dinsdag, januari 13, 2015

Ann en de Engelen - Jullie zijn Volmaakt - 10 Januari 2015


Ann Albers en de Engelen
"Jullie zijn Volmaakt"
10 Januari 2015
Gelukkig Nieuw Jaar! Gelukkig Nieuw Jaar van het omhelzen van Liefde! Gelukkig Nieuw Jaar van het waarderen van jullie zelf en jullie eigen prachtige gezichtspunt. Gelukkig Nieuw Jaar van het weten dat er niets is dat jullie moeten doen om Liefde te verdienen, omdat er al voorbij iedere maatstaf van jullie gehouden wordt! Gelukkig Nieuw Jaar van het vrij zijn om jullie zelf te zijn!
Dierbaren wij vieren jullie. Wij vieren het prachtige Licht dat naar jullie planeet komt, en iedereen in beroering brengt. Dit Licht inspireert grote passie in de menselijke harten. Het zal niet gemakkelijk zijn dit jaar om te pretenderen dat jullie iets zijn dat jullie niet zijn. Het zal een jaar zijn wanneer jullie bij jezelf gewaarworden meer eerlijk met jullie zelf en elkaar te zijn, een jaar waar jullie je gedwongen voelen om je zonder vrees uit te spreken, een jaar waar jullie ermee ophouden er zoveel om te geven wat alle anderen denken en beslissen dat als God jullie op deze manier creëerde, dat jullie dan volmaakt zijn zoals jullie zijn. Het is een jaar van vrij zijn om de heldere, prachtige ziel te "ZIJN" die jullie al zijn!
Het is een tijd om op te houden te proberen jezelf te 'verbeteren' en om gewoon van jezelf te houden. Het is een tijd om op te houden te proberen om je verleden "los te laten", en in plaats daarvan, het te omhelzen. Het is een tijd om op te houden je zorgen te maken over of je gedachten en gevoelens nu "goed of fout" zijn en te beseffen dat zij gewoon zijn.
Jullie maken allemaal deel uit van de Liefde van God, in 7 miljard verschillende menselijke gestalten en zoveel anderen binnenin de Schepping geademd, Jullie zijn een deel van Eén Liefde, Eén prachtig caleidoscoop van werkelijkheid. Er is niets verkeerd met jullie. Je geniet ofwel van de ervaring van "jij" te zijn of je vecht ertegen. Je houdt ofwel van alles dat er binnenin jou naar boven komt, en daardoor transformeer je het in/naar hogere ruimtes of je oordeelt het.

Dit jaar, dierbaren, geef jezelf toestemming om te zijn wie je werkelijk bent! Geef jezelf de vrijheid om je gedachten zonder oordeel te denken, om je gevoelens zonder censuur te voelen, om te spreken (met mededogen) doch altijd met grote eerlijkheid. Geef jezelf de vrijheid om de ziel te zijn zoals God jou creëerde om te zijn.
Een ieder van jullie is net zo kostbaar, speciaal en uniek als de muzieknoten in een symfonie, een kleur in het grote spectrum van een prachtige werkelijkheid, een druppel water in de grote en majesteitelijke oceaan. Een ieder van jullie is volmaakt, zelfs als je in/naar een grotere ervaring van Liefde groeit met iedere voorbijgaande dag.
Gelukkig Nieuw Jaar Dierbaren!
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.

-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Ben Wie Je Bent
Ik kreeg onlangs de kans om naar de Disney film "Frozen" te kijken en ik vond het prachtig! Het lijkt samen te vallen met de boodschap van de Engelen vandaag over onszelf toe te staan om zonder vrees van onszelf te zijn. Voor diegenen van jullie die het niet gezien hebben, de oudste zuster heeft een magische gave, maar wanneer zij bevreesd is, kwetst de magie anderen. Wanneer zij met liefde gevuld is creëert het verbazingwekkende dingen. Er is zoveel meer aangaande het plot, maar er zijn draden door het hele verhaal heen over hoe belangrijk het is om te zijn wie je bent, en hoe geliefd je bent wanneer je dat gewoonweg bent.

Ons werden zoveel condities geleerd in termen van wat ons beminnelijk maakt! De engelen hebben jarenlang met en door mij heen gewerkt om mij en anderen te helpen beseffen dat wij al beminnelijk zijn, precies zoals we zijn. Verder, hebben zij me geleerd dat, in plaats van op anderen te wachten van mij te houden in wat ik gewend was te beschouwen als mijn "minder dan beminnelijke" ruimtes, moet ik mezelf dat mededogen toestaan.  

Dus wanneer ik kwaad ben, schrijf ik het op en vlei ik mezelf. Wanneer ik droevig ben, doe ik een beroep op de engelen en God om mij te troosten. Wanneer ik in glorieuze vreugde ben deel ik dat met diegenen die het zullen vieren en blijf ik weg van diegenen die me ziek zouden wensen. Ik vang mezelf nog steeds en dat ik mezelf van tijd tot tijd be/veroordeel, maar op het moment dat ik dat doe, is het voorbij, en begin ik mededogen te delen met wat voor deel van mijn wezen dan ook dat liefde nodig heeft. Als een resultaat komt vreugde veel sneller terug.  

Terwijl het prachtig is om altijd te proberen om een betere versie van onszelf te zijn, en zeker een zeer goed iets is om te doen … wensen de engelen dat wij zouden ophouden met het onszelf te bekritiseren en dat wij beginnen meer van onszelf te houden, zoals we zijn, precies hier en precies nu! Het is zoveel gemakkelijker om meer liefdevol richting anderen te zijn wanneer jij jezelf dat geschenk geeft. Het is zoveel gemakkelijker om niet de pijn van de wereld op je te nemen wanneer je vrede gemaakt hebt met dat van jezelf. Het is zoveel blijmoediger om jezelf toe te staan vreugde uit te stralen dan je zorgen te maken over het wel of niet dat het diegenen rondom jou heen overstuur zal maken. Ik was in feite gewend bang te zijn om de diepte van mijn liefde aan mensen in mijn leven tot uitdrukking te brengen, omdat ik me zorgen maakte dat zij zouden denken dat ik iets van hen moest! Ik pot mijn tranen of mijn liefde niet langer meer op. Ik laat het allemaal stromen…  

Dus dit jaar, wanneer jij jezelf vangt van het jezelf te bekritiseren of te be/veroordelen, stop. Zing dat prachtige lied van de Disney film "Frozen," "Laat het gaan!" en laat jouw specifieke liefdesmerk eruit en de wereld in … zonder censuur en zonder vrees.  

Ik houd van jullie allemaal, heb een gezegende week!
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
http://www.visionsofheaven.com/index.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten