donderdag, juni 25, 2015

Vragen aan en Antwoorden van Bezoekers Uit een Ander Universum - 25 Juni 2015 / Cobie de Haan


Vragen aan en Antwoorden van Bezoekers Uit een Ander Universum
25 Juni 2015 / Cobie de Haan
 
Lieve vrienden van Denk Met Je Hart,
Eindelijk weer een prachtige zonnige dag, en uiteraard, daar moet je van genieten. Dus toen ik in het zonnetje in de tuin zat, liet ik, zoals ik de laatste tijd vaker doe, bij me doorkomen wie er doorkomen wilde. Dit kan natuurlijk mijn Goddelijke Zelf zijn, mijn Persoonlijke Team, Bezoekers uit het Universum waarin we leven, maar ook Bezoekers uit andere Universums, en zo een Groepsbewustzijn besloot vandaan een 'praatje' met mij te komen maken.
Ik had een paar specifieke vragen over de wereld waarin wij leven, en over het feit of bijvoorbeeld Chemtrails nog steeds zo gevaarlijk zijn als beweerd wordt, of zoals men vaak nog steeds gelooft dat zij zijn.
Maar eerst nog even wat er voorafgaand allemaal gebeurd is. Een week voor de Zonnewende begonnen er steeds meer verschillende entiteiten/groepsbewustzijnen door te komen, en ik begreep dat er aan mij 'gewerkt' werd om mij op de Zonnewende voor te bereiden, waardoor mijn GZ een stapje terug zette als het ware. Eerst was er echt een team dat aan/met mij werkte en daarna kwamen andere entiteiten/groepen naar voren. Pas op zaterdagmiddag voor de Zonnewende kreeg ik het eerste contact weer met mijn GZ.
Ik denk dat het ook wel even leuk is om te vertellen, dat ik ook een "entiteit/groepsbewustzijn" binnen kreeg deze week, die al mijn vragen met Nee beantwoordde.
Dat is de manier waarop ik met de Hogere Rijken communiceer, ik stel vragen waarop Ja of Nee geantwoord kan worden, of Ja/Nee, wat 'zo ongeveer' of 'beide' betekenen kan. Mijn GZ verzekert mij er ook iedere keer van als ik daarnaar vraag, dat in de komende maanden de communicatie zal veranderen en duidelijker zal gaan worden. Dan hoef ik geen vragen meer te stellen waar alleen met ja of nee, of ja/nee op geantwoord kan worden.
Maar in ieder geval, ik vroeg dus aan deze entiteit/groepsbewustzijn of ze in een dimensionale werkelijkheid bestonden of daarbuiten, uit dit Universum kwamen, uit een ander Universum, of ze van mijn eigen wezenlijkheid waren … Alle antwoorden waren NEE. Totdat ik uiteindelijk opmerkte; "Dus je/jullie bestaan slechts in het NU van de ENE" en toen kreeg ik eindelijk een JA als antwoord. Uniek vond ik dat…


Nu dan de 'conversatie' met het groepsbewustzijn van vanmiddag. 
Ik voel dat ze 'binnenkomen' en mijn hoofd wordt naar rechts gedraaid. "Groeten … Zegeningen en welkom." Mijn hoofd wordt ietwat ter begroeting omlaag geduwd… en de conversatie ging ongeveer zo….
Ik zal eerst de standaard vragen maar stellen. Zijn jullie mijn Persoonlijke Team? … Nee.
Mijn GZ … Nee.
Zijn jullie hier als bezoekers om te kijken naar of te helpen met de Ascentie? … Ja.
Komen jullie uit dit Universum? … Nee.
Uit een ander Universum dus hier ver vandaan … Ja.
Welkom, het is een eer om met jullie te mogen 'praten'. Is dit soort contact dat jullie met mij maken iets dat jullie voor het eerst doen met iemand hier op Aarde? … Ja.
Dus dit is echt een eerste keer voor jullie? … Ja.
Spannend … JA! (ik schiet in de lach over dit overduidelijke Ja antwoord)
Nou, ik had vanochtend enige gedachten over vragen die ik wilde stellen aangaande enige zaken wat onze wereld betreft, voor het merendeel over wat onze Duistere Broeders en Zusters nu nog wel of niet gebruiken om hun angst-kaarten uit te spelen. Zijn jullie op de hoogte met dit soort zaken? … Ja.
Willen jullie deze vragen beantwoorden? … Ja.
Oké. De eerste … Ik kreeg laatst een vraag of beter gezegd een opmerking te horen dat mensen nog stellig geloven dat HAARP door de Duisteren gebruikt en ingezet wordt om de mensen angst aan te jagen en schade te berokken aan de Aarde. Wordt HAARP nog door de Duisteren gebruikt? … Nee.
HAARP wordt helemaal niet meer gebruikt? … NEE.
Dus dit is puur een angst-kaart die uitgespeeld wordt om de mensen in de lagere trillingen te houden? … Ja.
En dan deze patroonvormingen in de wolken die we vandaag de dag zien in onze luchten, of zelfs op de wolkenradar. Worden deze patronen gevormd door energieën die uit de Zon of uit de Kosmos komen? … Nee.
Ohw … Komt het misschien dan omdat de frequenties van de Aarde omhoog gegaan zijn? … Nee.
Dit zijn gewone natuurlijke patroonvormingen in het wolkendek? … Ja.
Dus niets veroorzaakt die patroonvorming … Nee.
Het is puur natuur zeg maar … Ja.
Goed, dank je wel voor deze antwoorden.
De volgende vraag gaat over de chemtrails, zijn deze nog gevaarlijk voor ons of voor de Aarde? … Nee.
De strepen die we in onze luchten zien doen helemaal niets meer dus? … Nee.
Het is slechts wederom een uitspelen van een angst-kaart … Ja.
Ik wist dit al, want Aartsengel Michael had ons dit al eens via Linda Dillon verteld, maar ik dacht ik vraag het toch nog maar een keer voor de zekerheid… Dank je wel!
Ik heb ook wel eens gelezen dat het innerlijke geleidingssysteem van onze walvisachtigen en dolfijnen en dergelijke in de war gebracht wordt door één of ander apparaat dat gebruikt wordt bij/door de marine, en dat de Duisteren dit gebruiken om hen op de kusten te laten stranden zodat ze zullen sterven. Wordt dit vandaag de dag nog ingezet of gebruikt om onze vrienden in de oceanen zeg maar … aan te vallen? … Nee.
Het wordt helemaal niet meer gebruikt? … Nee.
Gelukkig, ik ben blij dat te horen… Dank je wel.
Onze Duistere Broeders en Zusters hebben in het verleden apparatuur gebruikt, of althans dat claimen zij gebruikt te hebben, om aardbevingen te veroorzaken. Hebben zij dat in het verleden inderdaad gebruikt? … Ja.
Oké … maken ze vandaag de dag nog gebruikt van deze apparatuur? Nee.
Zij kunnen dit niet meer omdat de apparatuur hen ontnomen is? … Ja.
Door onze Galactische Broeders en Zusters die op de grond, op Aarde, werkzaam zijn? … Ja.
Heel fijn, dank je wel.
Nou, we weten al vanuit diverse bronnen dat Nucleaire wapens niet meer ingezet mogen worden, en mocht dit onverhoopt toch gebeuren, dat hier dan een stokje voor gestoken wordt door onze Galactische Broeders en Zusters, dus daar stel ik dan ook geen vragen over.
Ik ben vermoedelijk van heel veel zaken ook nog niet eens op de hoogte wat het de praktijken van onze Duistere Broeders en Zusters betreft, maar het onder controle hebben van de Media en op die manier alle angst-kaarten te verspreiden is nu nog zo'n beetje het enige dat zij tot hun beschikking hebben staan? … Nee/Ja.
Mmmm… Ik kan één ding bedenken op dit moment en dat is het Fraccen (Fracking), dat nu nog steeds gaande is en ik weet dat men er zeg maar 'bovenop' zit om dit 'uit de wereld te helpen' zeg maar. Dit is één van de zaken waar jullie op doelen met jullie bovenstaande Nee/Ja antwoord? … Ja.
Dit Fraccen wordt dat dit jaar, in ons tijdskader dus, nog aan banden gelegd? … Nee.
Gaat dat dan volgend jaar lukken? … Ja.
Nou, vooralsnog weet ik geen vragen meer te stellen, anders dan om te vragen hoe lang jullie hier al bij ons zijn om ons bij te staan met de Ascentie…
In ons tijdskader, zijn jullie hier dan al een lange tijd? … Nee.
Een paar jaren? … Nee.
Een paar maanden? … Nee.
Korter? … Nee.
Eén jaar? … Ja/Nee.
Dus bijna een jaar? …. Ja.
Dank je wel. Ik beëindig het hier nu, en ik bedank jullie voor jullie aanwezigheid hier en dat jullie bereid zijn om ons, de Aarde en de Mensheid, te helpen bij/met onze ascentie. Jullie helpen uiteraard met het uitsturen van Onvoorwaardelijke Liefde? … Ja. En doen jullie dan ook nog meer? … Ja. Nou kijk aan, ik zal maar niet gaan raden wat dat kan zijn, maar wij zijn er dankbaar voor. We sturen jullie een oneindige stroom aan zegeningen en onze Onvoorwaardelijke Liefde en onze Dankbaarheid. Namaste.
Als groet terug wordt mijn hoofd weer omlaag geduwd...
Zegeningen,
Cobie
©2015 Cobie de Haan, Denk Met Je Hart, Alle Rechten Voorbehouden - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

6 opmerkingen:

  1. Prachtig Cobie, de ontwikkeling die je doormaakt!!. Knap van je hoe jij uit vraag en antwoord er telkens een verhaal uit weet te distribueren. Ik hoop dat je met sprongen vooruit gaat en zal je met spanning blijven volgen.
    Groet,
    Hugo de Vries

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms kan het een heel gezoek zijn hoor om op deze manier de vragen beantwoord te krijgen, dus het is toch wel zaak zo eenvoudig mogelijk de vragen te stellen.

      Zo had ik bijvoorbeeld vandaag een vraag over het fenomeen in onze luchten wat ook wel een bijzon genoemd wordt, soms wordt dit samen met een omgekeerde regenboog gezien. Voordat ik het juiste antwoord had ... Ik wilde het al opgeven, maar ik geloof ook stellig dat ze dan hun uiterste best doen om gedachten bij me naar boven te laten komen. Zo'n bijzon zijn Etherische Elementalen die tevoorschijn kunnen komen, of tenminste dat wij ze kunnen zien, als de zon in een bepaalde hoek staat en zij dansen en hebben plezier, zogezegd. Zo'n omgekeerde regenboog blijkt een natuurfenomeen te zijn. Ik vroeg ernaar omdat ik nieuwsgierig was of dit ook door onze Sterrenvrienden veroorzaakt werd...

      ♥♥♥

      Verwijderen
  2. Dank je wel, Cobie, voor al je inzet en wijsheid!

    BeantwoordenVerwijderen