zaterdag, maart 14, 2015

Blossom en de GFL - Jullie Gaan Ervoor Zorgen dat HET PLAN op zijn Plaats Valt - 14 Maart 2015



Blossom Goodchild en De Galactische Federatie van het Licht
14 Maart 2015
"Jullie Gaan Ervoor Zorgen dat HET PLAN op zijn Plaats Valt"

Blossom: Hallo allemaal. Ik vroeg me af of ik jullie vandaag een vraag kan stellen over iets dat me de laatste tijd meer en meer ‘interesseert’. Soms, als ik bijvoorbeeld onder de mensen ben, VOEL IK heel erg dat ik middenin een soort computerprogramma zit. Dat is de enige manier waarop ik het kan beschrijven … en dat degenen die er van bovenaf naar kijken ‘Het Spel’ in zekere zin nogal belachelijk vinden. Kunnen jullie me hierover meer vertellen en misschien wat helderheid verschaffen? Ik geef er de voorkeur aan dat jullie vandaag niet via mij spreken, omdat ik voel dat ik vragen zal willen stellen. O sorry! Goedemorgen.
GFL: Ook aan jullie Groeten van de Hoogste Liefde.
Dit is inderdaad een complexe zaak … en eentje die niet Licht genomen moet worden. Er bestaat een ruime kans op verwarring, vanwege de grootte van de schaal waarop dit zich afspeelt.
Allereerst willen we graag ingaan op een zeker document dat jou is gestuurd om te lezen. Welk GEVOEL gaf het je?
Buitengewoon ongemakkelijk. Ik weet dat jullie zeiden dat ik, als iets niet goed voelt, het met rust moet laten. Maar ik weet niet zeker of ik onderscheid kan maken tussen dat wat misschien WAARHEID zou kunnen zijn … maar niet fijn is om mee geconfronteerd te worden … en wat dit specifieke document betreft … resoneerde er veel, maar ook veel niet.
Omdat het Waarheden zijn die met onwaarheden vermengd zijn. Het doet er niet toe waarover het document gaat of van wie het zegt te komen. Als het jou WAARLIJK een onbehaaglijk gevoel geeft … STOP MET LEZEN!
Ja, maar wat als het, zoals ik zei … WAAR IS en ik het gewoon niet wil weten?
Laten wij hier heel helder over zijn. Jouw oorsprong … is LIEFDE. Dit WEET je. Deze ‘riedel’ hoor je steeds weer van ons. Derhalve kan dat, wat niet met jou resoneert … wat je een onbehaaglijk GEVOEL geeft … niet van de Trilling zijn die je nu bereikt hebt. En dus is het niet JOUW WAARHEID. Alleen wat met jou resoneert … wat maakt dat je je GOED gaat voelen … is WAAR VOOR JOU.
Maar de verwarring is … wil ik de Waarheid misschien niet onder ogen zien?

Je ZIET de WAARHEID onder ogen. JOUW WAARHEID.
Door in het LICHT en alles wat je Gelukkig maakt te blijven … leef je in JOUW WAARHEID. Niet die van iemand anders … die van jou. Wanneer je je over WAT DAN OOK niet goed gaat voelen, dan is dat omdat het niet afgestemd is op wie jij WAARLIJK bent.
Je leest … dat die Aarde van jullie en de mensen die erop leven … slaaf gemaakt zijn … zelfs in het hiernamaals. Het is allemaal een val … omdat je een computerprogramma binnenin je hebt … Klopt dat?
Ja, gewoonlijk lees of ‘val’ ik niet ‘voor’ dit soort dingen. Toch liet ik me meevoeren met het niet goed VOELEN, omdat ik heel vaak VOEL dat we in een soort programma zitten en dit bepaalde schrijfsel me meezoog. Het zette mijn wereld 24 uur lang op zijn kop … maar toen ik eruit kwam KENDE IK MIJN WAARHEID … en voelde ik dat een groot deel ervan … ons bang wilde maken. Ik denk dat het, voor het zelf, af en toe goed is om dit te doen.
Waarom? Wat leverde het je op … behalve onrust … grote onrust.
Misschien hielp het me een heel stuk te groeien.
Denk je dat je dat gedaan hebt?
Wel, op een bepaalde manier wel. Ik ging erdoorheen … en werkte het voor mezelf uit. Dat liet me ‘meer’ van mezelf zien. Maar het bracht me ook dat ik meer over ‘Het Spel’, waarvan jullie zeggen dat we dat spelen, wilde weten. Deze illusie. Vanuit dat oogpunt was het één en ander zinvol.
Liefste vriendin. Je wilt je hier dus dieper in graven? We begrijpen absoluut waarom. Maar we willen je voorhouden … dat je niet in staat zult zijn … veel van wat je graag wilt leren kennen … te begrijpen … omdat je er middenin zit.
De GEVOELENS die je hebt over Jou … Jezelf … Liefde … Geluk … Vreugde … Mededogen … Dankbaarheid … enz. ALLE GEVOELENS die jou JEZELF laten VOELEN … laten je ook ‘het systeem verslaan’ … zo je wilt.
HIEROM BLIJVEN WE STEEDS DOORGAAN OVER HETZELFDE ONDERWERP.
OMDAT HET EEN MANIER IS OM JULLIE VRIJ TE MAKEN.
En hoe vrijer jullie worden … hoe meer jullie ‘Het Spel’ begrijpen … en hoe beter jullie het leren spelen! En hoe beter jullie erin worden … des te meer jullie deze illusie ‘doorzien’ en kunnen versmelten met de WAARHEID van jezelf.
Dus ik ben me bewust van al die externe programmering/controle … door media … de financiële wereld … regeringen … alle leugens, enz. Maar zitten we in feite ook in een ‘interne’ programmering? Zijn er programmeringen in ‘ons functioneren’ die ons naar beneden halen? Ons ervan weerhouden om de WAARHEID van ons Licht te Zijn? Onze GEVOELENS onderdrukken, enz.?
Ons antwoord aan jullie is NEE. Niet op de manier zoals jij het je verbeeldt … met ‘implantaten’ … wat dit document suggereert.
Er leeft bij degenen die momenteel niet resoneren met het Licht zeker de wens … om te beheersen en te onderdrukken en te verslaan … zonder twijfel. Maar dit wordt gedaan vanuit een externe tactiek, die vervolgens de interne werking kan beïnvloeden. Zowel van de geest als van fysieke functies.
Bedoelen jullie dingen als chemtrails, vaccins, voedsel, enz.?
Ja, dit en nog veel meer is precies wat we bedoelen. Er zijn onzichtbare realiteiten aan het werk … waarvan Men zich niet bewust is dat Men erdoor wordt beïnvloed. Vooral via jullie media en inderdaad, door de populaire muziek, waarnaar zoveel jongeren luisteren en waardoor ze worden ‘gevoed’.
Voor degenen die zich bewust zijn dat ze de controle aan het verliezen zijn, is het belangrijk om de jongeren ‘in hun grip’ te houden. Velen worden er onbewust in meegezogen en wij zeggen … dat dit Het Geheel niet ten goede komt.
Wij zeggen ook … dat we jullie de sleutel geven. We hebben het jullie op een blaadje aangeboden … we hebben het voor jullie neus laten bungelen. We stellen wederom dat …
DE ENIGE MANIER OM JEZELF VRIJ TE MAKEN … DE ENIGE MANIER OM THUIS TE KOMEN … IS DOOR LIEFDE.
Ik begrijp het. Echt! Echter, men moet erg sterk zijn om niet te bezwijken onder de ‘negativiteit’, die zo vaak wil regeren. Soms VOELT het als een ‘strijd’ die nooit eindigt.
Wij begrijpen waarom je dat woord gebruikt. Maar we willen het graag corrigeren … want het is niet NOOIT EINDIGEND.
Maar zo voelt het soms wel. Begrijp me goed … IK HOUD ERVAN OM IN VORM TE ZIJN. Het is allemaal logisch wanneer ik in vorm ben. IK SNAP HET … als ik in vorm ben. Ik ben alleen niet altijd in vorm! En dat vragen jullie wel van ons … zodat we ons vrij kunnen maken. Zodat we de sleutel kunnen grijpen, deze in het slot kunnen steken, omdraaien, de deur openen en BAM!
We willen jullie erop attenderen … dat hoe meer jullie je bewust zijn van het verschil dat het voor jou maakt en dus voor ALLEN … hoe vastbeslotener jullie zijn om door de programmering heen te breken. Wij zeggen … ‘het systeem verslaan’. Er is geen andere weg.
NIETS EN NIEMAND KAN WIE JULLIE … IN ESSENTIE … ZIJN, OVERHEERSEN.
WEET DIT!
Jullie stemming kan worden gedempt … jullie GEVOELENS kunnen worden geüsurpeerd.
Jullie gebruik van het woord usurperen interesseert me. ‘Overnemen of wederrechtelijk in bezit nemen’ …
We gebruiken dit opzettelijk … waar … het de intentie is van degenen die … op dit tijdstip in hun harten, geen vrijheid In/Als/Door/Van Liefde willen. Het is hun bedoeling om een ziel zich heel gedesillusioneerd te laten voelen … heel ontevreden met diens lot. Zij willen dat Men ALTIJD DE STRIJD OM TE OVERLEVEN VOELT … en het deel van hen dat Vreugde is, kwijt raakt … door een onophoudelijk spervuur van programma’s over alles wat ellendig en destructief is.
Oké, mag ik jullie dan nu vragen om wat meer te zeggen over de ‘illusie’ … het kleine beetje meer dat ik net kan begrijpen?
Wanneer jij, Blossom, op het toneel staat in een voorstelling … Ben je je bewust dat je toneelspeelt … de geschiedenis en inderdaad ook de komedie … die gespeeld wordt, is niet echt. Het is een soort uitvoering. Je beeldt je in dat je iemand anders bent. Je beeldt iemand uit die je niet bent. Correct?
Ja.
Dat is wat jullie op Aarde aan het doen zijn … spelen in een toneelstuk.
Maar waartoe? Wie is het publiek?
ALLES! Wij spraken over Het Spel … Het Experiment om Liefde uit te breiden In/Als/Door ZICHZELF.
Een ongelooflijke kans … om LIEFDE uit te drukken zoals het nog nooit eerder de kans had om zich uit te drukken … in al haar verschillende vormen … in al haar verschillende Trillingen … van zichzelf.
Vrije keuze heeft het daar gebracht, waarbinnen jullie nu leven. Vanwege alle redenen voor het individuele … doch collectieve zielezelf … om zich bewust uit te drukken.
Als gevolg van vrije keuze … zijn er beslissingen genomen om de richting van de geplande reis te veranderen. Daaruit kwam … ALLES DAT WIJ TEGEN JULLIE ZEGGEN … en zullen blijven zeggen … voort.
Alles waarvoor jullie op Aarde kwamen … ontsproot …
MET HET DOEL OP TE RIJZEN …
NAAR EEN LICHTERE PLEK …
EEN HELDERDER WERELD OM IN TE LEVEN EN GELUKKIG TE ZIJN …
JULLIE BESLISSEN …
IEDER VAN JULLIE.
Het is aan Ieder Een om te kiezen hoe dit zal gebeuren … op hun eigen manier … in vorm of niet!
Ieder Een is deel van Het Geheel … iedereen SCHEPT ‘hierbuiten’ … zoals jullie zouden zeggen … het meest mooie pad.
JE HOEFT NIET TE TWIJFELEN OF HET ZOU KUNNEN MISLUKKEN. GEEN TWIJFEL MOGELIJK.
JULLIE ZIJN DE ONTWERPERS VAN DE NIEUWE, FRISSE, OPWINDENDE WERELD, WAARIN JULLIE VERKOZEN TE LEVEN.
JULLIE GAAN ERVOOR ZORGEN DAT HET PLAN OP ZIJN PLAATS VALT.
Jullie gaan ervoor zorgen, als een omvangrijk verbond van fysieke belichaming van LIEFDE … In/Als/Door/Van LIEFDE … dat de tijd nabij is om het tot stand te brengen … en jullie wijzen de weg met iedere glimlach … ieder vriendelijke gedachte, woord en daad.
Jullie wijzen de weg naar huis Liefste, liefste Zielen. Jullie zijn degenen die de weg tonen … en vanaf onze fortuinlijke posities kunnen we … al degenen zien die achter jullie aan komen … met bemoediging in hun harten en in hun Wezen WETEND … dat zij eindelijk … na die zeer, zeer, zeer lange reis … in Licht en Liefde richting VRIJHEID lopen.
Ik VOEL dat we het hierbij moeten laten. Dank je wel. Jullie hebben ME WAARLIJK OPGEBEURD … WEDEROM. Naar de hoogte waar ik thuishoor … in LIEFDE … en inderdaad … IK BEN … IN LIEFDE!
Wij zijn erg Dankbaar voor de mogelijkheid … IN LIEFDE.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen