donderdag, maart 12, 2015

Matt Kahn - De Ziel Integreren - 11 Maart 2015



Matt Kahn
 De Ziel Integreren
11 Maart 2015

Enkele Zinsneden:
IK BEN - Je bent zo dicht bij de ervaring, dat je de ervaring bent. Ben je Ego, dan ben je verloren in de ervaring van Ik Ben.
Ego = Ik Ben Kwaad
De Geïntegreerde Ziel = Ik Ben kwaadheid, Kwaadheid Ben Ik.  
We leren om onze emoties op te merken, hen volledig te voelen en niemand wordt in het proces schade berokkend, inclusief jij.
De Geïntegreerde Ziel - Leidt je met luisteren. Luisteren helpt je integreren.  
Jij bent de Getuige, de waarnemer
Persoonlijkheid is van de Ziel
Het moment waarop je het inzicht hebt, is het moment dat het verdwenen is.
Je versmelt terug in/naar Eenheid met dat wat zichzelf niet definieert, noch geeft het erom hoe het gedefinieerd wordt.  
De Volledige Geïntegreerde Ziel - heeft geen behoefte om iets te begrijpen.
De Volledige Geïntegreerde Ziel = vrij van 4 dingen:


- Gerechtigheid
- Slachtofferschap
- Recht hebben op
- Behoeftigheid
Wanneer je geïntegreerd bent leidt je met Geloof/Vertrouwen. Wanneer dat niet zo is, ben je in angst. Het stadium tussen angst en Geloof/Vertrouwen is frustratie.
De juiste weg is de liefdevolle weg, omdat het het enige ding is dat jou en ieder ander om jou heen recht doet.
Liefde geeft alles zin - Liefde is de Waarheid en wat jij bent.
Ascentie gaat niet over een planeet die ontwaakt - het gaat over de integratie van een ontwaakte planeet.  
De Geïntegreerde Ziel is Liefde in Actie.
De eerste komst/Messias belichaamde de IK BEN.
De tweede komst is de IK BEN die in allen ontwaakt. Wij zijn de Tweede Komst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten