maandag, mei 18, 2015

De Vertalingen van de Artikelen van Karen Dover worden stop gezet


De Vertalingen van de Artikelen van Karen Dover worden stop gezet
Lieve lezers,
Ik heb onlangs al onder de aandacht gebracht dat er uitspraken door Karen gedaan worden over bepaalde zaken in haar artikelen van de laatste tijd/week, die niet met mij resoneren. Via een e-mail had zij al aangekondigd dat er een soort van 'omslag' zou gaan plaatsvinden. Die 'omslag' betekent het bewandelen van een pad waar ik niet mee resoneer.
Inmiddels heb ik alweer een viertal artikelen via de e-mail van haar ontvangen en daar worden zaken in aangehaald waar ik helemaal niet achter sta en ook voel ik mijn hart samentrekken als ik het lees. Zij zijn geen waarheid, tenminste niet voor mij. Vandaar dat ik deze vertalingen met ingang van direct stop zet. Ik wil geen artikelen vertalen met waarheden die doorspekt zijn met onwaarheden.

Ja, er staan veel waarheden in haar artikelen, en zoals het ging was het prima, het voelde goed aan allemaal. Na de laatste twee vertalingen van haar, was ik bereid het nog even aan te zien, maar de laatste artikelen die ik dus ontvangen heb, laten me alweer een veel duidelijker beeld zien. Zij is duidelijk een andere richting ingeslagen die niet mijn richting is. Zou je toch haar artikelen willen blijven lezen, dan raad ik je aan naar haar website te gaan, (het webadres kan onderaan iedere vertaling van haar gevonden worden) en je te abonneren op haar nieuwsbrief. Ook raad ik je aan te allen tijde je onderscheidingsvermogen te blijven gebruiken en naar je hart te blijven luisteren.
Dit is alles dat ik hierover zeggen wil en het hoofdstuk Karen Dover is bij deze afgesloten…
Zegeningen,

Cobie

7 opmerkingen:

  1. ben het helemaal met je eens de laatste paar vertalingen las ik ook niet meer omdat het niet goed voelde xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier nog eentje die het hier mee een is, goed gedaan Coby, groet vanuit het hart

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je voor je openheid hierin en voor de vertalingen tot zover.

    Lieve groeten van Nolly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook een raar gevoel gehad bij het laatste artikel, en ben gestopt met lezen. Fijn om herkenning hiervan te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was er een poosje terug ook al klaar mee en las ze niet meer....Dus een goed besluit van jou Cobie. Be Blessed

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Coby, helemaal eens, ik kon op het laatst ook het niet meer lezen, voelde niet goed bij mij.

    BeantwoordenVerwijderen