zaterdag, december 06, 2014

Heer Melchizedek - "Je Hartchakra Fijn Afstemmen" - 5 December 2014 / Natalie Glasson


Heer Melchizedek
"Je Hartchakra Fijn Afstemmen"
5 December 2014 / Natalie Glasson
Stromend vanuit de Universele Niveaus van het Universum van de Schepper doorheen iedere Meester en doorheen Wezens van het Licht alsook mijn eigen energieën, Heer Melchizedek, zijn krachtige activerende energieën die de fijnafstemming van de Hartchakra's van iedereen suggereren en promoten.  De Schepper moedigt iedereen aan om met zorg en tederheid de vibraties van hun hartchakra's te onderzoeken met de reden van het creëren van grotere kracht en duidelijkheid binnenin de hartchakra. De Schepper wenst voor alle hartchakra's om met grotere duidelijkheid te zingen en te vibreren om een nieuwe en verbeterde expressie van de acceptatie van Liefde te helpen. De vibraties van Liefde verankeren in de Aarde en stijgen op van binnenuit jullie wezen en zijn rijk, zuiver, voedend en heilig aan het worden, het is essentieel om jullie hartchakra fijn af te stemmen ter voorbereiding en toewijding om de stromende goddelijke Liefdestrillingen in ere te houden. Aangezien Liefde met grotere kracht stroomt, wordt aldus van jullie hartchakra vereist om grotere kracht en duidelijkheid vast te houden om waarheidsgetrouw de nieuwe heilige vibraties van Liefde tot uitdrukking te brengen en te ontvangen.
Kracht en duidelijkheid zijn vanzelfsprekende en krachtige karakteristieken van jullie hartchakra, want welbeschouwd is Liefde sterk en duidelijk. Jullie hartchakra's zijn vanuit de Liefde van jullie Ziel gevormd, zoals alle aspecten van jullie wezen. Wanneer jij jezelf toestaat om de natuurlijke krachtige karakteristieken van je hartchakra te zien, te voelen en te erkennen, dan breidt jij jouw perspectief uit en verbind jij je op een dieper niveau met de waarheid van jouw wezen.
Hoe zie jij je hartchakra, zwak of sterk? Gevuld met pijn of genezen? Schaduwen of in hoge mate Licht vasthoudend? Het is belangrijk in deze tijd om na te denken over de overtuigingen en perspectieven die je vasthoudt betreffende je hartchakra. Jouw overtuigingen en perspectieven zijn vaak verwant aan een oppervlakkig niveau van begrip, nu is het passend om een zuiver en waarheidsgetrouw begrip te verkrijgen.
Nu is de tijd om jouw focus naar je hartchakra te keren en je hartchakra te vragen wat er zich werkelijk voordoet binnenin deze heilige kamer? Nu is de tijd om je hartchakra te erkennen vanuit een ruimte van uitgebreidheid en een goddelijk ziel perspectief.


Wat zijn de vaardigheden van je hartchakra? Heb je de kracht van je hartchakra ervaren? Her/erken je de verzamelde wijsheid binnenin je hartchakra? Welke energieën verankert je hartchakra nu in jouw wezen vanuit jouw ziel en de innerlijke gebieden? Het is mijn wens, Heer Melchizedek, om jullie te ondersteunen bij het in staat te zijn om mijn vragen meer volledig te beantwoorden door technieken te delen om jullie hartchakra fijn af te stemmen en jullie volledige wezen uit te lijnen met de heilige vibraties van jullie hartchakra.
Het Fijn Afstemmen van de Hartchakra - Eén
Eerst, doe een beroep op mijn energieën, Heer Melchizedek, om volledig bij jou aanwezig te zijn terwijl jij je wezen en lichaam toestaat te ontspannen in een meditatieve staat. Ik, Heer Melchizedek, zal mijn energie in jouw geest focussen, mijn Licht en liefdesbewustzijn in jouw geest, mentale lichaam, gedachten, perspectief en brein channelen. Mijn doel is om je geest, mentale lichaam, gedachten, perspectief en brein met licht te verlichten welke een bewustzijn van uitbreiding en een bekwaamheid creëert om te zien, voelen, her/erkennen en op uitbreidende en grenzeloze manieren te verwerken. De vibraties van alle aspecten van je geest zullen versnellen, vele grenzen, programmeringen, gewoonten en overtuigingen toestaand om weg te vallen aldus een groter gevoel van vrijheid brengend, zelfs als het slechts voor een paar momenten is.
Ik moedig je dan aan om je aandacht en focus naar je hartchakra te brengen. Laat jezelf vrij zijn van het je hartchakra op een bepaalde manier te verbeelden, plaats eenvoudig je focus op jouw borstgebied.
Ik nodig je uit om drie keer hardop uit te spreken, "Ik kies er nu voor om de kracht, de duidelijkheid en de waarheid van mijn hartchakra te zien, te voelen en te erkennen."
Blijf doorgaan je focus op je hartchakra te behouden, alle inspiratie, begeleiding, sensaties of visioenen welke naar boven mogen komen waarnemend. Het is belangrijk om de trilling van vertrouwen en geduld hoog te houden aangezien je in waarheid je hartchakra vraagt om jouw waarheid aan jou te ontvouwen.
Het Fijn Afstemmen van de Hartchakra - Twee
Begin alsjeblieft door diep adem te halen en binnenin je geest met een gefocuste intentie te verklaren, "Ik besta in een heiligdom van Liefde gevormd en bekrachtigd door Heer Melchizedek." Voel, bespeur en erken mijn energie dat zich overal om jou heen manifesteert, een werkelijke ruimte van goddelijke Liefde en goddelijk Licht voor jou creërend om binnenin te bestaan.
"Heer Melchizedek, terwijl ik me in mijn hartchakra verbind ondersteun mij bij het liefdevol identificeren van de energieën van pijn, lijden, weerstand of angst welke in deze tijd binnenin mijn hartchakra vastgehouden worden welke wat voor vorm of ervaring dan ook van gebrek aan liefde in mijn leven creëren. Terwijl u mij in een heiligdom van Liefde omringt, besef ik ook dat mijn hartchakra een heiligdom van Liefde is. Als er wat voor energieën dan ook maar zijn om genezen te worden, laat hen nu in/naar het centrum van mijn hartruimte en besef komen om liefdevol genezen en ontbonden te worden. Heer Melchizedek ondersteun mij alsjeblieft bij dit proces van diepe kernverwonding genezing binnenin mijn hartchakra. Dank u wel."
Laat jezelf alsjeblieft eenvoudigweg diep ademen, je bewust zijnde van wat voor energieën, emoties, herinneringen of gedachten dan ook welke jouw besef binnenkomen. Ga door met Liefde door en in ieder besef te ademen welke naar boven komen, en mij uitnodigen om je hartchakra te genezen.
Het Fijn Afstemmen van de Hartchakra - Drie
Ik wens aan jullie beschikbaar te maken de Universele Hartchakra Liefde Spoeling. Dit is een lichtgereedschap voor zuivering, genezing, uitbreiding en verbeterde harmonie binnenin jullie hartchakra.
Zeg eenvoudig hardop, "Heer Melchizedek en de Meesters van het Universele Niveau, ik doe een beroep op jullie energieën om nu bij mij aanwezig te zijn. Het is mijn wens om de Universele Hartchakra Liefde Spoeling te ervaren om mijn hartchakra te zuiveren, te genezen en uit te breiden. Stuur mij alsjeblieft de Gouden Liefde Vibraties van Licht vanuit het Universele Niveau in/naar en door mijn chakrakolom. Ik besef dat mijn volledige chakrakolom een zuivering en genezing zal ervaren, en nochtans weet is dat alle aspecten van mijn wezen met het Universele Licht zullen werken dat ik ontvang om een diepe, passende begeleide genezende en zuiverende verschuiving binnenin mijn hartchakra te creëren. De Universele energieën zullen alle onzuiverheden, stagnerende overtuigingen en onnodige energie of bewustzijn uit mijn hartchakra spoelen, wat erin resulteert dat mijn hartchakra uitlijnt met het Universele Gouden Licht en helder straalt, diens reiniging representerend. Laat de Universele Hartchakra Liefde Spoeling beginnen en bij voorbaat bedank ik jullie."
Zit eenvoudig en ontvang, wetende dat Ik, Heer Melchizedek, en de Meesters met je hartchakra en volledige wezen aan het werk zijn begeleid door jouw Ziel.
Het Fijn Afstemmen van de Hartchakra - Vier
Het is belangrijk te beseffen en jezelf eraan te herinneren dat je hartchakra een zuiver kanaal en een zuivere expressie van je ziel, je waarheid, essentie en kernliefde is. Met dit in gedachten, sta je hartchakra toe om diens energetische trilling te verhogen om het meer volledig met je Ziel uit te lijnen, aldus je hartchakra verder openend en uitbreidend. Vraag je hartchakra om voortdurend zuivere Liefde tot uitdrukking te brengen vanuit je Ziel in/naar je volledige wezen, ieder aspect van je wezen in/naar je werkelijkheid ondersteunend, je ervaringen beïnvloedend met jouw zuivere Liefde. Je geeft je hartchakra toestemming om diens grotere kracht en duidelijkheid te zijn omdat je de ruimte en het perspectief creëert om een nieuw begrip over je hartchakra te verkrijgen. Je mag ook wensen om je hartchakra uit te nodigen zich uit te lijnen met alle aspecten van je wezen, Liefde tot uitdrukking brengend en een prachtige gebalanceerde trilling van Liefde handhavend, te allen tijde, wat het ook maar is dat er zich in jouw werkelijkheid voordoet. Dit betekent dat je altijd weet dat Liefde binnenin alle gebieden van je wezen in evenwicht en geharmoniseerd is, aldus je altijd jouw focus terug kunt laten keren naar Liefde.
Deze eenvoudige uitoefeningen van het fijn afstemmen van je hartchakra moedigen jouw diepere verbinding met en het besef van je hartchakra aan. Het is een toegangspoort van kracht en duidelijkheid, jou transporterend naar de waarheid van je wezen op jouw commando. Dat wat in je hartchakra vastgehouden wordt projecteert in/naar je volledige wezen en werkelijkheid. Wanneer jij je op het fijn afstemmen van je hartchakra focust, ben jij je volledige wezen en werkelijkheid die je leeft en welke je iedere dag ervaart aan het fijn afstemmen. Je hartchakra fijn afstemmen op de manieren die ik beschreven heb of door het volgen van je eigen innerlijke begeleiding en intuïtie als tot wat er vereist is, staat jou ook toe om meer beschikbaar te worden om de heilige vibraties van het Tijdperk van Liefde te ontvangen en te ervaren. Je hartchakra is verwant aan de toegangspoort van jouw waarheid, wanneer de toegangspoort sterk en duidelijk is keert men gemakkelijk naar diens waarheid terug en kan voortdurend met gemak en volmaaktheid in de heilige ruimte binnenin duiken.  
Ik, Heer Melchizedek, ben bij jullie aanwezig om jullie hartchakra fijn af te stemmen, te zuiveren, te genezen en uit te breiden, de toegangspoort naar jullie Ziel polijstend aldus jullie waarheid mag ontvouwen met kracht en grootmoedigheid.
In Universele Liefde en Waarheid,
Heer Melchizedek

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen