vrijdag, januari 23, 2015

Blossom en De Galactische Federatie van het Licht - 25 Januari 2015


Blossom Goodchild en De Galactische Federatie van het Licht
23 Januari 2015
Het Enige dat We Willen is dat Jullie Je … DE LIEFDE DIE JULLIE ZIJN … Volledig Herinneren
Blossom: Goedemorgen! Het lijkt wel alsof het in mij borrelt van opwinding over dit jaar en toch zou ik niet weten waarom? Een soort verwachting … of misschien, omdat het wederom een nieuw jaar is … ben ik gewoon vol hoop! Is er iemand thuis?
Federatie van Licht: Wij zijn altijd thuis. Wij zijn altijd wie we zijn in onze WAARHEID … dat voor ons natuurlijk ‘thuis’ is. Maar dat geldt ook voor jullie, nietwaar? Wanneer jullie vol Liefde zijn en alles in jullie leven soepel loopt … VOELEN jullie dat jullie thuis zijn.
Het zal vandaag opnieuw een beetje anders gaan.
Hoe bedoelen jullie?
Het gaat om de manier waarop we via deze woorden direct contact hebben … we laten, via jou … een nauwkeuriger gezichtspunt doorkomen om onze boodschap over te brengen.
Ik heb geen idee waarover jullie het hebben … om eerlijk te zijn.
Wij willen je graag vragen, Blossom, of je ermee kan instemmen om deze manier van communiceren … tot op zekere hoogte los te laten en een nieuw patroon zich te laten openbaren.
Natuurlijk. Wat willen jullie dat ik doe?
Wij vragen je om mee te vloeien met de Energie die je voelt …
Wat, de energie die me het gevoel geeft dat ik kan vliegen?
Inderdaad.
Moet ik dus stoppen met schrijven?
Voor korte tijd.
Moet ik mijn recorder aanzetten?
Dat raden wij je aan.
Oké … Wat spannend.

***  Klik hier:  FOL.mp3 ***
Wel … Dat was een verrassing … mmm! Moet over dit alles wel nadenken. Ik heb het gevoel dat het nog ontwikkeld moet worden …
Dat klopt. Maar we zijn jou dankbaar voor je VERTROUWEN en experimenteren. Zoals wij het zien, ging het erg goed.
Om eerlijk te zijn, kan ik er geen commentaar op leveren, tot ik ernaar heb kunnen luisteren. Jullie voelden absoluut [als] Licht. Voorheen, bij de paar keer dat jullie op deze manier doorkwamen … was het veel complexer om het mogelijk te maken en qua concentratie die nodig was om ‘de stem hoorbaar’ te maken. Dit was erg Licht … Erg makkelijk.
Het zal groeien … zoals het ging met jouw Directe Stem met White Cloud.
Welnu, ik zal gewoon met de stroom meegaan. Dit voelde erg natuurlijk. Ik wist dat jullie het waren … en ga graag verder met wat jullie denken dat de beste manier is om jullie boodschappen binnen te laten komen.
Voel je je wat ontstemd?
Nee, maar onverwacht vermoeid. Waarom gebruiken jullie het woord ontstemd?
Zoek maar op.
Misnoegd/ontevreden. Weet niet zeker wat ik voel … ik voel me heel normaal, denk ik. Net zoals toen White Cloud de eerste keer doorkwam.
We glimlachen, want we weten het.
Wat weten jullie?
Waar we naartoe willen.
En dat is?
Naar een plaats die je je nog niet kon voorstellen. Bedenk Blossom … wij zijn niet ‘wonderbaarlijk’ … Wij zijn LEVEN … Wij zijn LIEFDE … Net als al het andere dat ademhaalt. Verwachtte je vandaag misschien veel meer van ons … toen je voelde dat we elkaar weer zouden spreken?
Misschien wel. Moedertje lief! Wat mankeert me? Het feit dat jullie überhaupt via mij spreken zou toch genoeg moeten zijn … en met zo’n vrede en gemak.
Denk maar terug aan jouw eerste gesprekken met White Cloud … Hoe anders gaat dat nu niet …
15 jaar samenwerking maakten ons tot een goed team.
Blossom … onze vriendin … onze medewerker … wij komen niet via jou door om te verbazen en te schokken.
WIJ KOMEN VIA JOU DOOR OM JULLIE OP ALLE MOGELIJKE MANIEREN TE HELPEN … HERINNEREN WIE JULLIE ZIJN EN WAAROM JULLIE HIER ZIJN.
Het enige dat we willen is dat jullie je … DE LIEFDE DIE JULLIE ZIJN … volledig herinneren.
Dat is onze ultieme intentie. Alles wat er omheen zit is overbodig.
O ja?
Absoluut. Want behalve dat jullie je je WARE bestemming … ZIJN WIE JE BENT … herinneren en herontdekken is er niets anders dat jullie hoeven te weten. Het doet gewoon niet ter zake.
Ik dacht dat jullie … het is ‘niet relevant’ wilden zeggen.
Dat is het ook niet!
Het enige dat werkelijk VAN BELANG IS VOOR JULLIE … IS HOEVEEL JE VAN JEZELF WIL HOUDEN EN DAARDOOR OOK VAN ANDEREN KUNT HOUDEN.
We zeggen alsmaar, alsmaar en alsmaar tegen jullie …
ER IS NIETS ANDERS.
Toch zoeken de zielen kennis … over heel veel dingen. Het is amusement voor ons (als dat het juiste woord is).
We zeggen niet dat je dat niet moet doen … we zeggen dat niets anders ertoe doet.
Ach ja! Die zin herinner ik me! Weten jullie, op een bepaald niveau van mij … snap/ accepteer ik dit alles WERKELIJK. Ik neem aan dat hoe meer we ons concentreren op het LIEFDESVIRUS … des te sneller de wereld waarin we verlangen te leven, zich zal laten zien.
DIE WERELD DIE JULLIE WILLEN … IS EEN MANIER VAN LEVEN …
Jullie willen algeheel welzijn … Jullie willen dat ALLE LEVEN in harmonie leeft … Het is er al …
JULLIE HOEVEN HET ALLEEN MAAR TE ZIJN.
DIE NIEUWE WERELD IS NIET ERGENS ANDERS … HET IS BINNENIN JULLIE. HET IS JOU.
Alles wat je hoeft te doen is je over te geven aan de LIEFDE die je bent.
LIEFDE in zijn complete vorm.
WEES LIEFDE.
ALLEEN LIEFDE.
DAN ZUL JE HEBBEN WAT JE VERLANGT.
ZO SIMPEL IS HET.
Maar wij maken het zo complex.
Doe dat dan niet.
Oké! Verhip. Het was vandaag een interessante channeling. Ik heb het gevoel dat we de lat wellicht weer hoger gelegd hebben. Is er nog iets dat jullie willen zeggen, voor we afsluiten?
Wij verlangen er alleen naar om het geheel te dienen. Wij verkiezen dat … omdat we ÉÉN zijn. Het is een fascinerend concept van WAARHEID … en wanneer het wordt begrepen … is er niets dat zo prachtig is.
Hallo … ik zal het moeten teruglezen en luisteren naar wat jullie zeiden … en dan zien hoe ik me eronder voel. Heel veel dank.
* Een kleine voetnoot. Ik luisterde de opname af. Dat was een beetje vreemd voor me, omdat ze heel snel doorkwamen en spraken en ook nog in ‘mijn’ bekakte stem! [sorry, maar dat woord gebruiken wij in Nederland voor de spraak van de ‘upper class’] Het is voor mij raar om ernaar te luisteren … maar het bevestigt dat zij het zijn en niet ik … want, omdat ik een professioneel actrice ben … je kunt me geloven … als ik dit had gespeeld, zou ik het veel beter gedaan hebben! Moet erom lachen! En … nee … ik woon niet in een volière! 
Noot vertaler: De eerste link werkte niet, maar deze wel! Het is de wens van de FvL dat wij hun boodschap horen, omdat er zo meer informatie wordt overgebracht dan via het geschreven woord. Deze boodschap duurt plm. 13 minuten. Het zal in de toekomst vaker gebeuren dat er een gesproken boodschap wordt doorgegeven, maar de geschreven boodschappen zullen zeker ook blijven komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen