maandag, november 10, 2014

Denk Met Je Hart - SAMEN ... NU op Facebook!!


De Deuren Zijn Geopend …
We kijken reikhalzend naar Jullie Uit…
DENK MET JE HART
EENSGEZIND
SAMEN STERK…
NU op FACEBOOK!
Lieve Denk Met Je Hart'ers!
Het is alweer meer dan een week geleden dat ik de oproep plaatste voor vrijwilligers om een Facebook pagina te gaan beheren waar wij/jullie elkaar kunnen ontmoeten en met elkaar in gesprek kunnen komen. Ook opperde ik het idee om misschien via dit medium iemand in je directe omgeving te vinden die een gelijkgestemde ziel blijkt te zijn, en dat blijkt dat jullie zitten te 'springen' om lijfelijk zeg maar, met zo'n gelijkgestemde ziel in contact te komen om van gedachten te wisselen over het wel en wee in de tijd van ascentie waarin wij zitten.
Er mag een duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen DENK MET JE HART de BLOG en de FACEBOOK PAGINA. Ik zal zelf gewoon aan het werk blijven met de vertalingen en dus niet echt vaak aanwezig zijn op de Facebook pagina. De afgelopen week was ik door dit alles behoorlijk uit mijn ritme moet ik zeggen, en ik ben van plan, maar ja je weet nooit hoe het balletje rolt, om als vanouds de vertalingen te blijven leveren. Zoals ik in de 'oproep' ook uitgelegd had vreet het vertalen veel van mijn tijd op.
Wat ik jullie wel wil laten weten is dat een aantal mensen zich zeer enthousiast aangemeld hebben, en dat deze mensen inmiddels met elkaar in contact gebracht zijn. Zij zijn aan het 'brainstormen' gegaan over "Denk Met Je Hart - SAMEN op het Plateau van Liefde en Licht" zoals er met woorden gestoeid werd om te omschrijven wat de bedoeling is van deze Facebook pagina.
Victor Makkelie kwam met deze woordspeling naar voren, en hij, samen met Kees Post (jullie kennen hem als "de stem" in de meditatie video's van AE Michael gechanneld door Rita Pulmans) Ellis Odijk en Cornelia uit België … zijn de mensen waar jullie mee te maken kunnen krijgen als er bijvoorbeeld verhalen met elkaar gedeeld worden, of als er vragen gesteld worden enzovoorts. Deze mensen zullen zichzelf verder aan jullie voorstellen/bekend maken op de Denk Met Je Hart - Facebook Pagina. En "Oh Boy" ik kan jullie verzekeren dat we zeer deskundige mensen hebben die jullie gaan bijstaan/helpen mocht dat zo aan de orde zijn. Maar bovenal vinden we dat we allemaal gelijk zijn. Niemand is meer of minder dan een ander….
Denk Met Je Hart - SAMEN is voor ons allemaal. En ik bedoel hiermee dat het niet zo is dat de bovengenoemde mensen met alle ideeën of voorstellen naar voren zullen komen. Wij vragen aan jullie om mee te denken, ideeën aan te dragen of naar voren te komen als jij je daartoe geroepen voelt om een voorstel te doen. Wij willen HEEL GRAAG WETEN wat er onder jullie LEEFT!! Jullie leren van ons en wij leren van jullie. Dus houd je niet stil, wordt actief, kom in beweging … De tijd is aangebroken dat we in actie gaan komen.


Wij willen op Denk Met Je Hart - SAMEN:
- meditaties gaan organiseren
- gaan leren hoe we bewust onze werkelijkheid kunnen creëren
- leren onze intuïtie en synchroniciteiten te her/erkennen en te vertrouwen
- misschien groepen organiseren die bij elkaar gaan komen en die dan zelf iets gaan organiseren…
- dat mensen naar voren komen en vertellen wat zij al aan het DOEN zijn in hun omgeving of met een vriendenclubje om de mensen bewust te maken. Hoe dat in z'n werk is gegaan en zodoende anderen aanzetten om een dergelijk initiatief te volgen.
Dit zijn een paar geopperde ideeën, niets is er nog echt van de grond gekomen en dat is dus waar het om draait bij Denk Met Je Hart - SAMEN. We gaan het samen doen, en de bovengenoemde mensen zullen jullie daarin bijstaan, maar ook hun eigen voorstellen naar voren brengen en vragen of er voor dit of dat animo bestaat, zodat zij het één en ander op kunnen gaan zetten.
We vinden het leuk als er bijvoorbeeld filmpjes geplaatst worden over ascentie of andere zaken die daarmee in verband staan. Quotes aanhalen van bekende Meesters in het verleden. Affirmaties met elkaar delen. Rustgevende Spirituele Muziek delen (geen reclame maken daarvoor!!) Misschien is het beter om voor al deze zaken groepen te creëren op Facebook, zodat er een aparte afdeling komt en het niet 'verloren' raakt. Deze pagina is dus niet in het leven geroepen om over  de overbekende "koetjes en kalfjes' te praten. Het oppervlakkige gesprek zal ik maar zeggen.
Daarnaast wil ik ook graag nog naar voren brengen dat wij nu in een Nieuw Tijdperk leven. Het Tijdperk van Liefde. Daarin verwachten wij respectvol begrip voor elkaar. Onenigheden zullen er vast wel eens naar voren komen, en naar mijn inzien moeten wij dermate ontwikkeld zijn inmiddels dat deze op een respectvolle manier opgelost kunnen worden. Krijgen we echte 3D reacties te verwerken dan zullen we in overleg gaan om de desbetreffende persoon te gaan blokkeren. We zullen daar niet voor terug schromen.
Goed. Een paar kleine aandachtspuntjes voor degenen die 'vrienden' willen worden van Denk Met Je Hart - SAMEN. Met het oog op het feit dat we dus mensen de kans willen geven om met elkaar in contact te komen, dat we elkaar kunnen vinden, zouden wij jullie willen gaan voorstellen om:
-  de woonplaats in jullie accountsettings te gaan vermelden of bij te werken.
-  in jullie profiel te gaan beschrijven waar jullie je, mbt DMJH-Samen, op richten, de interesses, je doel enz.
- en wij vragen jullie om goed na te denken wat op de tijdlijn van DMJH-Samen te zetten, en dat hier geen reclame op geplaatst wordt.
Ik geloof dat ik zo ongeveer wel verteld heb wat de bedoeling is van DENK MET JE HART op Facebook.
Kom, sluit je aan bij de eerste stap om actief en doelmatig in het NIEUWE TIJDPERK verder te gaan. Maak een Facebook Account aan als je er nog niet eentje hebt en dien je vriendenverzoek in.
Oh, en als je ons leuk vindt, laat dat dan ook weten door op de knop "Vind ik Leuk" te drukken. Maar uiteraard mag je ons dat ook in bewoordingen vertellen J
Klik op onderstaande LINK en meld je aan…. We zijn NU van start gegaan…

2 opmerkingen:

  1. Fijn Cobie, ik heb me aangemeld en ben benieuwd hoe het zich zal ontwikkelen.

    Hartelijk dank dat je ook blijft vertalen ik ben je er erg dankbaar voor.

    Hartelijke groeten van Nolly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb wel een profiel op facebook maar daar heb ik alleen vrienden en familie op, ben wel lid van een paar groepen over ascentie en pagina's over de nieuwe tijd maar dat staat dan voor de rest los van mijn priveprofiel, ik kan niet mijn priveprofiel helemaal gaan bewerken met informatie over wat ik zou willen met deelname aan denk met je hart en waarschijnlijk vriendenaanvragen die daar uit voort komen en ik dus straks een hoop mensen in mijn vriendenlijst heb die weer los staan van familie en vrienden, die werelden liggen nog iets te ver uit elkaar, ik deel wel regelmatig teksten en mooie plaatjes over energie om mijn omgeving te bereiken maar ook gewoon dingen uit het dagelijkse leven bestemd voor vrienden en familie.
    dus ik moet even kijken dat ik dan een ander profiel doe als ik echt mensen ga toevoegen of weet niet of er ook nog een groep komt of een community pagina?
    want met een vriendenprofiel kan je ook maar een beperkt aantal mensen toevoegen maximaal 5000, nou beginnen jullie net natuurlijk hahaha maar het kan snel gaan, ik vind bijvoorbeeld een pagina genaamd lichtflits leuk en die is bijna twee jaar terug gestart en heeft nu bijna 17000 mensen die het leuk vinden.
    vind dit wel een heel leuk iets omdat ik zelf ook op zoek was naar iets meer contacten om gedachten uit te wisselen, de groepen waar ik lid van ben zijn engelstalig, en ik kan het wel lezen maar schrijven niet zo.
    heb ook wel eens gedacht om het zelf op te zetten maar om eerlijk te zijn wil ik die verantwoording niet meer, mijn hele leven neem ik al het voortouw en voelde me voor alles en iedereen verantwoordelijk en ben nu op een punt dat ik me helemaal vrij wil voelen, dus fantastisch dat er nu toch iets komt waar je herkenning kunt vinden en ik bij aan kan sluiten en me steentje bij kan dragen maar de kar niet hoef te trekken zogezegd :D

    dus meteen ook even gefeliciteerd met de geboorte van dit idee in de nieuwe wereld en dat het maar heel mooi gaat worden met liefde en respect voor elkaar.
    wens iedereen die dit leest een fijne avond en ik ga nu aan de slag een profiel maken ,is ook wel mooi een nieuw fris profiel voor het nieuwe tijdperk :D

    BeantwoordenVerwijderen