dinsdag, januari 06, 2015

Ann en de Engelen - Lijn Uit Met Liefde - 3 Januari 2015


Ann Albers en de Engelen
"Lijn Uit Met Liefde"
3 Januari 2015
Jullie zijn al drie dagen in 2015. Houden jullie je aan jullie goede voornemens? Heb je er zelfs ook maar een paar gemaakt? Hier in de hemelen zijn wij helemaal niet bezorgd daarover. Wij houden van jullie precies zoals jullie zijn. Als goede voornemens belangrijk voor jou zijn zullen wij helpen, maar waar wij meer om geven dan wat anders dan ook, is jullie te helpen bij het ervaren en delen van Liefde in jullie dagelijkse levens. Als het is ervan te houden om naar de gym te gaan en te trainen, dan, doe het! Als jij jezelf tot het uiterste moet drijven om daar te komen, vind een andere vorm van beweging! Wat het ook is dat jullie je voornemen dierbaren, of niet voornemen, doe het aldus met Liefde.
Behandel jezelf dit jaar met zachtaardige vriendelijkheid. Behandel jezelf alsof je een kostbaar wezen bent, geliefd door God, want dat zijn jullie inderdaad. Als je wist dat wanneer je in de spiegel kijkt, dat God door deze ogen heenkijkt, wat zou je dan zeggen? Hoe zou jij jezelf behandelen? Want of jij je de waarheid ervan wel of niet beseft, God kijkt door jouw ogen, en ieder paar ogen op jullie Planeet Aarde. God is in jou, rondom jou, en in alle wezens, of zij dit nu beseffen of niet.
Dus dit jaar, wanneer je in de spiegel in je eigen ogen kijkt, streef ernaar om Gods Liefde te zien die naar jou terugkijkt. Streef ernaar om je te focussen op de waarheid van je wezen of je het nu wel of niet voelt. Ongeacht van wat je voelt of hoe je eruit ziet kan je zeggen, "Ik ben de Liefde van God gefatsoeneerd in een menselijk wezen. Gods Liefde leeft binnenin mij. Gods Liefde ademt door mij heen. Ik kies om die waarheid te omhelzen. Ik kies om te zoeken naar die liefde in mijn eigen ogen. Ik kies om te vragen om die Liefde binnenin mij op te laten stijgen, en om mij te vullen. Ik kies om ook te zoeken naar die Liefde en dat Licht in alle anderen."

Dierbaren, uitlijnen met God - uitlijnen met Liefde - zal jullie een vreugdevolle ervaring van het leven geven in het komende jaar, ongeacht wat ieder ander kiest. Het is in die werkelijkheid dat je het beste toegang hebt tot jouw begeleiding, jouw innerlijke kracht, en de door God gegeven bekwaamheden die jouw ziel in dit leven tot uitdrukking wenst te brengen. Kies Liefde dierbaren, kies waarheid. Kies, ongeacht wat je aan de oppervlakte in jezelf, in anderen, of in het nieuwe ziet, te geloven dat Liefde binnenin en onder alle dingen leeft. Stel jullie zicht daarop in, dierbaren, en jullie jaar zal een prachtige ervaring van aanvaarding in goedgunstigheid zijn.
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen

****
Boodschap van Ann
Voorspellingen of Creaties
Ik schrijf deze nieuwsbrief twee weken eerder. Ik wil een klein beetje tijd vrij nemen gedurende de vakanties, dus ben ik aan het proberen om al mijn werk klaar te krijgen voordat mijn vakantie begint. Op het moment dat jullie dit lezen mag het zijn dat ik iedere dag uitgeslapen heb, of mag het zijn dat ik vroeg ontwaakte om vooruitgang te maken aangaande de upgrade aan mijn website. Ik mag gewandeld hebben, vrienden hebben bezocht of ieder ander aantal van leuke dingen gedaan hebben. Ik laat mezelf open staan voor God om mijn leven te dirigeren, en ik ben zeer opgetogen over het vooruitzicht. Controle wordt hoogst overschat. Overgave aan het echte Zelf is oh zo zoet.

In mijn werk vragen mensen vaak naar voorspellingen. Als een resultaat, wordt er vaak een beroep op mij gedaan om uit te leggen dat voorspellingen alleen maar een indicator zijn van waar de ziel op het moment op toegespitst is. Het meeste van de tijd zijn voorspellingen mogelijk omdat mensen ingesteld zijn op hun gedachten en gewoontepatronen en de engelen zien kunnen waar dat naartoe leidt. Maar wanneer wij vrij breken van deze oude gedachten en oude gewoontes en onze levens vrijelijk in ieder moment leren te kiezen, dan gaan we een dans met God binnen waarin wij onze levens co-creëren.  Dan komen de beste voorspellingen van aan jezelf te vragen, "Wat ben ik aan het creëren?" Wanneer ik de engelen deze keer vroeg vorig jaar of mijn show een succes zou zijn, was dat precies wat zij mij antwoorden. "Wat ben je aan het creëren?" Ik kies ervoor om een succes voor mijn kijkers en een prachtige, wonderbaarlijke ervaring voor mezelf te creëren. Tot zover, gaat het goed!
 
Wat ik voor een vakantie creëer, die bijna voorbij zal zijn wanneer jullie dit lezen, is een tijd van rust en verjonging, van voorbereiding op het Nieuwe jaar op wat voor manier God ook maar denkt dat het beste is, gevuld met vrede, vreugde, liefde, magie en wonderen. Ik laat dat open voor de hogere macht en zal zien hoe het allemaal ontvouwt … Vorig jaar, tot mijn volslagen verrassing en vreugde, gaf ik me over en eindigde ermee in de geest naar de Hemel te reizen op de avond van het nieuwe jaar, overleden vrienden en familieleden bezoekend! Als iets verbazingwekkends zoals dat gebeurt, zal ik het jullie volgende week laten weten! Ik ben onthecht en verwacht alleen goedheid.

Dit jaar, heb ik de bedoeling om nog meer in het heden te leven dan voorheen, om door te gaan het leven en God te vertrouwen mij te gidsen naar prachtige ervaringen die me vreugde geven en mij toestaan om ook anderen te helpen. Na de manifestatie serie ga ik een volledige serie doen over deze manier van leven omdat het mij zo een goedheid en vreugde gegeven heeft. Ik wil anderen helpen van deze vrede te genieten, van dit vertrouwen, en ook van het miraculeuze bestaan. In 2015 heb ik de bedoeling om me open te stellen om zoveel liefde als ik kan te ontvangen, aldus ik het over kan hevelen in/naar de levens van iedereen die ik dien. Ik heb de bedoeling om mijn leven te vereenvoudigen in sommige gebieden aldus ik me meer gepassioneerd kan focussen op anderen. Ik bid één van mijn favoriete gebeden": "Uw Wil Geschiede … en zorg ervoor dat ik ervan houd!"

Ik wens voor jullie in 2015 een ongeëvenaarde ervaring van Liefde, goedgunstigheid, gemak, vreugde, gezondheid, geluk, overvloed en creatieve zelfexpressie. Terwijl onze wereld doorgaat met diens reis in/naar onrust, conflicten en veranderingen, dat jullie harten licht zijn wetende dat in jullie eigen levens op z'n minst, alles volmaakt is.
 
Ik houd van jullie allemaal, heb een gezegende week!

Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten