zondag, februari 01, 2015

Maria - Vrouwelijke Energie - 30 Januari 2015 / Annemiek Coenen


Maria
Vrouwelijke Energie
30 Januari 2015 /  Annemiek Coenen
Zachte energie is zich aan het verplaatsen. De energie van het zijn, het vrouwelijke.
Van doen naar zijn, wordt van allen gevraagd. Het zit hem niet in het iets willen, maar in de berusting dat er iets komt vanuit het hart, waar energie aan gegeven mag worden; Hartsenergie.
Die zachtheid van energie stroomt nu door jullie allen heen.
Snaren worden aangeraakt met deze zachte lichte energie. Dit is een tijd van in rust met jezelf zijn en daarvan te genieten. Voor velen is dit niet gemakkelijk om in deze rust te komen of te zijn.
Verhoog daarom ook je trilling, zodat het gemakkelijker is om bij deze energie te komen.
Je vraagt of zegt tegen jezelf gewoon, "Ik ga Nu naar mijn hoogste trilling," en voel dan in je lichaam wat er gebeurt; beoefen dit.

Er gebeurt veel in jullie buitenwereld, daarom is het belangrijk voor een ieder om de vrede in diens eigen binnenwereld te vergroten. De poorten staan wagenwijd open, er staan vele helpers klaar om jullie te helpen, vraag mijn lieve kinderen, vraag. Als er niet gevraagd wordt, kan er ook niet gesteund worden. Zoveel helpers willen meewerken aan dit proces, maar dit kan alleen als erom gevraagd wordt.
Sleutels openen deuren in jullie waar je het bestaan nog niet van weet. Het is een reis, een fantastische reis, een nieuw avontuur met jezelf, in verbinding met anderen.
De hemelen worden geopend en het feest kan beginnen. Het feest van Liefde en vreugde voor jezelf en voor anderen. Moeder Aarde verwelkomt je om dit te delen met haar. Er is overvloed, overvloed voor iedereen.
Liefde is een spel, een prachtig spel wat gespeeld mag worden. Door bij jezelf te blijven en al uw ervaringen in het Nu te omarmen doe je hieraan mee. Ik weet het, dit valt niet altijd mee omdat het een ommekeer is in gedachten. Maar door er bewust mee bezig te zijn wordt het lichter en lichter, vallen oude patronen van je af en worden je gedachten lichter en lichter.
Ik omhels jullie met heel mijn hart,
Ik Ben Maria
Copyright © 2015 Annemiek Coenen
www.annemiekcoenen.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen