maandag, februari 09, 2015

Ann en de Engelen - Om Liefde te Voelen Laat het Stromen - 7 Januari 2015


Ann Albers en de Engelen
"Om Liefde te Voelen Laat het Stromen"
7 Januari 2015
In deze maand van Liefde, denk eraan om niet alleen een ervaring van Liefde uit te zoeken maar ook om die ervaring met elkaar te delen, als je eenvoudig liefdevolle vriendelijkheden geeft, trek je de creatieve kracht van Liefde naar je toe en door je heen.
Als je naar een vreemde glimlacht, is het niet slechts jouw glimlach, maar ook de glimlach van God. Als je een vriend opbeurt is het niet slechts de opbeuring die van jou komt, maar Gods Lliefde die door jou heen reikt. Als je tijd neemt om een klein beetje meer voor jezelf te zorgen, sta je God toe ook voor jou te zorgen.
Met iedere eenvoudige handeling van Liefde en vriendelijkheid lijn je jouw geest, lichaam, hart en ziel uit met de Schepper. Dus als jij je geliefd wilt voelen, ben oprecht liefdevol. Als je het niet in je kunt vinden om Liefde aan een ander te geven, dan op z'n minst kies om liefdevol voor jezelf te zijn, want het is eenvoudig de trilling van Liefde in überhaupt wat voor vorm dan ook dat jou terug plaats in/naar de ervaring van te rusten in de armen van een liefdevolle Schepper.
Een ieder van jullie wil op ieder moment van iedere dag Liefde ervaren. Als menselijke wezens, echter, heeft jullie conditionering jullie geleerd om Liefde te weerstaan. Je wilt een moment nemen en van een kopje koffie of thee genieten, maar je hebt het gevoel dat jij je moet haasten om verder te gaan met de dag. Je wilt je familie opbellen of een vriend teksten maar je vreest dat je te lang in de conversatie zult blijven. Je wilt je liefdevol richting iemand voelen die jou pijn doet maar je vreest dat dit de deur naar meer pijn zal openen. Dierbaren, heb jullie koffie of thee. Tekst of bel op en zeg, "Ik heb slechts een moment maar had het gevoel om even hallo te zeggen." Voel je liefdevol richting diegenen die jou pijn doen maar sta hen eenvoudig niet toe om in je leven terug te komen als zij niet veranderd zijn.

In ieder moment, heb je een keuze en een kans om de Liefde van de Schepper naar je toe en door je heen te voelen stromen. In ieder moment heb je een kans om jezelf uit te lijnen met het werkelijke ding dat je nastreeft, het werkelijke ding waar je voor naar de Aarde kwam om je te herinneren. Het is hier voor jou, altijd en eeuwig, precies nu.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Heb Lief … Omdat het Goed Voelt
Ik post iedere dag inspirerende boodschappen op Facebook. Zoals mijn nieuwsbrieven, maak ik er een paar in het voren wanneer ik weet dat ik druk ga zijn. Het fascineert me altijd om bij de betreffende dag aan te komen en te ontdekken dat wat ik "willekeurig" geschreven had duidelijk tot mijn hart en de kwesties van de dag spreekt!
Op de eerste maandag van het nieuwe jaar, was de boodschap die ik van tevoren geschreven had eenvoudig - Gelukkige Eerste Maandag van 2015! In plaats van te mopperen en te zeggen, "oh, terug aan het werk," probeer dit eens: "Oh! Een volgende dag om te leven en lief te hebben en te lachen en te creëren en te genieten van door het leven heen te dansen."
Het trof mij, toen ik las wat ik geschreven had, dat iedere dag een andere dag is om te leven en lief te hebben. Het is een privilege om te ontwaken en adem te halen! Ik besloot dit jaar dat ik van iedere handeling een handeling van Liefde zou maken, en wanneer ik ermee begin rond te haasten, beloofde ik aan mezelf dat ik zou vertragen en me wederom zou focussen op het plaatsen van Liefde in wat is aan het doen was … ongeacht wat.
Dus hier ben ik vandaag de dag, met een volledige serie van Ann & the Angels, plus 12 nieuwe outfits om te creëren, de noodzaak om diverse nieuwsbrieven te creëren, nieuwe Facebook posts, en onder andere fulltime te werken, dat ik moet doen om in balans te blijven, een woning te onderhouden, om te gaan met onvriendelijke mensen, enzovoorts. In plaats van me gehaast te voelen, gestrest en teveel na te denken hoe ik het allemaal gedaan ga krijgen, begon ik ermee om me gewoonweg aan Liefde over te geven.
Ik houd er echt van om me met de engelen en jullie allemaal te verbinden. Ik houd van de shows die ik creëer en wat zij voor de mensen doen. Ik ben geen fan van de daarbij betrokken logistiek, dus zal ik gewoon creatieve manieren vinden om ook van het knorrende werk te houden! Wanneer ik mijn woning schoonmaak denk ik eraan als dat ik van mijn woning houd. Ik vul het met positieve energie en het houdt ook onmiddellijk van mij. Wanneer ik aldus willekeurig aan mensen denk die wreed en misnoegd tegen mij geweest zijn, stop ik en besef dat, zelfs in hun wreedheid, zij vanuit hun pijn kwamen. Ik zeg een gebed en stuur hen Liefde. Iedere keer dat ik ermee begin me zorgen te maken over hoe ik in de lieve vrede alles gedaan moet krijgen en ook nog tijd zal vinden om te slapen, zorg ik ervoor dat ik mezelf tegenhoud, en ik me weer op Liefde focus.
Door Liefde steeds weer opnieuw te kiezen, voel ik Gods Liefde door me heen stromen, sterker dan ooit tevoren. Ik heb niets anders dan gelukzaligheid gevoeld zelfs toen er een verkeerde bedoeling mijn kant op gericht was. Ik ben in staat geweest om diepgaand te ademen, diepgaand in het moment te verzinken en nieuwe niveaus van productiviteit te vinden. Het beste van alles, alle dingen waarvan we denken dat we ze nodig zijn om gelukkig te zijn verdwijnen uit onze bekommernis wanneer we gelukkig zijn … en dan komen zij sowieso. We geraken niet langer in Gods weg met onze angsten.
Dus probeer het deze week. Blijf Liefde kiezen. Strek die mentale spier … en voel de gelukzaligheid die komt met liefdevol te zijn, niet ter wille van dat er terug van je gehouden wordt, maar eenvoudig omdat het verbazingwekkend goed voelt om Liefde door je heen te hebben stromen!
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende week!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten