dinsdag, januari 27, 2015

Aartsengel Michael - Jullie Zitten Middenin het Grootste Transformatieproces Ooit Voltrokken - 26 Januari 2015 / Rita Pulmans


Aartsengel Michael
"Jullie Zitten Middenin het Grootste Transformatieproces Ooit Voltrokken"
26 Januari 2015 / Rita Pulmans


Geliefde Lord Michael,
Ik zet me neer, eventjes zomaar, ik heb geen vragen, maar voel me leeg.
Is het de leegte die we moeten voelen om "tot onszelf te kunnen komen", en waarom is het zo pijnlijk om de lagen van de ziel te ontrafelen en af te pellen tot de zuivere kern. Wat is onze zuiver kern.
Wij spreken almaar van transformatie, verheffing, tot het licht komen, etc... Waarom kunnen we niet gewoon zijn? In ons menselijke zijn.
Wij zelf zouden ons huidige leven in zijn vorm, gekozen hebben van   voor onze geboorte, maar is dit wel zo? Kiezen we dan somtijds, op momenten, voor het bijna ondraaglijke? Voor het "niet ontplooiende", want zo voelt dit, het niet verrijkende,  maar juist voor de tegengestelden en zodoende voor onze ervaringen in  de stof.
Dit kan soms erg hardvochtig zijn. Tot aan het randje van je kunnen, geen lichtpuntje meer te bekennen. Althans zo voelt het dan. Ik weet natuurlijk wél beter, maar zo voelt het wel.
Of is het zo dat wij in wezen geen engelen zijn, iets wat men ons zo  dikwijls zegt, verteld, voorschotelt. Zijn we gewoon mens zoals alle anderen?
Of zijn we inderdaad engelen die neergedaald zijn in menselijke vorm, dit om te helpen etc. Of zijn dit allemaal verzinsels van ons brein, de Maya, de illusie?

Zijn wij wél "beter" of liever anders dan de rest? Klinkt verwaand toch? Of zijn we gewoon mens in al zijn vormen? En moeten we helemaal de wereld niet redden, helpen of wat dan ook?
Ik weet het, geliefde Lord, het zijn vele bedenking, vragen ook, maar ik voel geen vooruitgang Ik voel geen verandering! Integendeel ik voel donkerte, leegte, zwaarte, niets wat in de goede richting in beweging schijnt te zijn.
Daarom deze vraag: zijn wij zelf de illusie binnen de illusie? Nu ja... ik dacht dat ik geen vragen had, maar blijkbaar toch wel.
Geliefde Lord, graag een wederwoord.
Ik dank u.
****
Lieverd, geliefde Engelen van het Licht.
Ja zo noem ik Aartsengel Michael jullie, dit zijn jullie, ja jullie. Geloof mij maar als ik zeg dat "de donkere dagen van de ziel" ooit voorbij zullen zijn. Je vraagt je af, hoe lang nog? Hoe dikwijls nog? Waarom, met welk doel?
Lieve zielen, zoals wij jullie reeds veelvuldig vertelden, zitten jullie middenin het grootste transformatieproces ooit voltrokken. Daarom geliefde engelen, zijn diegenen onder jullie die de gevoeligste antennes hebben, de grootste en moedigste harten ooit.
Zij helpen via hun lichamen de aardse, zware, donkere, duistere, energieën om te zetten naar meer en meer licht. Lieverds het is zo, het is niet anders.
Stel jullie voor dat er een vervuilde massa in zee drijft die verwijderd dient te worden. Dit kan ook niet zonder middelen en deze middelen - soms chemische middelen - zullen de vuile massa omzetten, transformeren tot .... Zo ook doen jullie je grote best hierin. Begrijp dit ten volle mijn geliefde moedige harten. Jullie gevoelige antennes vangen de negatieve vibraties op en lossen deze op met uw liefdesvuur.
Ja lieverds, dikwijls ten koste van jullie gezondheid. Ten koste van jullie energie. Ten koste van jullie zelf.
Wat dienen jullie hierin goed te weten lieverds? Dat jullie je zeer goed dienen te gronden. Je te verbinden met je Goddelijke Bron. Je zeer goed te verzorgen op fysiek vlak en attent te zijn wanneer jullie energie verliezen.
Ik Aartsengel Michael weet als geen ander geliefde moedige harten, dat de negativiteit dezer dagen letterlijk de pan uit zal swingen.
Zij (de duisteren) schudden en spartelen met de laatste spartelingen van hun krachten. Geloof me, er komt spoedig een einde aan jullie lijden, aan jullie huidige toestand, daar wij - de goddelijke wereld - dit niet langer zullen tolereren.
Jullie mijn geliefde Engelen - en dat zijn jullie werkelijk - zal ik altijd de nodige steun geven, hoe pijnlijk en moeilijk de situatie ook is.
Wij, geliefde harten, kijken achter de schermen van geweld en corruptie. Wij zien het grotere geheel, het hele "picture" zeg maar. En wat zien wij daar geliefden;  dat eindelijk doorheen de bel van illusie is geprikt, door het gezwiep van hun  (R: de duisteren) eigen staarten.
De illusie door de negatieve krachten gecreëerd en volgzaam geleefd door de mens, kent nu zijn laatste dagen (hier bedoelt Aartsengel Michael geen echte tijd mee, tijd bestaat niet buiten deze illusie. Zie het meer spreekwoordelijk).
Jullie zaten - en nog steeds velen onder jullie - gevangen in een soort van matrix, een bel van afgescheidenheid. Jullie Aarde en jullie dus ook, hingen/hangen als het ware wat te bengelen in een zij-universum. Van de rails afgehaald zeg maar.
Doch de bel van illusie is doorprikt door hun eigen krachten, die zich nu wederom tot henzelf keren.Jullie kennen het spreekwoord wel, de laatste loodjes wegen het zwaarst.
Welnu deze uitspraak kan ik Aartsengel Michael bevestigen. Daarom geliefden, houdt moed! Doe niet aan doemdenken, dat is er reeds genoeg, maar blijf jullie hemelse werk verrichten ter ere van jullie zelf.
Blijf moedig volhouden geliefde harten, wij de goddelijke wereld eren jullie hiervoor.

Ik Aartsengel Michael heb gesproken.
R: Dank u Lord! 

Channeling van Rita Pulmans.
© Copyright Rita Pulmans

Er mag niets veranderd/toegevoegd of weggelaten worden van de tekst. De tekst dient in algehele vorm gekopieerd te worden of weergegeven.
Gedeeltelijke weergave is niet toegestaan. De tekst en de meditatie mag niet gebruikt worden voor commerciële doelstellingen. De tekst en de meditatie mag enkel gekopieerd worden voor eigen gebruik. Bij doorgaven aan derden mag dit enkel zonder winstoogmerk. Plaatsen in geschriften of boeken uitsluitend na schriftelijk aanvraag op: pulmans@live.be Dit artikel mag in z’n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid met inbegrip van alle copyright-meldingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen