donderdag, december 25, 2014

Aartsengel Michael - Houd Je Doel Goed Voor Ogen - 25 December 2014 / Rita Pulmans


Aartsengel Michael
"Houd Je Doel Goed Voor Ogen"
25 December 2014 / Rita Pulmans
Geliefde Lord Michael,
Op Kerstdag heb ik deze kaart getrokken uit de reeks "Aartsengel Michael kaarten", "Houd je doel goed voor ogen" zegt de tekst. Met vermelding van het volgende gebed:
"Dankjewel Aartsengel Michael, omdat je mij helpt te focussen op mijn innerlijke visioen en intentie. Ik vraag je om advies hoe ik mijn angsten en twijfels moet loslaten, en dat het mij het vertrouwen en de moed schenkt om actie te ondernemen voor het verwezenlijken van mijn dromen." - tot hier de tekst.
****
Geliefden,
Inderdaad geliefde ziel, geliefde harten, Christuskinderen, deze tekst en vooral de inhoud reik ik Aartsengel Michael jullie vandaag aan.
Niet enkel omdat jullie kerstdag vieren, maar omdat kerstdag een innerlijke openheid mag brengen van hart tot hart, van ziel tot ziel, dit in en voor respect naar elk levend wezen toe.
Kerstmis heeft niet enkel de betekenis van de geboorte van het Christuskind, neen geliefden, Kerstmis heeft ook een diepere betekenis die het Christuskind jullie komt brengen, leren, duidelijk maken.
Deze betekenis is een diepgang naar jullie innerlijke. Naar jullie inner-Christuskind. Deze zijn jullie allen zonder uitzondering!
Zie dit geliefden! Zie de Christus in je medemens. Ontmoet de Christus in jezelf.
Ontmoet het Christuskind en zie de onmetelijke liefde hetgeen het jou/jullie komt brengen.
Voel dit, neem het aan. Ontvang!

De Liefde mag nu in elk Christuskind ontwaken vanuit het grote Allicht!
Het ALLicht van Vader/Moeder God.
Breng jullie Christuskind tot ontwaken geliefden!
Het bovenstaande gebed: "Dankjewel Aartsengel Michael, omdat je mij helpt te focussen op mijn innerlijke visioen en intentie. Ik vraag je om advies hoe ik mijn angsten en twijfels moet loslaten, en dat het mij het vertrouwen en de moed schenkt om actie te ondernemen voor het verwezenlijken van mijn dromen", deze woorden wil ik Aartsengel Michael graag veranderen in deze krachtige woorden, herhaal ze dagelijks!
"AARTSENGEL MICHAEL IK FOCUS MIJ VANDAAG OP MIJN INNERLIJK VISIOEN EN INTENTIE:
DAT VREDE EN LIEFDE DE AARDE MAG OVERSPOELEN.
IK STUUR MIJN INTENTIE: LICHT EN LIEFDE OVER EN IN DE WERELD.
NAAR ELKE PLEK OP AARDE DIE LIEFDE NODIG HEEFT.
IK HEB DE MOED EN HET VERTROUWEN OM NU DEZE ACTIE TE ONDERNEMEN.
DIT VOOR HET VERWEZENLIJKEN VAN MIJN/ONZE DROOM VREDE OP AARDE VOOR ALLE LEVENDE WEZENS.
VREDE, LICHT EN LIEFDE, VOOR AL WAT LEEFT.
DAT LICHT EN LIEFDE DE AARDE MAG OVERSPOELEN.
NU EN IN DE EEUWIGHEID.
AMEN.
Ik Aartsengel Michael wens jullie geliefden, VREDE, LIEFDE en HET CHRISTUS LICHT IN jullie HART.
Ik Aartsengel Michael heb gesproken vanuit mijn ChristusLicht.

Channeling van Rita Pulmans.
© Copyright Rita Pulmans

Er mag niets veranderd/toegevoegd of weggelaten worden van de tekst. De tekst dient in algehele vorm gekopieerd te worden of weergegeven.
Gedeeltelijke weergave is niet toegestaan. De tekst en de meditatie mag niet gebruikt worden voor commerciële doelstellingen. De tekst en de meditatie mag enkel gekopieerd worden voor eigen gebruik. Bij doorgaven aan derden mag dit enkel zonder winstoogmerk. Plaatsen in geschriften of boeken uitsluitend na schriftelijk aanvraag op: pulmans@live.be Dit artikel mag in z’n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid met inbegrip van alle copyright-meldingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen