maandag, april 20, 2015

Blossom en de GFL - Visualiseer DE NIEUWE WERELD … In Je Hart- 18 April 2015


Blossom Goodchild en De Galactische Federatie van het Licht
18 April 2015
WEES BLIJ MET WIE JE BENT EN WAAR JE BENT
Visualiseer DE NIEUWE WERELD … In je Hart
Blossom: Hallo. Ik vraag me af wat de wijsheid van vandaag ons zal brengen? Wat het ook is, ik ben er zeker van dat het een Goddelijke gift is en ons allemaal moed zal geven en inspireren. Heel veel dank.
GFL: Ook de allerwarmste groeten aan jullie. Het is altijd onze intentie om op zodanige wijze met jullie van gedachten te wisselen dat precies dát gebeurt! Wat betreft de mogelijke onderwerpen voor onze communicatie vandaag … we realiseren ons dat jullie altijd het Hoogste Goed voor allen nastreven … en willen naar voren brengen wat de groei van Jullie kennis bevordert.
Steeds meer mensen beseffen dat ze zelf verantwoordelijk zijn. Steeds meer mensen begrijpen dat, wanneer het hun verlangen is om totale vervulling te vinden … dat alleen maar kan worden waargenomen wanneer het gewaarzijn van de activiteit van het zielezelf de binnenin je liggende Waarheid toelaat … om naar buiten te komen.
Hoe zouden jullie willen uitdrukken wat de activiteit van het zielezelf IS?
Dat is wanneer de intentie van het zelf ALTIJD voor Iemands Hoogste Goed is. Wanneer Men leert om te VOELEN WIE MEN IS, in plaats van het te trachten ontdekken! Wanneer Men GEVOELENS volgt, kan … het pad waarop men loopt niet afgeleid worden naar een niet-helpende bestemming.
Om het zielezelf te activeren … moet men zich voortdurend bewust zijn van deze GEVOELENS. Zodat men in een staat van Zijn kan blijven dat het zelf dient … en daardoor op diens beurt Het Geheel dient. Hoe meer mensen de moed vinden om dapper in hun Licht te lopen … des te gemakkelijker wordt het voor de rest om hen te volgen. Want door het voorbeeld te geven van Leven in Jouw Waarheid … kan dit een uitstralingseffect naar buiten hebben … zodat anderen dit kunnen erkennen en hetzelfde gaan doen.
Dat snap ik … ik begin werkelijk een dieper begrip hiervan te krijgen. Maar … is dit alles? Hoeven we alleen maar dit te doen … om een grote verandering te doen plaatsvinden?

Inderdaad. Zoals we hebben uitgelegd … hoe Lichter de aanwezigheid van allen op Aarde is … des te sneller kunnen de communicaties tussen jullie en onze werelden worden getoond. Jullie zien steeds meer bewijzen in jullie lucht … die door de mist heen breken en de zielen voorbereiden op wat gaat komen.
En dat is?
Opgetogenheid. Vreugde. Verwondering. Vrede … Beweging!
Ik kan voelen dat er een soort ondergrondse beweging plaatsvindt die nu aan de oppervlakte komt … Maar ons geduld wordt nog steeds op de proef gesteld. Velen hebben het gevoel dat jullie wellicht niet ALLES wat plaatsvindt bevatten en hoe moeilijk het kan zijn om door de ‘illusie’ heen te breken … en zeker te WETEN dat alles wat we trachten te bereiken werkelijk verschil uitmaakt.
Toch is het verschil enorm. Laat je gedachten maar eens naar zo’n vijftig jaar geleden teruggaan … ZIE HOEZEER JULLIE WERELD VOORUIT GEGAAN IS.
Ik denk dat dit afhangt van waar je naar wilt kijken!
Wij spreken in termen van LICHTENERGIE. Als wij foto’s van deze Lichtenergie die van jullie planeet afdruipt, zouden kunnen laten zien … zou het plaatje dat het verschil tussen nu en toen laat zien, op jullie overkomen als afkomstig van twee verschillende plaatsen.
Herinner je dat JULLIE WISTEN dat dit geen bliksemoperatie zou zijn. Toen jullie je aanmeldden om te komen en ALLES TE VERANDEREN, WISTEN JULLIE dat het bij tijden moeilijk zou worden om door te gaan.
Ook WISTEN JULLIE dat jullie missie zou slagen … en kun je niet zeggen dat, mocht Je het onderzoeken … er al zoveel ten goede aan het VERANDEREN is? Net als je zegt … het hangt af van waar je naar wilt kijken.
Als jullie je willen focussen op het naar beneden halen … als jullie je willen richten op de ‘zware kost’ … komen jullie onmiddellijk in een andere Trilling binnenin jezelf … jullie kunnen dat op hetzelfde moment VOELEN!
Wanneer jullie je focussen op zaken die depressief maken en die jullie hart en geest wanhopig en vertwijfeld maken … komen jullie ‘als het ware’ in juist die Trilling, waarvoor deze negatieve dingen waren ontworpen om aan te trekken.
Word je bewust dat je deze dingen niet langer VERKIEST te voeden.
Ja … JULLIE WETEN dat één kant van de straat bij benadering niet zo zonnig is … maar jullie hoeven de straat niet over te steken en daar te lopen.
Jullie intelligente keuze is om aan de kant te blijven waar de zon schijnt … waar mensen zijn die glimlachen en DE ZONNESCHIJN waarderen.
Het zijn deze keuzes waardoor jullie ‘DOEN WAT JULLIE KWAMEN DOEN’.
Jullie kunnen VOELEN wanneer jullie ‘op het goede spoor’ zitten en wanneer niet.
De keus is aan jullie om de houding aan te nemen die JULLIE helpt.
In dit BEGRIJPEN … dit WETEN … dit ‘ZO WERKT HET’ … wordt het grote verschil gemaakt VOOR HET GEHEEL. Door/via IEDER individu … TE DIENEN ALS ÉÉN GEVOEL VAN OPPERSTE EN COMPLETE LIEFDE … VOOR ELKAAR.
Ik vind het interessant hoe … ook al accepteer ik dat wij ALLEMAAL LIEFDE en ALLEMAAL ÉÉN zijn … ik toch steeds onderscheid maak tegen wie ik ‘IK HOU VAN JOU’ zeg. IK WEET DAT WIJ ÉÉN ZIJN … en daardoor LIEFDE ZIJN … toch kan iemand me schrijven en ‘IK HOU VAN JOU, BLOSSOM’ zeggen … en ben ik niet in staat om terug te schrijven met IK HOU OOK VAN JOU … omdat ik hen nooit ontmoet heb. Waarom is dat zo? Het is toch zeker zo dat men IEDEREEN moet kunnen LIEFHEBBEN … Standaard!
Dit is een fascinerend debat. Wij willen graag antwoorden dat jij slechts ‘bedachtzaam’ bent en geen onoprechtheden rond wilt strooien.
Toch zou ik iedereen ‘moeten’ LIEFHEBBEN. Vanaf een HOGER niveau kan ik dat … dit naar iedereen uitzendend … maar, zoals jullie zeggen … ik wil oprecht blijven … alhoewel, hoe meer ik hierover praat … hoe meer ik me realiseer hoe ‘achterlijk’ ik ben … waar ik niet in staat blijk om mensen die ik niet persoonlijk ken te zeggen dat ik VAN ZE HOUD. Mmmm! Wat heb ik nog een lange weg te gaan.
Niet echt. Hier heb je gewoon jouw volgende stap. Dat is de enige afstand die telt. Je kunt onmogelijk WETEN wat je te wachten staat … hoewel je de weg vorm kan geven. Jij schrijft het zelf voor hoe het moet reizen. Jij wordt je bewust van ‘waar je bent’ en of het wel of niet aangenaam is. Het helpt je niet om je te focussen op hoever je nog te gaan hebt … Dit eindigt nooit. Leer om te genieten van waar je bent … in dat moment … in plaats van altijd te streven naar een beter ‘iets’ dat jou gelukkig zou maken.
WEES BLIJ MET WIE JE BENT EN WAAR JE BENT … Het is aan jou … Jouw schepping van jezelf in Ieder moment. Waar je tussen een morgen en een avond bent kan jouw ‘leven veranderen’, afhankelijk van de omstandigheden. Laat je zorgen en ongerustheid over ‘wat als’ los … raak afgestemd op jezelf … met Vreugde … met voldoening over het FEIT dat je perfect bent zoals je bent … in dat moment.
Ik denk dat we altijd streven naar verbetering … of streven we misschien naar meer? Schijnbaar zoeken we naar vreugde over dat wat nog moet komen … in plaats van vreugde over dat wat is. Onlangs dacht ik bij mezelf … als ik slechts een week op deze planeet mocht blijven … wat zou ik er dan mee doen? Ik dacht toen dat ik die tijd zou willen ‘delen’ met degenen die heel veel voor mij betekenen … en dat zijn er veel. Zó zouden we moeten leven … met aanvaarding en erkenning en door deel te ZIJN van dat wat kostbaar is voor ons … echter, we laten alledaagse, wereldse behoeften daartussen komen.
Wat je in feite doet is … dat je jezelf naar een begrijpende plek binnenin jou laat gaan … waar deze GEVOELENS voor anderen … een samenhangend GEVOEL worden. Hiermee bedoelen we … dat je denkt en VOELT voor degenen die jou dierbaar zijn … in ÉÉN GROTE ALGEMENE GEDACHTE.
Daarmee komt automatisch ook Dankbaarheid. Want dat GEVOEL van het KENNEN VAN LIEFDE … voor anderen … voor jezelf … brengt die enorm belangrijke gave met zich mee … om Dankbaar te zijn voor waar je bent … wat je bent … waarmee jij gezegend bent … waarmee anderen gezegend zijn.
Dankbaarheid … Oprechte Dankbaarheid … niet slechts het woord … maar de emotie ervan … kan jullie Trilling meteen verhogen … een opmerkelijk snelle oplossing voor de laagste stemmingen.
Zijn jullie dan de stemmingen te boven?
Ja.
Zijn jullie de meeste menselijke emotionele uitingen te boven?
Wij zijn bepaalde eigenaardigheden te boven … omdat WIJ AFGESTEMD ZIJN OP ELKAAR.
Op … wie is ‘elkaar’?  Wie zijn jullie, jongens?
Wij zijn een bewuste groep die graag de VERANDERING op Aarde tot stand wil brengen en het wil verheffen naar een plaats waar men geniet van zijn verblijf aldaar!
Dan moeten we wel af van de mensen die verstoring veroorzaken!
Ook dit verandert. Naarmate de Trilling van jullie planeet hoger wordt en zichzelf stevig erin verankert … worden er subtiele nuanceringen zichtbaar die een GROOT VERSCHIL MAKEN.
Men kan niet comfortabel in een Trilling verblijven die voor hem te HOOG is … en op eendere wijze … kan Men niet aangenaam in een Trilling verblijven die voor hem te laag is …
Derhalve, naarmate jullie Trilling Hoger en Hoger rijst … daarmee ook de Energie van de planeet verhogend … zal het IN HET ALGEMEEN een transformerend bestaan voortbrengen.
Hoe meer mensen ontwaken … hoe meer Hogere Energie zichzelf verankert … waarbij degenen die er niet naar verlangen om VAN LIEFDE TE ZIJN … in een hoogst onzekere situatie terecht komen.
IEDERE ZIEL stuurt zijn reis …
Men heeft de keuze om te veranderen of de keuze om hetzelfde te blijven.
Er is keuze in alle zaken … maar, zoals gezegd … WAT JE VOEDT … GROEIT.
Kies ervoor om de GOEDE GEVOELENS te voeden.
Kies ervoor om alles te voeden wat je aan het glimlachen brengt.
Kies ervoor om je ziel … je geest … je hart … te voeden met LIEFDE … alleen LIEFDE.
Want, zie je? WANNEER IEDER AFZONDERLIJK MENS op jullie planeet dit zou doen …
HALLO NIEUWE WERELD!
Maar dat duurt nog zo lang!
Weet je dat wel zeker?
Nee … ik kijk alleen maar naar de huidige stand van zaken.
Kijk dan niet! Visualiseer DE NIEUWE WERELD … in je hart. Dat is waar Men kijkt!
Voed je hart met Liefdevolle, tedere keuzes voor het zelf.
Als je niet van spruitjes houdt, eet je ze niet. Je houdt niet van de smaak in je mond. Toch voeden veel mensen, heel veel mensen … zich met datgene waarvan ze niet houden!
Eet het fruit! Voed jullie zielen met Goedheid … en niets anders … en kijk … VOEL hoe je GEDIJDT.
Jij alleen bent de baas over jouw bestemming … zorg er dus voor dat je ‘de baas wordt’.
Ontwerp je dagen …
In gouden Stralen!!
Je haalde ons de woorden uit de mond.
En zet het op papier! In LIEFDE en heel veel Dankbaarheid.
Het plezier wordt groter door de Vreugde die je terugkrijgt van degenen die er baat bij hebben.
Tot de volgende keer …

Geen opmerkingen:

Een reactie posten