zondag, november 23, 2014

Sandra Walter - November 25 - 26: Niveau Verhoging - 22 November 2014


Sandra Walter
November 25 - 26: Niveau Verhoging
22 November 2014
Zegeningen Geliefden,
Een korte update: November 25-26 is onze volgende golf van versterking. Poortopzichters, we openen vandaag (je mag dit al voelen). We focussen ons op openbaring en een gemakkelijk, gratievol optillen van de sluier in de hoogste interesse van alle betrokkenen. Harmonie, Balans, Ascentie.  
Aantekeningen aangaande de Disclosure Versnellingsintentie
Onze intentie met het disclosure gereedschap (zie het laatste artikel) is om onze verenigde acties te gebruiken om een energie te creëren welke harmonie, vrijheid en de Ascentie voor iedereen versnelt, in de hoogste interesse van de planeet, de koninkrijken, elementalen en de Mensheid.
Transparantie is eenvoudig bereidheid om met een open hart deel te nemen aan de cocreatie. Ik heb nooit een gevoel van geïsoleerde Ascentie gevoeld; het proces gaat niet slechts over mij, wat ik bereikt heb, mijn eigen Ascentie. Eerder voel ik de keuze van de Bron om als een collectief in/naar Eenheidsbewustzijn te Ascenderen. Daar is een kracht en vrede in verenigde intentie, we hebben dat steeds weer opnieuw bewezen. Deze passage voelt aan zoals de volgende stap; een werkelijke Niveau Verhoging van onze vaardigheden.
Sommigen zeggen dat verenigde intentie niet van belang is; zij hebben gekozen om zich te ontkoppelen van de externe wereld terwijl zij dieper binnenwaarts gaan. Dat is hun keuze en ik eer alle paden naar de verlichting, zowel verenigd als geïsoleerd. Voor mij, is het pad gezamenlijk, hart naar hart, om de Verschuiving in Bewustzijn te verkennen en de hoogst mogelijke uitkomst voor iedereen te creëren. Er zijn geweest, en dat gaat door te zijn, vele passages van innerlijk werk om niet-aflatende Onvoorwaardelijke Liefde te bereiken. In het verleden, was innerlijke vrede alles dat een incarnatie ons kon bieden. Deze passage biedt ons Ascentie en een dimensionale Verschuiving, dus de mogelijkheden worden veel meer uitgebreid.

Er zijn nog steeds vele opties voor hoe de laatste momenten van de 5D Verschuiving zich kunnen ontvouwen. Ik kies de helderste ervaring, van moment naar moment, en hopelijk inspireer ik anderen om hetzelfde te doen.
Gereedschappen of uitoefeningen in cocreatie zoals de Micro-naar-Macro disclosure versnelling worden gepresenteerd als een training voor het Eenheidsbewustzijn, zoals een opwarmen voor de grote energieën van 2015 die onze kant opkomen. Het mag ons laten zien waar wij capabel van zijn; de kracht van verenigde intentie op nieuwe manieren toegepast. Net zoals de Ascentie zelf, deelname is een persoonlijke keuze.
Het disclosure gereedschap demonstreert ook waar onze geloofsystemen zijn met betrekking tot de angst voor grote veranderingen, onze bekwaamheden, of overblijfselen van het spirituele ego. Soms kan Lichtwerk blootleggen hoe uitgeput we zijn door de nieuwe energieën, of dat we de extern-beïnvloede geest toegestaan hebben om het hart voortgaand op dit pad te overschrijven. Goddelijke neutraliteit is een aangeleerde vaardigheid welke oefening vergt, tot aan het overhellende punt op onze reis wanneer dienstverlening hier ons zuivere bestaan wordt.
Het mag een eenvoudige hart-oefening in onderscheidingsvermogen schijnen te zijn, licht-aarding en neutraliteit, echter, ik voel dat het ons traint om grotere kwesties vanuit een hoger, meer creatief perspectief te fiksen. Minimaal, demonstreert het onze bereidheid om minder lineair te ervaren, meer uitkomsten van de hoge-trilling als zij zich presenteren. Als het aarden van licht (het opschrijven, een geaarde actie uitvoeren) niet jouw ding is, zou misschien een visualisatie van vreedzame, vreugdevolle openbaringen jou bijdrage kunnen zijn.
Creatie bedrijvigheid
Er is zo een hoge hoeveelheid aan creatieve ideeën die binnenstromen, en toch is er ook een gevoel van voltooiing daar. Niet een gevoel van een onbelangrijk iets, geen enkele niet langer geschikte boodschap, slechts dit innerlijke gevoel van hier-en-niet-daar. Het is een bijeffect van de specifieke-Ascentie energieën.
Ik heb geen onafgemaakte zaken of wens dat ik dat afgemaakt zou hebben betreurnissen. Hoe gezegend te zijn om die goddelijke vreedzaamheid van een goede incarnatie te voelen. Ik weet ook dat aanpassingsfasen consistent geweest zijn door deze verschuiving heen, dus de beëindigde sensatie mag een voorbijgaande fase zijn (gedurende een heel jaar nu). Ik blijf met enthousiasme, geduld en tevredenheid aan de nieuwe creaties beitelen.
Er is een gevoel van verhoogde geen-gehechtheid dat met deze tijdlijnsprong komt; die benaming schijnt een 5D betekenis aangenomen te hebben, als tegengesteld tot het cliché, "Alles zou kunnen gebeuren". Ik voel me absoluut gereed voor een nieuw niveau van het onbekende. Het is niet dat ik er niet om geef wat er gebeurt, ik draag niet langer meer wat er gebeurt.
Wat een plezierig en krachtig jaar van openbaringen het geweest is. Niveau verhoging betekent zoveel meer dan dat het deed. IK BEN diep dankbaar om deze ervaring met jullie allemaal te delen.
Zegeningen aangaande onze Ascentie!
In Liefde, Licht en Dienstverlening,
Sandra

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © 2014 Creative Evolution, All rights reserved.
The writing and materials on this site may be shared under the guidelines of this Creative Commons License. If you would like to use any of the work on this website, in whole or in part, you must attribute Copyright to Sandra Walter and link back to sandrawalter.com

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen