuit mijn allerhoogste Creatie. 
 
Lieve mensenkinderen zie enkel de Waarheid voor U, in U, daar jij waarheid Bent. Kijk in de diepte van je Wezen, naar uw diepe verborgen agenda. Geen ontoereikende agenda, neen, de agenda van Liefde. Geen donkere agenda buiten jullie van eender welke donkere macht, neen, de agenda van Licht en Liefde. 
 
Dit is wat jullie Zijn, (Licht en liefde). Dit Heilig boek dienen jullie open te slaan en te "lezen", te beleven, te Zijn. 
 
God Vader/Moeder van de Algehele Schepping. 
 
Rita: Bedoel je (-hoe zal ik je aanspreken-), Hoogste Licht, God, dat agenda hier in de betekenis bedoeld wordt dat reeds ons hele leven is "opgeschreven" in ons levensboek? 
 
Vader/Moeder God: Ja dat bedoel Ik. 
 
Rita: Ik dank u geliefd Licht! 
 
**** 
 
Rita: Aartsengel Michael aan U het woord nu. 
 
Geliefde wezens van Licht en Liefde, 
 
Waarom deze "drukdoenerij" die jullie zo veelvuldig tentoon spreiden. Houd het "simpel" lieve kinderen van het Licht. En met simpel bedoel ik Aartsengel Michael zonder poespas of onvolkomenheden. Gewoon "straight ahead", recht vooruit, naar jullie "eindmeet" der voltooiing. 
 
Wat bedoel ik Aartsengel Michael hier mee te zeggen geliefden. Dat je steeds je hart dient te volgen, je geweten brengt jou op die weg. Jullie zullen steeds meer en meer gaan weten, intuïtief, wat jullie dienen te doen, of niet te doen. Wat jullie weg is of juist niet jullie weg. 
 
Misschien geliefden, is even stilstaan bij de gewone dingen in het leven zoals opstaan, wakker worden!, en je dagelijkse dingen doen, genoeg voor je op dit moment. Misschien hoeven jullie niet meer alles in je op te nemen. Neen zelfs, alles bevindt zich in jou, in jezelf. 
 
Niemand of niets kan jou de waarheid aanreiken buiten God. Hoevelen vergeten dit bij het aanvangen van de dag? Om Contact te leggen met de AllerHoogste binnen in jou. Dit is de waarheid binnen in dit "illusionaire systeem". 
 
Jouw waarheid bevindt zich in jou/jullie geliefden! Wees daar meer en meer van bewust.
 
Geen enkele Waarheid is buiten jou. Geen enkel "weten" van iets of iemand zal jou datgene onderwijzen wat jij al BENT. Juist jij bent die IS. 
 
Jullie Zijn diegenen die hier op Aarde jullie Licht vanuit jullie zelf zullen neerzetten, uitdragen.
 
Hét Licht. De Waarheid hierin bevat heet Liefde. Liefde voor Al Wat Is. Ook liefde voor de zaken die men jullie wil opdringen vanuit een ander perspectief. Zodoende dat jullie dit kunnen doorgronden. 
 
Inzicht hebben in het hoe en het waarom dit in jouw leven "verschijnt". Inderdaad geliefden, alles maar ook alles IN je, en "buiten" je, heb JIJ gecreëerd. Hoezo, zul jij jezelf afvragen, ben ik dan God aan het spelen?
 
Geliefden, jullie zijn Creators. Jullie zijn goddelijke zielen, neem dat van Mij Aartsengel Michael aan. Niets is moeilijker voor jullie geliefde Harten, dan om deze waarheid te omarmen. Omarm!
 
Omarm jouw eigen Zelf, jouw Hogere Zijn, en LEEF! Leef vanuit/in dit standpunt, wat ook weer geen standpunt is, maar pure zuivere Liefde. 
 
Jij bent een gecreëerde liefdesVorm van God.
Ik heb jullie Lief. 
 
Concentreer jullie enkel op het Goede.
Ik, Aartsengel Michael heb gesproken. 
 
***** 
 
Patricia Cori (1952)
Ze is één van de keynote speakers tijdens het Frontier Symposium. 
 
Ze schrijft ergens: Kunnen we de duistere kant vergeven? Vergeving is samen met liefde onze sleutel tot bevrijding.
“Het is makkelijk om de Annunaki en de Illuminatie te demoniseren. Ze zijn zeer zeker duister, maar de Hoge Raad van Sirius vertelt ons: ‘Alle eenheden van bewustzijn zijn vonken van licht. En vergeet niet dat ook jij tijdens je lange ontwikkelingsreis ooit van de donkere wijn gedronken hebt’. Wij moeten onszelf vergeven voor elke rol die wij hebben gespeeld, hoe duister die ook was. In de wetenschap dat elke eenheid van bewustzijn een vonk licht bezit, die uiteindelijk zal ontluiken in een heldere straal. In het geval van de Annunaki en de planeet Niburu heeft de Raad gezegd: ‘Vergeet niet, er zijn ook moeders en kinderen op deze planeet. Heb empathie voor hen, en voor allen, want ze proberen te overleven’. 
http://www.patriciacori.com
 
*****

Voetnoot:  
 
(1) Cobie - Enkele dagen geleden nam iemand contact met mij op over het bedoelde artikel. Ik heb er niet naar gekeken, maar het klonk me zeer bekend in de oren, oud dus. En het zal vermoedelijke een artikel zijn dat weer naar boven/naar voren gehaald is, met slechts één doel. Verwarring en onrust zaaien! Wij zijn Lichtwerkers, wij werken voor het Licht, en daar zijn we trots op. Het is wat en wie wij zijn. Zoals altijd, gebruik je onderscheidingsvermogen. De naam van mijn Blog zegt al voldoende “Denk Met Je Hart” - Gebruik je Onderscheidingsvermogen, je gevoel. Je hart liegt namelijk nooit.  

Channeling van Rita Pulmans.  

© Copyright Rita Pulmans 
Er mag niets veranderd/toegevoegd of weggelaten worden van de tekst.
De tekst dient in algehele vorm gekopieerd te worden of weergegeven. Gedeeltelijke weergave is niet toegestaan. De tekst mag niet gebruikt worden voor commerciële doelstellingen. De tekst mag enkel gekopieerd worden voor eigen gebruik. Bij doorgaven aan derden mag dit enkel zonder winstoogmerk. Plaatsen in geschriften of boeken uitsluitend na schriftelijk aanvraag op: pulmans@live.be
Dit artikel mag in z’n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid met inbegrip van alle copyright-meldingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen