vrijdag, december 12, 2014

Matt Kahn - Energie Update: Ascentie 2015


Matt Kahn - Energie Update: Ascentie 2015

Lieve Lezers,

Diverse keren in een zeer korte tijd kwam ik deze Video op mijn pad tegen. Dus is dat een duidelijk teken van het Universum om deze te gaan bekijken. Nu vandaag heb ik het eindelijk gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat ik deze op de Blog wil zetten. Iets dat ik normaal gesproken niet doe omdat het allemaal Engelstalig is. Echter Matt Kahn spreekt niet al te snel en het Engels is goed te volgen ook al ken je dit slechts summier. Dit is een video die wij eigenlijk niet zouden mogen missen om te bekijken en in ons op te nemen, en ik zou jullie aan willen raden het zelfs een paar keer te bekijken zodat je wat je eerder misschien niet in je opgenomen hebt alsnog in je opneemt. Als iemand van jullie deze video binnenkort tegenkomt met een Nederlandstalige ondertiteling, geef me dan een seintje via het contactformulier en ik zal deze dan zo snel mogelijk op de Blog zetten.

Geniet ervan,
Cobie

2 opmerkingen:

  1. Dag Cobie.
    Wat is dit een super channeling van Mat. Dank je wel voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Cobie, deze man in dit filmpje verklaard een hoop.......Dank je voor het delen!

    BeantwoordenVerwijderen