maandag, juni 22, 2015

De "Blue Avians" & De Bevrijding van de Aarde - 20 Juni 2015 / Ute Posegga-Rudel


De "Blue Avians" & De Bevrijding van de Aarde
20 Juni 2015 / Ute Posegga-Rudel
 
Geliefde Vrienden! 
Ik ben zeker dat de meesten van jullie nu over de Blue Avians gehoord hebben, die bekend staan om hun rechtvaardigheid.
Hun herkomst is dichtbij de Grote Centrale Zon. Hoewel zij geen fysieke vorm nodig zijn, verschijnen zij als enorme grote blauwe vogels met gevederde vleugels. Niet lang geleden betraden zij met ruimteschepen, zo groot als Jupiter, ons zonnesysteem om het te helpen bevrijden van de duistere strijdkrachten en om vrede op Aarde te herstellen.  
Ik maakte telepathisch contact met hen. Het contact was eerder non-verbaal en zij maakten zichzelf bekend aan mij via de capaciteit van het hart om te "weten" en te zien. Misschien was dit zo gemakkelijk voor mij omdat hun energie behoorlijk vertrouwd voor mij aanvoelde, aangezien ik me hen herinnerde …
Hier is een korte update over wat er aan mij, zonder wat voor twijfel dan ook en met grote zekerheid, getoond werd: 
Zij zijn wonderbaarlijke en zeer liefdevolle wezens. Hun energie is volmaakt rechttoe en rechtaan. Hun wapen is hun niet-aflatende onvergankelijkheid en oprechtheid en zij raken nooit met wat dan ook verstrikt. In hun aanwezigheid kan geen onwaarheid bestaan. Het brokkelt eenvoudig weg. Zij zijn slechts een belichaming van correctheid dat zeer warm aanvoelt.

Dit is een kracht wat een aspect is van Goddelijk louter Zijn, dat hen absoluut sterk en onoverwinnelijk in de kosmos maakt zonder de noodzaak om te vechten, aangezien zij slechts aanwezig zijn op een Goddelijke rechtmatige manier met een kracht van onwankelbare grootsheid dat zeer moeilijk is om met woorden te omschrijven.
Zij lieten mij zien dat wanneer wij ons met hen verbinden en voor hen openstaan, wij deze krachtige energie omlaag naar onze corrupte planeet trekken. Ik zag dat als genoeg van ons een relatie cultiveren met de Blue Avians, onze planeet er snel mee op zou houden heen en weer geworpen en misbruikt te worden: zedenkundig, energetisch en spiritueel.
Zij zeggen dat vele heiligen in onze geschiedenis een verbinding met hen hadden en bekend waren voor hun onafhankelijke, doortastende en onbuigzame, maar zeer liefdevolle karakter.
Aangezien hun verschijningsvorm mij herinnerde aan dat van de Serafijn vroeg ik of zij aan hen gerelateerd waren, en zij antwoorden dat mijn gissing "in de buurt" zat. (Wat dat ook mag betekenen)
Ik vroeg hen om een boodschap voor de mensheid en zij brachten over: "Voor nu, werd alles al gezegd…"
Terwijl ik aan het schrijven ben voel ik hun zachte maar sterke aanwezigheid in mijn hart en de urgentheid om dit te publiceren.
Dat wij de bevrijding van de Aarde spoedig mogen vieren!

Met veel Liefde en dankbaarheid,
Ute

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Copyright© 2015.
All rights reserved: Ute Posegga-Rudel, http://radiantlyhappy.blogspot.com  Please post your comments on my blog so that I can be aware of them.
Please share this message only together with this information and without changes, including the title. If you have questions, please contact me via
transformation33@gmail.com. Thank you.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen