zaterdag, mei 23, 2015

Blossom en de GFL - HOUD VOL! Zelfs al VOELT het Soms alsof Je aan een Dun Draadje Hangt - 23 Mei 2015


De Federatie van Licht via Blossom Goodchild
23 Mei 2015
HOUD VOL! Zelfs al VOELT het Soms alsof Je aan een Dun Draadje Hangt
Er is absoluut verandering in de lucht! Enkelen weten waar hun nieuwe pad hen naartoe leidt. Anderen, zoals ik, lijken gestrand te zijn op een kruispunt waar geen weg te bekennen is! Geen wegwijzers … niente nada! Daarom, voor diegenen onder jullie die hetzelfde meemaken als ik … ga picknicken … ga nadenken … ga wachten … in de WETENschap … dat ook dit voorbij zal gaan!
Voor hen die het ‘Hier moet je heen’-pad is getoond … GA! In de WETENschap dat de opwinding en de Trillings Energie die jou tijdens je wandeling verheft … degenen zal helpen die nog op het kruispunt zitten met hun 5e portie ei-sandwiches!
Hier is de link voor De ‘Game Changers Invocation’: https://www.youtube.com/watch?v=MYeqbshjgmA.
Iedereen heel erg bedankt.
Hey ho, daar gaan we!
Ik zend jullie veel Liefde, Gelach & Gouden Stralen
Blossom
*****
Hai, vrienden. Welnu, jullie weten dat ik deze week een paar dagen lang in een giga dip zat. Ik twijfel niet aan jullie … Ik twijfel niet aan mezelf … maar om één of andere reden kon ik niet meer zeggen of ik dit nog langer wilde doen. Toch … was er binnenin mij een GEVOEL dat zei: ‘Waarom zou je het schip verlaten, wanneer nu, elk moment, iemand ‘LAND IN ZICHT!’ kan gaan roepen. Dus daarom ben ik hier weer … zonder agenda vandaag … Ik zie gewoon wel waarover jullie het willen hebben.
Warme groeten aan jou, Blossom, en aan allen die deze woorden lezen. Wij zijn ons zeker bewust van de ‘energiedip’ die jou raakte waar het pijn deed.
En dus ook bewust van mijn uitbarstinkje naar jullie toe?
Zeker. Maar wij begrijpen dat wij niet het spervuur aan negativiteit hoeven te verduren die direct tegen ons gericht is … omdat jullie daarvan de gevolgen moeten ondergaan. Het gegeven dat jij hier vandaag met ons aan het praten bent vinden wij een heel gunstige verandering in het proces … want we waren bang dat jij jouw opdracht wilde teruggeven.
Ik stond op het punt. Maar laten we daar niet te lang bij stilstaan … ofschoon het moest worden benoemd, denk ik. Vooruit!
Blossom en ALLEN … Het naakte feit is dat Iedere door God Gezegende Ziel zijn eigen interpretatie geeft aan Ieder en Alles dat hem aangeboden wordt. Wij gaan er niet van uit dat wat wij aanbieden meteen wordt geaccepteerd door ALLEN … en ‘dat alles koek en ei is’. Het is niet aan ons te bepalen hoe wij worden ontvangen.
WIJ WETEN WIE WIJ ZIJN EN WAAROM WIJ DEZE WOORDEN BRENGEN.
Dat is ALLES wat wij moeten WETEN … en zo lang jij bereid bent ons te helpen, zijn wij bereid om door te gaan.

Dus, zoals je zegt, laten we verder gaan.
Je zei ‘het schip verlaten vlak voor het land in zicht kwam … Een perfecte uitleg van wat er te gebeuren staat.
HET IS NU ZO DICHTBIJ, ZO HEEL ERG DICHTBIJ DAT DE WINDEN DER VERANDERING JULLIE VEILIG AAN LAND ZULLEN BRENGEN … waar de verrukkingen zijn … die jullie Genadevol zullen ontvangen.
Wij weten ook dat de missie, die zij, die op Aarde zijn, ondernamen, er één was van opperste meesterschap. Maar, jullie WISTEN ALLEMAAL dat jullie in staat waren/zijn om ‘De boodschap af te leveren’. Daarvoor kwamen jullie hier. Dat is wat jullie aan het doen ZIJN.
Nu zijn er al veel zielen die in schoenen lopen die comfortabel VOELEN. Elk moment zijn er meer die stijgen naar een Helderder, Lichter GEVOEL voor/vanuit henzelf. En naarmate jullie zelf … dit GEVOEL toestaan zich te verbinden met Elke Nieuwe Ontwaking … wordt jullie innerlijke kracht sterker.
KRACHT DIE JULLIE LATEN DOORGAAN MET DOORGAAN … WANT HET INNERLIJK WETEN IS GEEN OPWELLING OF VOORBIJGAANDE GRIL … DIT WETEN DAT DE VERANDERING ZAL KOMEN … LIGT DIEP GEBED IN EEN PLAATS DIE JULLIE GOED KENNEN … THUIS.
Dames en Heren … die deze woorden ontvangen van de plaats waar ze zijn verzonden …
Mogen we jullie helpen om te WETEN?
Mogen we jullie helpen om JEZELF te KENNEN?
Mogen we jullie helpen te begrijpen dat de ABSOLUTE WAARHEID VAN ALLES DAT IS … tot jullie gebracht zal worden als EEN BRANDSCHONE ZONSOPKOMST?
Kunnen jullie het niet steeds dichterbij VOELEN komen?
Ik veronderstel dat dit afhangt van waar men zit op dit vlak. Sommigen hebben geen idee. Ik denk dat dit voor velen opgaat. Niet zozeer dat zij het geloof, hoop en Vertrouwen in zichzelf zouden verliezen, maar wel dat zij zich gefrustreerd voelen over het gegeven dat er nog zoveel zijn die slapen en hoe langer zij doezelen, des te langer die ‘transformatie’ duren zal. We kunnen alleen maar doen wat we kunnen doen … en dat lijkt eeuwig te duren!
En toch …
En toch?
ZET JE SCHRAP!
We hebben deze uitdrukking steeds weer gebruikt en nu vertellen we jullie welke betekenis het heeft.
Dat wat gaat komen … dat wat zich zal ontvouwen … letterlijk, voor jullie ogen … zal jullie niet alleen ‘Omver blazen” … een Aardse term gebruikend … maar het zal jullie laten stijgen naar een toestand die VOELT alsof al jullie verjaardagen op hetzelfde moment plaatsvinden.
Die toestand waarnaar jullie opstijgen … zal jullie in staat stellen … vanwege zijn Trilling … om te ZIJN WIE JE BENT … zonder de restricties die jullie zijn opgelegd door hen die ervoor kozen om controle te VOELEN over alles … omdat dat beter zou zijn dan controle over het zelf. Wij zenden Liefde naar die zielen. Wij zenden Liefde naar ALLE zielen.
Dat is wat WIJ ZIJN … LIEFDE … dat is wat ZIJ ZIJN … LIEFDE … Dat is alles wat er is.
Ik kijk daar zó naar uit. Grappig hoe we eraan twijfelen of het ooit gaat gebeuren en toch doorgaan met door te gaan tot we er zijn!
Zo zitten jullie in elkaar. Toen JULLIE naar de Planeet Aarde kwamen … toen JULLIE die keuze maakten … begrepen JULLIE dat het niet altijd zo zou VOELEN als jullie zouden prefereren dat het zou VOELEN. Toch WISTEN JULLIE ook dat, wat het met zich meebracht, het meest onzelfzuchtige/ zelfzuchtige geschenk zou zijn dat jullie konden geven.
DIT GODDELIJKE PLAN KON NIETS ANDERS INHOUDEN DAN GOED TE ZIJN VOOR HET ZELF EN DAARMEE VOOR HET GEHEEL.
Het is raar! Het komt voor mij soms raar over dat … ja, we weten het … dat het Hogere deel van ons gewoon ALLES WEET van wat jullie zeggen dat zal gebeuren … Nou ja, zo zie ik dat tenminste. IK WEET HET GEWOON … We hebben gewoon niet genoeg geduld. Het eeuwige morgen, waarin we soms ‘smeken’ dat de Verandering zal mogen komen. De meesten van ons hebben zich erop toegelegd om ‘van elk moment (dat we kunnen) te genieten’ … en ik zeg dat zo … omdat ik, bijvoorbeeld, niet in een toestand ben dat ik van ‘elk’ moment geniet. Als we moeten wachten tot wij allemaal DAT doen … dan zal het ‘Land In Zicht’ een luchtspiegeling blijken … en kunnen we weer ‘de zeilen hijsen’.
Echter, het land dat je zoekt is slechts in mist gehuld. Wanneer de temperatuur stijgt … zal het gordijn oplossen … en wat voor je ligt is … … … Thuis.
Maar is het wel Thuis? Die volgende fase waarin we gaan komen?
Laten we het zo zeggen … het zal absoluut meer VOELEN alsof je in je tuin zit … vergeleken met NU … waarin je soms het GEVOEL hebt dat je in een vreemd land bent, waarin niemand begrijpt wat je probeert over te brengen.
HOUD VOL! Zelfs al VOELT het soms alsof je aan een dun draadje hangt. Toch houden jullie vol … en net als een spin die op krachten gekomen is en zijn huis weer opbouwt … vanuit wat zich in hem heeft opgebouwd … zullen ook jullie, onze Geliefde Familie … zijn gekomen in een sterkere, sterker vibrerende leefomgeving … van JULLIE makelij.
Nou, alles wat ik kan zeggen is … op onze manier … dat wij allemaal ons best doen … en beter kunnen we het niet doen!
Jullie prachtige Aanroeping wordt in toenemende mate toegepast en doet al doende de Trilling van Een ieder en Iedereen stijgen. Ik weet dat daarvan de bedoeling is dat … het ons helpt om onze bestemming te bereiken. Omdat we allen van daaruit een dergelijke Lichtshow kunnen zien. Zelf denk ik dat de reden waarom we het niet NU kunnen zien, ook al staat alles gereed, is dat het zou zijn alsof we het afstaken in een plaatselijk gemeentehuis … terwijl het in het Wembley Stadion zoveel meer effect en vervoering zou geven … wanneer jullie begrijpen wat ik bedoel. Waar we nu zijn hebben we misschien net genoeg energie opgewekt voor een paar Gloeilampen! Ik voel me er onzeker over of ik moet aanbieden om het op een bepaalde dag samen, in harmonie, te doen? Wat denken jullie daarvan?
Wij denken dat wanneer IEDER EEN die ernaar luistert … en meer en meer … de intentie van de WAARHEID ERVAN aanbiedt … steeds meer mensen het zullen vinden.
Het hoeft niet gezegd te worden dat we niet de enigen op de planeet zijn die op zo’n hoog niveau Energie uitsturen … dus moet ik er ook op VERTROUWEN dat zielen over veel andere lanen willen lopen in de schoenen die voor hen aangenaam voelen en in Goddelijk Weten … dat iedere Laan ons allen leidt naar dezelfde plek. Elkaars handen vasthoudend, wanneer we enige tijd onze reis delen … om vervolgens een andere weg in te slaan, vanwege een verschillend uitzichtpunt en om de handen van anderen vast te houden, die men anders wellicht niet had ontmoet.
MEER DAN WAT OOK, OP DIT MOMENT, HIER EN NU …
VERLANGEN WE ERNAAR DAT JULLIE HARTEN ONZE WAARHEID VOELEN … WANNEER WIJ JULLIE VERTELLEN DAT WAAR WE OVER SPRAKEN … WAT DIE VERANDERING BETREFT … ZAL PLAATSVINDEN.
IK WEET HET. Ik zou alleen willen dat we een idee kregen van het decennium!
Wat? En DE VERRASSING tenietdoen?
Dus, houdt Deze Verandering DE GEBEURTENIS in, waarover jullie eerder spraken?
Dat doet het inderdaad. Als de show eenmaal begint … zullen jullie de ene scène na de andere aanschouwen … met misschien een korte pauze ertussen.
DE SHOW IS NU AL UITVERKOCHT. Er zijn geen stoelen beschikbaar. Ook nooit geweest … want de meesten zullen op hun knieën liggen van verwondering en vreugde.
‘EINDELIJK’ … zullen jullie harten zeggen … ‘EINDELIJK’!

En er zal overal Gejubel en Gefeest zijn … daar de harten elkaar weer herkennen … en in stilte … in ontzag … en met sprankelende ogen … zeggen jullie tegen elkaar … ‘WE HEBBEN HET GEFIKST’.
Halleluja, wanneer die dag er is! Heel veel dank. Ik meen dat echt! Het was eventjes kantje boord voor mij!
DAT WETEN WE.
Dachten jullie dat ik er de brui aan zou geven?
We moeten in LIEFDE toegeven … dat we er niet zeker van waren.
Ik evenmin! Maar, WE MARCHEREN WEER VERDER … IEDER VAN ONS … IN LIEFDE VERENIGD.
INDERDAAD … INDERDAAD … INDERDAAD.
****
Hier is nogmaals de link voor De ‘Game Changers Invocation’: https://www.youtube.com/watch?v=MYeqbshjgmA
 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen