woensdag, januari 28, 2015

De Federatie van Licht via Blossom Goodchild - Een Volgende Kromme Bal - 28 Januari 2014



De Federatie van Licht via Blossom Goodchild
28 januari, 2015
Een Volgende Kromme Bal 

De zaak wordt heropend.
Wederom goedemorgen. Ik vind het eigenlijk ongelooflijk hoe dit kleine incident uitdraait op een ‘Never Ending Story’! Wat een week! Ik kan niet anders dan het onderzoeken … om geen enkele andere reden dan HET VINDEN VAN DE WAARHEID. Nadat gisteren de laatste communicatie was verzonden, vulde mijn inbox zich met reacties van dankbaarheid die uit het hart kwamen. Maar … en het was een GROOT MAAR … er was een allerliefste email bij van een dame die mij vroeg aan jullie te vragen hoe het mogelijk was dat in deze tweede video de bomen volop in blad stonden, terwijl degenen die, zoals zijzelf, wonen in Massachusetts, nog midden in de winter zaten met kale bomen. (Ik zal mijn reactie hierop beter niet opschrijven!) Jullie zeiden … dat de beslissing om deze orbs te sturen was genomen NA de hoax-video … dus in deze maand januari. Geef me ALSJEBLIEFT een aannemelijke verklaring om door te kunnen gaan … want het is niet logisch en IK HEB VAN JULLIE een logische verklaring NODIG!
Ik merkte toen dat zij in directe stem door zouden komen en nam dit op. En ik was erg gelukkig dat White Cloud op het eind ook doorkwam.
Klik op onderstaande link:


Deze opname was aanvankelijk 32 minuten lang. Ik heb er 15 minuten aan pauzes uitgeknipt!
Ik weet echt niet wat ik ervan moet maken … van hun uitleg. Ik zou deze uitleg zelf echter absoluut niet hebben willen/kunnen verzinnen.
Ik realiseer me dat veel mensen kunnen gaan denken ‘Ach, nou … het zal’. Echter voor mij geldt dat ik, wil ik kunnen doorgaan met praten met hen, mijn gevoel hierover moet kloppen.
Wat ik VOEL met betrekking tot HEN is LIEFDE. Wat ik VOEL met betrekking tot wat zij over de orbs-video’s te zeggen hebben is verwarring en nu ook twijfel.
Ik kan er niet meer van maken. Misschien is de zaak weer gesloten … maar, inderdaad niet op slot.
Ik verstuur dit naar jullie, omdat ik denk dat dit het juiste is om te doen. Maar door deze zoektocht naar Waarheid staat mijn kwetsbaarheid op het spel.
Bepaal zelf wat je vindt van deze opname.
Ik geef mezelf wat tijd om dit alles te overdenken … en zie dan wel wat er gebeurt.

In Liefde en dank
Blossom Goodchild
****
- Het heeft me wederom een paar uur gekost om de audio vanaf deze pagina te laten werken … maar toch ben ik al vrolijker aan het worden over dit alles!
- Ik geef er de voorkeur aan om deze audio niet op YouTube te zetten. Wanneer je daar vragen bij hebt … neem dan alsjeblieft contact met mij op: info@blossomgoodchild.com
****
KORTE SAMENVATTING VAN DE AUDIO
De FvL wil deze situatie ophelderen, omdat ze absoluut niet willen dat Blossom zo gebukt gaat onder de ogenschijnlijke onverenigbaarheden.
Zij geven aan dat de verwarring ontstaat door ons concept van tijd. Zij kennen geen tijd.
Zij hebben de lichtorbs gestuurd nadat de beslissing genomen was over de video die de opwinding veroorzaakte. (‘thrill-video’ = de 1e video) Voor hen is het een overdracht van energie, wanneer zij doorkomen via Blossom en zij niet helemaal zichzelf is, zodat die boodschap niet helemaal goed doorkomt. Zij spreken vanuit een Hogere plaats. Wanneer zij de tijd eruit zouden halen en Alles wat Is in dezelfde ruimte plaatsen, in de wetenschap dat alles plaatsvindt op hetzelfde moment, dan hebben we te maken met synchroniciteit. Dat betekent dat de 2e video deze maand is ‘verstuurd’ terwijl de waarnemingen in een andere maand hebben plaatsgevonden.
Zij constateren dat ‘dit voertuig’ nog steeds van slag is en maken duidelijk dat zij niet komen om spelletjes te spelen. De verschillen in de realiteit tussen hun en onze wereld zijn niet uit te leggen, laat staan de afstand ertussen. Daardoor kunnen zij niet altijd de dingen uitleggen zoals zij zouden willen. Het is niet zo dat zij het verkeerd hebben gedaan. Het gaat om de misverstanden door het tijdsaspect, dat [door hen] wordt gemanipuleerd om dingen te laten werken. Voor hen kan het voelen of dit plaatsvindt ná de 1e hoax-video.
Het is voor ons moeilijk te begrijpen en ook voor Blossom. Ze heeft er moeite mee om haar gedachten hierover buiten deze communicatie te houden waardoor de energie verstoord zou worden.
Ze realiseren zich dat Blossom er na aan toe is om de handdoek in de ring te gooien, maar zij wil slechts de WAARHEID doorgeven en geen twijfel hebben daaromtrent. De 2e video was gemaakt toen de bomen nog in blad waren. Toen was in de ‘niet-tijd’ de hoax-video nog niet gemaakt, alhoewel het energetisch al wel klaarstond om fysiek door te komen. Het is dus eigenlijk te wijten aan het technische deel van het verwijderen van het tijdsaspect dat een vergelijking tussen ‘voor’ en ‘na’ niet opgaat.
De FvL zou het zeer betreuren wanneer Blossom zou besluiten om haar communicatie met hen neer te leggen, aangezien er nog zoveel meer bereikt kan worden door deze relatie. Maar het is haar vrije keuze. Iedereen die dit beluistert vragen zij om de Energie van Waarheid te VOELEN. Wij hebben daarin ook vrije keus. Zij willen ons niet overhalen in één of andere richting. Zij verlangen er slechts naar om te helpen.
De laatste vijf minuten komt White Cloud door. Hij voegt toe dat deze dingen niets betekenen in het Grote Plan. Wat ALLES betekent in het Grote Plan is de wijze waarop wij verkiezen te VOELEN hierover. De bewuste zielen die leven in andere rijken zijn zich bewust van de complicaties die ontstaan, zijn ontstaan en nog zullen ontstaan. Zij hebben gezegd dat, wanneer wij in de toekomst werkelijk van aangezicht tot aangezicht kunnen communiceren, dergelijke dilemma’s naar de achtergrond zullen verdwijnen – lachend – omdat we zien hoe eenvoudig zulke misverstanden misverstaan worden. Hij richt zich tot ons vandaag om ons te vragen ons te beraden. Om van alles wat ons aangeboden wordt, altijd alleen dat aan te nemen dat met ons resoneert en wat dat niet doet in de vuilnisbak te gooien. ‘Breng je stemming omhoog, vul je hart met vreugde en gelach’. De pauzes worden veroorzaakt door ‘dit mooie voertuig, die worstelt met de brok in haar keel’. Hij is aanwezig, de Federatie van Licht is hier, Blossom is hier. ‘Wij samen willen alleen maar de trillingen van de planeet, de goddelijke Moederplaneet, verhogen naar een aanvaardbaarder ruimte. Om jullie stukje bij beetje te helpen begrijpen waarom jullie kwamen, wat jullie hier kwamen doen en wie jullie in jullie werkelijkheid zijn, wat niet is waar jullie nu verblijven. Kop op, vrienden, het is het waard om dat te doen.
Blossom weet nog niet of ze deze audio uit zal brengen. Dat is haar beslissing. Ik kan niet veel meer zeggen, dus ik ga nu, tot alle luisteraars die deze Energie VOELEN, zeggend: ik geef jullie mijn LIEFDE in zijn Hoogste vorm en dank jullie. Adieu vrienden’.

Opmerking van Lia: Wij hebben het er maar druk mee om alle berichten van Blossom te verwerken. Ik heb echter het gevoel dat deze uitwisseling tussen Blossom en de FvL daarom zo intens is, omdat het mij dwingt om dit keer een dergelijk dispuut niet af te doen met een ‘Het zal wel’, ‘Ik blijf toch geloven’, of ‘Ik wacht wel af’, of welke andere (min of meer oppervlakkige) reactie ook. Het dwingt mij om dieper in mezelf te gaan en me te ‘entscheiden’, zoals de Duitsers dat zeggen, of te ‘CHOOSE’/KIEZEN op een dieper niveau. En dus, zoals ik het zie, gaat het niet om de ‘waarheid’ van de video’s, maar om het accepteren van de WAARHEID VAN DE FVL, Blossoms woorden, en ten diepste de WAARHEID VAN HET/MIJN LEVEN (mijn woorden).

10 opmerkingen:

  1. Hier in dit vak wil ik graag mijn reactie naar Blossom aan jullie bekend maken. Dit doe ik niet om wie van jullie dan ook te beïnvloeden. Zoals jullie inmiddels weten vinden wij allen onze eigen waarheid in ons eigen hart. De tijd om die waarheid bij ons te houden ligt achter ons, en ik laat zien hoe mijn GEVOELENS mijn HARTSREACTIE op dit gebeuren en deze uitleg van de GFL is.

    Uiteraard is het in het Engels gedaan, en voor deze keer laat ik dat ook zo.

    In Liefde en Licht,
    Cobie

    ****

    Hi Blossom,

    I normally never respond in this way to something you have troubles with. Now I feel I have to... I just want to let you know how it all FEELS to me.

    I think and feel this is a very GOOD explanation about the 'case' of the Orbs.

    I can understand, with everything I have learned en understood so far, circular time - no time. And although I also believe that Truth does not have to be explained, because TRUTH JUST IS, I have no feelings at all about this being not an adequate explanation. It totally 'rings' with me. I don't have "off" feelings about it, no negative feelings. I follow my heart for many, many years already, even when I didn't really know about all this.

    Just think of the fact that our friends and families from the stars and beyond can not do predictions of any kind for whatever 'something' to occur. Until now many things didn't come true. So yes, how can they give adequate answers when we, our selves, in the first place also didn't see that de trees were blossoming. They are in no time and by al the experiences we have been going through, we must know by now, that this does not match in any way with a reality that lives with en by time. Take the fact that we can change our timelines with every step, decision we make and the 'puzzle' get's even bigger. How must and can they "see" and "know" everything when there are many, many variables...

    It is as it is, we must go out of our heads, not let anyone interfere with our thinking, en FEEL how we FEEL about it. You say, they are the Good Ones, and that they are LOVE. You know this to be true... So, why is that not good enough I wonder....

    Love Always,
    Cobie de Haan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo goed en duidelijk had ik het niet kunnen zeggen, Coby, maar ik sluit me hier helemaal bij aan.Ik zeg eenvoudig: Ik voelde de Liefde, en voor mij klopt het daarom. Maar ik begrijp de positie van Blossom en hoe zij zich hieronder voelt helemaal. Laten we haar met zijn allen wat extra Licht/Liefde sturen?
      Namasté,
      Minie

      Verwijderen
    2. Zo goed en duidelijk had ik het niet kunnen zeggen, Coby, maar ik sluit me hier helemaal bij aan.Ik zeg eenvoudig: Ik voelde de Liefde, en voor mij klopt het daarom. Maar ik begrijp de positie van Blossom en hoe zij zich hieronder voelt helemaal. Laten we haar met zijn allen wat extra Licht/Liefde sturen?
      Namasté,
      Minie

      Verwijderen
    3. Liefde en Licht had ik, en ik denk velen met mij, haar al meteen gestuurd. Vergeet de zegeningen niet...
      Dank je wel Minie,
      Liefs,
      Cobie

      Verwijderen
  2. Dank je wel dat je ook mijn spreekbuis was.
    In Liefde en Licht, Cobie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De worsteling van Blossom is er niet voor niets. Een kans om een stapje verder te komen. Wanasie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop ook dat blossom wel door blijft gaan voor mij voelen haar berichten altijd nog goed aan <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is nu twee uur na middernacht en ik heb net een e-mail van Blossom ontvangen in mijn e-mail box, waarin ze verteld dat ze door zal gaan!!!

      Verwijderen