maandag, februari 02, 2015

Dr. Suzanne Lie & Nuri - Gamma Golf Bewustzijn - 31 Januari 2015



Dr. Suzanne Lie & Nuri
Gamma Golf Reis
23 Januari 2015 - gepost op 31 Januari 2015

Transcriptie van de reis
Suzanne Lie: Ik neem de Arcturianen waar die hoger dan mij zijn als een soort van Lichtwolk, een wolk van Licht, sprankelende Lichtwolk. Het (de Arcturiaan) reikte net ietwat uit en raakte mijn hart aan. Meer als een bliksemschicht, dat je het begrijpt. Aan mij wordt de Nieuwe Aarde getoond maar het is zeer moeilijk om het te vertalen.
Wil je wat vragen stellen en me helpen het omlaag te vertalen? Ik weet gewoon dat het aan mij getoond wordt maar het is niet waarneembaar voor mijn derde-dimensionale gewaarwordingen.
Nuri:  Hoe wordt Nova Aarde of de Nieuwe Aarde door onze hogere zintuigen waargenomen?
Suzanne Lie: Het is nu voor mij alsof het een gevoel is van een weten, gelijk aan het gevoel van een weten wanneer ik in communicatie met hogere dimensionale wezens ben. Ik heb een duidelijkere visie van mezelf op het schip omdat ik het opgeschreven heb. Wanneer ik het opgeschreven heb, heb ik de ervaring door mijn 3D geest lopen? En dus daarom is mijn 3D geest meer in staat om beelden te creëren.
Nuri:  Zou je in staat zijn om je fysieke verschijning op Nova Aarde te beschrijven?
Suzanne Lie: Het is een Lichtlichaam. Het ziet er menselijk uit. Het heeft niet de details van de fysieke gestalte. Want deze details hebben te maken met de constructie van die (3D) frequentie. Binnenin deze (5D) frequentie stroomt alles. Op dit moment ben ik alleen gekalibreerd met mijn Lichtlichaam, dus misschien als ik meer gekalibreerd was met mijn fysieke lichaam dat ik meer van de rest zou kunnen zien.
Mijn Lichtlichaam is androgeen (tweeslachtig), en … of mijn aanvulling (Tweelingvlam) en ik, kunnen kiezen om de illusie van afgescheidenheid te hebben, maar de verbinding is altijd ononderbroken. Dit is zo ongeveer zoals met mijn man die mijn aanvulling is. Hij is momenteel feitelijk aan het mediteren dus dat is interessant. Ik zal hem moeten vragen hoe zijn meditatie was.
Dus nu ga ik terug naar het beeld dat ik al van mezelf gezien heb. Het is bijna alsof ik op een richel ben en het is nog steeds in die donkere plaats - het is bijna alsof - de duisternis voorafgaand aan het Licht. Dus deze plaats, deze drempel, is zeer donker. Het lijkt veel alsof het middernacht is. Maar we kunnen elkaar waarnemen omdat we de Lichtlichamen kunnen zien.
Ik denk dat één van de redenen waarom het zo donker is, is zodat wij die naast elkaar plaatsing kunnen krijgen. Omdat het donker is kunnen wij beter de Lichtlichamen zien. Deze plaats is wat wij noemen de Aarde drempel, Gaia drempel - hoe het ook is dat wij kiezen het te noemen.
 
Het is bijna zoals wanneer iemand vanuit een diepe poel komt en jij omlaag reikt om hen te helpen zichzelf uit het water te trekken. Dus iedereen moet daar op eigen kracht komen, maar wanneer zij precies bij die laatste richel geraken - wanneer er ook is - ah, wanneer het ook is dat wij tot een voltooiing komen, en voorafgaand aan die voltooiing moeten wij door deze laatste duisternis heengaan zogezegd, om er gewoon zeker van te zijn dat wij absoluut alles eruit gehaald hebben.
Het is zoals wanneer je verhuist uit een woning die je huurt, en ik heb dat twee keer gedaan, en ik een hoeveelheid aan spullen voor hen achterliet om voor te zorgen. Maar als wij het huis verkopen moeten we alles eruit halen - alles. Dus moeten wij door deze donkerste nacht heengaan voordat de dageraad aanbreekt om in/naar onze 3D/4D zelf te gaan en te kijken of er iemand achtergebleven is die geholpen moet worden, wat voor componenten van ons Geboortecontract dan ook die nog niet vervuld werden.
Ik hoor dat, als wij onszelf transmuteren voordat sommige van de componenten van het contract vervuld zijn, wij hen vanuit een hogere frequentie kunnen vervullen. Want het meest belangrijke is voor diegenen van ons die een doorgaande fysieke ervaring gehad hebben en de moeilijkheden van de derde dimensionale werkelijkheid begrijpen en kennen en leven, dat wij op de één of andere manier in staat zijn om door dat proces van Ascentie heen te gaan. Net zoals alle Geascendeerde Meester hun journalen, hun boeken, hun woorden en hun meditaties achterlieten als een wegenkaart voor anderen om te volgen.
Dus ik heb het gevoel dat mijn boeken één van die dingen zijn omdat zij alles binnenbrengen - de synthese van mijn missie. Ah … ik voel het schip op dit moment heel erg. Ik ga slechts even contact maken met de Nieuwe Aarde, maar dan moet ik een onderbreking van het schip nemen. Dat is wat ik hoor. Ik moet voor een poosje naar het schip teruggaan. Ik moet voor een poosje naar het Moederschip gaan. Aangezien daar geen tijd is, of op de Nieuwe Aarde, is het niet van belang. Maar deze vreselijke heimwee die ik voel, ik heb zo'n heimwee en het is niet voor de Nieuwe Aarde omdat ik dat nog niet ervaren heb. Oh … ik heb zo een heimwee naar het schip.
En zie … binnenin mijn Pleiadische en Arcturiaanse zelf, mijn Antariaanse zelf en zelfs mijn geëvolueerde Draconiaanse zelf en mijn Sirische Walvisachtige zelf, - wij allemaal zijn verre voorbij gegaan aan het zijn van planetair verbonden te zijn. Wanneer wij eenmaal het ascentieproces voltooien, dan verhuizen wij in/naar onze mobiele expressie - het Moederschip dat onze gehele essentie vasthoudt.
De Nieuwe Aarde en het Moederschip Gaia zijn hetzelfde wezen. De Nieuwe Aarde - de vijfdimensionale Aarde is niet in de matrix, niet in de 3D matrix. Het staat niet op de sterrenkaarten van de derde dimensie. Het is niet in de matrix, aangezien het in deze andere wereld is. Oh mijn God - deze andere wereld - wow! Whew - halleluja! Het voelt echt goed aan, echt goed. Ik heb deze meditatie ervaring een paar keer eerder gehad en heb gewoonlijk iemand nodig die me een schop omhoog geeft, dus dank je Nuri voor het aardingsgebied zodat ik beter deze andere werelden uit kan leggen. Zij zijn allemaal binnenin het NU. Er is geen tijd, er is geen afstand en er is geen afscheiding.
Het is allemaal binnenin ons bewustzijn. En ons schip is ons bewustzijn en wij, alle leden van het schip, werken samen om het pakket te creëren, de gedachtevorm van het Moederschip. Nu begrijp ik waar de laatste artikelen over gedachtevormen en bewustzijn over gingen.
Op een bepaalde manier zou dit waarschijnlijk de één of andere vorm van gamma bewustzijn zijn - wat ik hier en nu ervaar. Het is zeer beslist boven de theta, maar het is zeer rustig en ik denk dat jij een vraag over het gamma bewustzijn had zijnde stiller en kleiner. Het is zeer stil. Het is allemaal nu hier.
Nuri:  Is het de leegte?
Suzanne:  Nee, het is levend. De leegte is levend.
Nuri:  Ja, dat is wat ik bedoel.
Suzanne:  Ja, ja het is levend. Maar ik ben nog steeds in die donkere plaats omdat ik nog steeds een Aarde voertuig heb en ik nog niet klaar ben met het te dragen.
Nuri:  Ik zou graag een vraag over de drempel willen stellen. Wat in mijn gedachten komt is dat wij hier ook eerder over spraken - over dit specifieke moment - "Intersteller" de film waar de hoofdrolspeler loslaat en in het zwarte gat duikt. Is dit vergelijkbaar met die scène?
Suzanne:  Ja, en toen kon hij in/naar het NU van zijn stervende dochter gaan. Hij kon een driedimensionale omslag (voertuig) nemen. Vanuit deze positie kunnen wij omslagen nemen als wij dat wensen. En ik zal naar mijn omslag terugkeren en ik voel mijn omslag nog steeds. Ik ben ten zeerste in verbinding met mijn omslag omdat ik het gevoed moet houden.
Ik zou zolang niet zonder zuurstof kunnen. Wanneer ik mijn omslag verlaat zal het anders zijn maar ik wordt niet verondersteld mijn omslag nu te verlaten. Ik wil mijn omslag nu niet verlaten. Ik houd van mijn leven.
Het interessante hieraan is dat wanneer wij bij het punt van Ascentie aankomen wij een grote hoeveelheid van creatieve vaardigheden hebben en wij in staat zijn om een echt prachtig en wonderbaarlijk leven te creëren. Dus mensen denken, "Oh ik wil hier weg". Nee wacht even, dat is niet hoe je hieruit gaat omdat je nog niet afgestudeerd bent.
Ik kan nu van hieruit zien - oh ik kan de kundalini weer voelen - dank je wel dat is een geheugensteuntje aldus ik niet terugval. Weet je, ik denk dat de Theta - de Theta kundalini is waar je uitzoomt. Begrijp je wat ik zeg? De Gamma is waar je binnenin de kundalini bent. Klinkt dat voor jou zinvol? Omdat de kundalini ons Lichtlichaam is en wij al in ons Lichtlichaam zijn.
Nuri: Ja.
Suzanne: Theta is een reis. Het Theta bewustzijn is een reis. Zij noemen het de frequentie van de Sjamaan. Delta is de frequentie van het sterven en mensen stierven en kwamen terug, en zij kunnen zich hun sterven herinneren. Het is de "uit-log" frequentie om de 3D Matrix te verlaten.
Nuri:  Dus zou het correct zijn om te zeggen dat Theta is wanneer je op de waarnemingsstoel zit en Gamma zou zijn zoals het duiken in de kundalini en het te worden.
Suzanne: Ja, dat zou ik willen zeggen. En de Delta is waar je jouw omslag loslaat als je gereed bent om het los te laten.
Nuri:  Ja, oké - je lichaam.
Suzanne: Ja, je laat je aanhechting aan je fysieke lichaam los. Ik voel deze lijn. En ik begrijp waar zij over spreken, het zilveren koord, wat in feite je Lichtlichaamskoord is. Het is echt een koord van Licht en ik voel het. Ik voel dat het omlaag verbindt door de frequenties heen en in/naar de kern van dierbare Gaia. Ik weet niet of ik in staat zou zijn te blijven als ik niet de Liefde voor Gaia zou hebben. Ik bedoel, ik ben niet jong meer, ik heb een lang leven gehad, maar ik weet dat ik nog niet klaar ben.
Nuri:  Ik zou graag iets anders willen vragen. Je ervaart de drempel maar ben je ook in staat om de feitelijke transmutatie van de drempel waar te nemen naar het zijn van Lichtlichaam?
Suzanne: Laat mij je vertellen wat ik feitelijk ervaar omdat ik er niet zeker van ben hoe dat te beantwoorden, oké? Wat ik ervaar is dat ik dit spoor voel. En ik voel dit spoor binnenin net zoals zij altijd zeggen, ik voel het binnenin. Ik voel mijn gehele kundalini aangezien het een resonantie heeft, het forceert zich niet naar boven en naar beneden zoals ik het gewoonlijk ervaar. Deze keer is de kundalini stil en rustig. Het is die aanhechting. Ik heb mezelf eerder binnenin die donkere plaats gevoeld. Maar voor mij, aangezien ik niet weet of dit voor iedereen zo is, maar voor mij is mijn eerste hunkering en mijn eerste verbinding met het Moederschip, ik moet gewoon naar huis gaan, eerst naar dat thuis.  
En ja, dat is wat ik zal doen; Ik ga daar naar huis en dan zou mijn volgende thuis de kern van Gaia zijn met de Lemurianen. Ja, dat zou zijn zoals het "oppakken van de fragmenten" van mijn ZELF. Ik hoor dat de eersten die erdoorheen gaan "het redigeren zullen doen" zogezegd.
Dus wij geraken naar deze staat van bewustzijn en dan moeten we terug naar boven naar het Moederschip gaan. Dan kunnen we nog eenmaal de regeneratiekamer ingaan en communiceren met onze gehele werkelijkheid daar op het Moederschip. En dan zouden we dat wonderbaarlijke/prachtige Eenheidsbewustzijn kunnen voelen welke consequent en aanhoudend gedurende de oneindigheid levend voorbij de tijd is.  
Dan, wanneer wij dat gevoel zeer, zeer diep kunnen ervaren, omdat wij binnenin onze Lichtlichaam gestalte zijn, kunnen wij in/naar de kern van dierbare Gaia gaan en in naar…. En Sanat Kumara, hij is teruggekeerd om te helpen met Gaia's Ascentie en om de huidige planetaire Logos, de Geascendeerde Meester Kuthumi te helpen.
Geliefde, dierbare, dierbare Kuthumi is nog steeds daar als de Logos en zij werken met Gaia, de Lemurianen en de Atlantiërs die van de hogere orde waren dat wel ascendeerde. Wij delen hun informatie met Gaia om haar vanuit haar kern te helpen. Omdat Gaia vanuit Haar kristallen kern ascendeert, net zoals wij vanuit onze Kern ascenderen, onze kundalini.
Onze kundalini is een rechte lijn omdat wij op- en neergaande mensachtigen zijn. Gaia's kundalini is een cirkel binnenin haar kernkristal omdat zij een circulair wezen is. Maar zij is absoluut een levend wezen die veel verder ontwikkeld is dan wij. Gaia is volledig voorbij gegaan aan alle behoeften van de mensachtige evolutie en zelfs voorbij de evoluties binnenin Moederschepen enzovoorts. Zij is nu verhuisd vanuit de evolutie van het zijn van een planeet, en als zij ascendeert zal zij naar een meer galactische staat verhuizen.
Dit is interessante informatie. Nu ga ik je de vraag vertellen die ik heb en vraag aan jou om het mij te vragen, oké? De vraag die ik heb - Oké, dus als Gaia, het wezen Gaia, vanuit Haar planetaire vorm ascendeert in/naar haar volgende octaaf omhoog welke Haar galactische vorm is, wat is dan de Nieuwe Aarde?
Dus laat me gecentreerd raken en dan vraag jij dat, oké? Ik denk dat ik een deel van het antwoord heb maar het helpt wanneer iemand extern ernaar vraagt. Ik denk dit is de langste tijd dat ik deze frequentie van bewustzijn gehandhaafd heb. Dank je wel voor het aarden van mij Nuri, ik denk niet dat ik dit gedaan zou kunnen hebben zonder dat iemand mij aard.
Nuri:  Ervan uitgaand dat Gaia Ascendeert van Haar planetaire vorm naar een Galactische vorm, wat is Nova Aarde dan?
Suzanne:  Het is ongeveer zoals een Ruimtestation. Zoals  de mensheid voorbij de grenzen van de Aarde aan het verhuizen is en ruimtestations creëert, hetgeen we gedurende een zeer, zeer lange tijd gehad hebben. Sinds NASA doorging, zoals in de film, ging het door en het moest heel, heel goed voor de Illuminatie verborgen worden, maar er is een portaal naar Mars en daar zijn de  Ruimtestations en al die dingen bestaan welzeker. De Nieuwe Aarde is zeer gelijk aan een ruimtestation. Een ruimtestation is een plaats waar je ertussenin naartoe gaat, voor ruimteschepen die slechts zover als het ruimtestation kunnen gaan, en terug naar de Aarde, en terug naar het ruimtestation enzovoort. Dus de Nieuwe Aarde is een plaats voor mensen die hun bewustzijn uit kunnen breiden naar de 5D Aarde en terug naar 3/4D, dan 5D Aarde en terug, 5D Aarde en terug naar 3D Aarde.
Net zoals, … oh dit is interessant, net zoals ruimtestations overbodig zijn op de Pleiadische werelden, Andromedaanse werelden, Sirische werelden omdat zij niet langer die "ertussenin" plaats nodig zijn, die Nieuwe Aarde - Ruimtestation Aarde zal zich uiteindelijk aansluiten bij de geascendeerde Galaxy expressie van de Aarde. Oh, ik heb op veel plaatsen gelezen dat de Nieuwe Aarde in een andere galaxy zou zijn, en ik kon maar niet bedenken hoe dat zou zijn.
De Nieuwe Aarde zal in Gaia's Galactische vorm zijn. Dus de echte Nieuwe Aarde is in Gaia's Galactische vorm. De satelliet Nieuwe Aarde zal binnenin dit zonnesysteem zijn, deze Melkweg Galaxy. Begrijp je dat … maakt dat zin?
Nuri:  Het klinkt alsof de Nieuwe Aarde een metafoor is, maar zou je er een klein beetje meer van kunnen maken?
Susanne: De satelliet Nieuwe Aarde resoneert met de Melkweg, en het resoneert met de positie binnenin diens gebruikelijke positie in het zonnesysteem van de fysieke Aarde. Welnu, het is dezelfde manier voor Venus. Als je naar het zonnesysteem kijkt, en je neemt een beeld met je geest van het zonnesysteem, zie je het zoals wij het altijd gezien hebben.
Dan observeer je dit zonnesysteem met je vijfdimensionale zintuiglijkheid en je zult zien dat er een vijfdimensionale Venus is. Er zal een vijfdimensionale Aarde zijn. Mars is ook bezig eraan te werken. Er is absoluut een vijfdimensionale Jupiter. De buitenste planeten -- Neptunus is ermee bezig. Pluto maakt niet echt deel uit van dit gehele systeem, maar de Zon is gereed om ook te transmuteren.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen