donderdag, november 27, 2014

De Raad - “Dank Geven en Dankbaarheid” - 27 November 2014 / Ron Head


De Raad
“Dank Geven en Dankbaarheid”
27 November 2014 / Ron Head
Vandaag is de dag dat het land van ons kanaal gelabeld heeft als Thanksgiving. Wij weten dat het geven van dank de dagelijkse, zelfs voortdurende, uitoefening is van velen van diegenen die onze boodschappen lezen en ernaar luisteren. En wij weten verder dat diegenen van jullie die dit doen geen herinnering nodig hebben van de immense kracht van dit bewustzijn van dankbaarheid in jullie levens. Wij wensen, echter, om het aan te bevelen aan wie dan ook die begint aan wat jullie benoemen "het pad".
Het werd gezegd dat als je slechts één gebed had, en dat gebed zou zijn "Dank je wel", het alles zou zijn dat je ooit nodig zou hebben. Wij bevestigen dat dat inderdaad ten zeerste waar is. Als een affirmatie hiervan, vragen wij jullie om jezelf in de plaats te zetten van degene die bedankt wordt. Verbeeld je hoe jij je zou voelen. Zou je dan niet alles doen dat je zou kunnen voor diegene die aldus gedienstig is als tot jou te bedanken voor wat je gedaan had?
Welnu, terwijl het waar is dat jullie Schepper, alsook diegenen van ons die jullie gidsen noemen, engelen, meesters en ga zo verder, nooit op zullen houden met onze inspanningen ten gunste van jullie, waarderen wij ten zeerste jullie erkenning van deze inspanningen. En als het mogelijk is om je ons voor te stellen het Licht, de Liefde en de hulp te verdubbelen die wij jullie sturen, ben er dan verzekerd van dat wij precies dat doen.

Op deze dag die jullie Thanksgiving noemen, bieden wij ook dankbaarheid aan. Wij bieden dankbaarheid aan de Goddelijkheid aan voor onze kans om dienstbaar te zijn. En wij bieden onze diepste dankbaarheid en waardering aan voor deze wezens die ondergedompeld zijn, wat verschuldigd is aan hun eigen verlangen om dienstbaar te zijn aan het AL, in de evolutie van het bewustzijn op jullie planeet. Wij spreken over jullie. Wij zijn in harmonie met jullie reis en zullen doorgaan om jullie te helpen op iedere manier die voor ons open staat. Dat jullie inspanningen voor anderen, en voor jullie zelf, de resultaten mogen brengen die zelfs ver voorbijgaan aan jullie verbeeldingskracht.
De zegeningen en het Licht van de Goddelijkheid zijn deze dag van jullie.

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright © Ronald Head. All Rights Reserved. You may copy and redistribute this material so long as you do not alter it in any way, the content remains complete, and you include this copyright notice link: http://oraclesandhealers.wordpress.com/

3 opmerkingen:

  1. Dag Cobie, in het kader van het bovenstaande wil ik je nog eens van harte bedanken voor alle moeite die je 'voor ons' doet, en je vertellen dat ook ik blij ben met je initiatief van de nieuwe Internetpagina)'s). Als bijdrage daaraan wilde ik graag een droom delen die ik een paar dagen geleden kreeg en ook Dankbaarheid bij me opriep. Ik wilde dit eigenlijk op de nieuwe Internetpagina plaatsen, maar ik weet niet precies hoe dat moet. Daarom schrijf ik het hier.

    In de ochtend van 24 November werd ik wakker uit een korte droom: In die droom was het overdag. Ik bevond me op mijn slaapkamer en keek door het raam naar buiten. Ineens verscheen er een ufo in de lucht. Hij zag eruit als een niet supergroot vliegtuig van een onbekend soort. Hij bleef zachtjes op dezelfde plek.deinen. De ruimte erom heen leek op een aura met lichtgevende pasteltinten. De echte blikvanger was echter één groot, zwartgedrukt woord op de rechterzijkant: WELKOM?
    In de buurt van de ufo vlogen een paar andere, iets kleinere exemplaren vrolijk heen en weer, alsof ze samen buitelend aan het spelen waren. Het tafereel maakte mij ook vrolijk.
    De betekenis van het ene woord WELKOM? was- dat kon niet missen- ZIJN WIJ WELKOM OP DE AARDE?.
    'Ja, jongens, en meisjes, wat mij betreft zijn jullie héél welkom. Kom maar op!' was mijn antwoord.
    Na een minuutje genietend toekijken haastte ik me via de trap naar beneden, om buiten een weidser zicht te kunnen krijgen. Halverwege de trap had ik spijt dat ik niet gewoon boven was gebleven, want voor ik buiten stond was alles misschien weer verdwenen.
    'Toe, wacht even op me!' riep ik, en dat deden ze. Niet gehinderd door vensterbank en raamsponning had ik even later een groots uitzicht op hetzelfde tafereel, en op die 'WELKOM?-vraag'. Ik herhaalde mijn uitnodiging.
    Nieuwsgierig om me heen kijkend zag ik dat ik niet de enige toeschouwer was. Hier en daar stonden nog enkele mensen,de lucht in te staren, ongeveer tien, schat ik. Ik liet me verder niet door hen afleiden en keek weer omhoog. Daar was alles nog hetzelfde, maar niet lang meer, tenminste niet voor mij, want ik werd wakker,en zag vanuit mijn bed een blanco lucht. Met een plezierig, dankbaar gevoel voor dit kijkje achter de sluier, ging ik de dag in. Tot zover.
    Lichtgroet van Minie
    ,. . , ,

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Minnie dat je jouw droom met ons wilde delen. Een prachtige droom. Ik wil dan ook om graag hier en nu jullie allemaal bedanken voor het zo trouw iedere keer weer naar de Blog te komen om de vertalingen te lezen en dat deze jullie bij mogen staan bij jullie ontwikkeling.

      Ik sluit me helemaal bij je aan Minnie hoor, onze vrienden zijn meer dan welkom!! Maar dat heb ik ze al vele malen verteld ;-) Daarnaast moets ik tijdens het lezen van jouw droom denken aan die keer dat onze vrienden aan een wens van mij tegemoet kwamen. Ik wilde graag zien dat ze van ee lichtbal morften naar een fake-jet. Dat deden ze op een gegeven moment. Ik liep de keuken in en ik zag ze meteen in de avondlucht hangen. Een prachtige grote lichtbol boven het dorp. Ik draaide me om en rende de trap op, boven aangekomen, zag ik ze nog steeds daar hangen, en ik van "Wacht even, ik pak mijn verrekijker erbij!" Ik wist dat die op de trap stond, en ik haaste me naar beneden om dat ding te grijpen en sjeesde daarna weer naar boven. Ik had de verrekijker aan mij ogen gezet en ook meteen werd het proces van morfen in werking gezet. Ik zag ze heel duidelijk van een Lichtbol morfen naar een Fake Jet!! Oh, wat was ik dankbaar, en dat zei ik dan ook keer op keer. Toen ze eenmaal gemorft waren, zag ik dat ze mijn kant op kwamen vliegen, dus ik weer die trap afrennen, en naar buiten, en daar vlogen ze boven over me heen. Voor het oog een ordinair vliegtuig, maar ik wist wel beter....

      Liefs,
      Cobie

      Verwijderen
    2. Natuurlijk wist je wel beter, Coby! Fijn dat je dit ook deelt, en ook fijn dat we dit soort dingen mogen ervaren. Af en toe zo'n extraatje versterkt het vertrouwen.
      Liefs,
      Minie. . .

      Verwijderen