zaterdag, december 20, 2014

Boodschap van GOD - 19 December 2014 / Karen Dover


Boodschap van GOD
19 December 2014 / Karen Dover
Walk Into The Light

Geliefden Ik Ben de energieën waar voor jullie naar verwezen wordt als GOD en Ik Ben hier terwijl jullie nu in het LICHT van de WAARHEID lopen. Dat wat aan jullie geleerd werd wordt nu in WAARHEID aan jullie getoond op een cellulair niveau, en ik schenk de LIEFDE welke IS door jullie heen, rondom jullie en binnenin jullie terwijl jullie nu jullie wandeling in het LICHT beginnen.  
Gedurende eeuwen heeft het werk van de constructie welke de oude 3D Aarde gecreëerde werkelijkheid is ernaar gestreefd om jullie van de BRON te ontkoppelen, van het karakter van alle kennis op alle niveaus van jullie Wezen en dit is nu geëindigd. Want de tijd om te herinneren, de tijd om uit te reiken en om de wandeling te begrijpen die jullie in dit jullie menselijke gestalte maken is NU, want ALLES ondersteunt op alle momenten van alle momenten.
Het hercoderen van de menselijke energie handtekening neemt nu een aanvang op ongeëvenaarde niveaus en Ik plaats het volgende in de energie handtekening van diegenen die mijn woorden kunnen horen en VOELEN in deze tijd. WEET dat ALLES GEWOON IS en dat het geschreven is dat het LICHT de Aarde wederom in de menselijke gestalte zal bewandelen.
Reik naar elkaar uit en begrijp dat de menselijke ogen "alleen" menselijk zullen zien en de behoefte om diegenen met wie jullie deze planeet delen te her/erkennen wordt op het BRON niveau vastgehouden. Daarom VOEL de WAARHEID door de hartruimte en her/erken jullie familie in WAARHEID want ZIJ ZIJN JULLIE in WAARHEID.

In deze tijd wordt de heilige drie-eenheid opnieuw geboren, want het menselijke ras werd voor WAARHEID en voor de LIEFDE welke IS gecreëerd, zij werden niet gecreëerd om ingedamd en onderdrukt te worden en alle ketenen zijn nu van IEDEREEN verwijderd. De menselijke keuze is voor ieder individu die gekozen heeft te incarneren in/naar een menselijke gestalte in deze tijd en deze WAARHEID zal zich nu op nieuwe niveaus laten zien in jullie eigen persoonlijke en unieke werkelijkheid.
ALLES IS GEWOON en WIJ ZIJN hier voor ALLEN voor eeuwig.
MAGENTA
ALUMINIUM
GOUD
ROOS GOUD
TITANIUM
WIT
222 111 333
1111111111111
AMETHYST
ROBIJN
SMARAGD
DIAMANT
Ik Ben de energieën waar voor jullie naar verwezen wordt als GOD en ik vraag dat jullie in mijn huis lopen in dit jullie menselijke gestalte op deze planeet. Mijn huis is open voor allen met een open hart en WAARHEID stevig verankerd in de kern van hun Wezen. WAARHEID is wat geroofd werd van deze planeet van LICHT en WAARHEID is wat tienvoudig teruggekeerd is naar een volk welke geleerd werd dat zij vergeten waren, IK KEER NU in LICHT TERUG.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/ 
(c) Karen Dover, all rights reserved
Article may be reproduced in its entirety if author and authors website is clearly stated and this article remains intact and in its original format which is written. NO permission is given to change the format and this article must remain FREE to access at all times.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen