zaterdag, januari 24, 2015

Vanuit de Boodschappen van God - 22 Januari 2015 / Yael en Doug Powell


Vanuit de Boodschappen van God
Boodschap van Liefde - Cirkel van Licht
22 Januari 2015 / Yael en Doug Powell
Tenzij je accepteert dat je volmaakt bent, dat het leven dat Ik Ben volmaakt in jou is - tenzij je de waarheid voelt dat jij het Hart van God bent, kan je niet de volmaakte wereld manifesteren. Nochtans is dit waarvoor je hier bent om te doen, om de demonstratie beschikbaar te maken en Ik moedig je hart en bewustzijn onophoudelijk aan zich te openen en om de echte werkelijkheid te accepteren en dat je eeuwig ontspringt in/naar het wonder van onze relatie, van onze gemeenschap waar de ene graad van afscheiding voor ons noodzakelijk is om elkaar te kennen, en van elkaar houden is eenvoudigweg de ademhaling van deze ene in- en uitademing tezamen.
Als jij je leven naar Mij terugkeert, je focus terugkeert, Mij je hart geeft … is de droom van onze afscheiding eindelijk geëindigd en alle dromen van tijd en hartenleed, alle reflecties van anders dan volmaakte Liefde door goedgunstigheid teruggekeerd in/naar dit moment waar ik jou het volmaakte leven geef en jij het van Mij ontvangt en accepteert en wij de cirkel van dankbaarheid zijn, het punt waar Licht en Liefde immer meer van henzelf creëren.  

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
From The Messages from God
2015-01-22 | Circle of Light www.circleoflight.net

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen