zaterdag, februari 21, 2015

Aartsengel Michael - De Nucleaire Bom in de Oekraïne en Vrede - 20 Februari 2015 / Linda Dillon






Aartsengel Michael
"De Nucleaire Bom in de Oekraïne en Vrede"
20 Februari 2015 / Linda Dillon

Steve Beckow: Een bezorgde lezer vroeg, "Wat aangaande de belofte van de Galactics dat er geen nucleaire bommen op de planeet zouden ontploffen? Hoe past dat met de explosie in de Oekraïne?" Ik stelde Aartsengel Michael de vraag in een lezing die ik met hem had op 20 Februari 2015.
Hij erkende ook dat hij de laatste stap om Vrede op Aarde te brengen aan ons over wil laten, wat een theorie is waar ik onlangs tot toe kwam. Hier zijn Zijn commentaren.
Steve: Was de nucleaire bom in de Oekraïne een echte kernbom?
AEM: Je bedoelt degene die ontmanteld werd?
SB: Het was ontmanteld? Ik dacht dat de strategische nucleaire bom ontploft was.
AEM: Het werd absoluut ontmanteld. Was er een explosie? Ja. Was de nucleaire component eruit gehaald door jullie sterren broeders en zusters? Ja.
Het is de belofte die aan Gaia gemaakt werd.

SB: Wat gebeurt er rondom het vredesinitiatief. Ik zal mijn inbreng geven over wat er gebeurt. U wilt dat wij de laatste stap nemen.
AEM: Ja. Het begin is gebeurd en het gebeurt meer op ongeziene manieren.
Maar jullie zijn nog niet klaar. Welnu, ik weet dat velen van jullie moe zijn. Dus jullie zeggen, "Oh ik heb geen volgende campagne nodig."
Maar het is zoals een campagne, binnenin en buitenom, waarnemer, deelnemer.
En hoe meer dat gecreëerd wordt van Vrede binnenin, explodeert het. Het streelt niet simpelweg zachtjes en voorzichtig. Nu, als je wilt praten over nucleaire implosie en explosie, de Vrede zal op de planeet exploderen.
En terwijl de Lichtwerkers, Liefdehouders die energie vasthouden … wat jullie niet volledig begrijpen is de tactische ondersteuning, de toestemming die jullie geven aan diegenen die betrokken zijn bij gewelddadige acties van het volledige bereik om te zeggen, "Nee" [geen gewelddadige acties] en om te zeggen "Ja" voor vreedzame oplossingen. Dus gaat het initiatief door? Ja, dat doet het.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten