maandag, november 24, 2014

De Bron van ALLE Dingen Beweegt Door Jou Heen … Als je Hem/Haar Toestaat!! - 23 November 2014 / Lisa Gawlas



De Bron van ALLE Dingen Beweegt Door Jou Heen … Als je Hem/Haar Toestaat!!
23 November 2014 / Lisa Gawlas
Oohhh mijn grote genade, hoe de winden van verandering zich ontwikkelen, zich inbedden en zich rondom het geheel van jullie heen wikkelen. Maar zelfs meer dan dat, zitten deze winden vol met Bronenergie. Schepper goedheid en beweging.
Die prachtige, elektrische wit-blauwe energielijn die is eens 60cm boven de Aarde gezien had, houdt nu jullie voeten, jullie lichaam, jullie Aanwezigheid erop vast, en is zuivere Bronenergie. Voordat ik verder ga, laten we echt begrijpen wat dat betekent … Bron, God, Schepper, in de geest wordt het eenvoudigweg genoemd, "De Aanwezigheid," is zuivere Liefde, Onvoorwaardelijk, zonder oordeel en gevuld met verlangens van Liefde. Voor de grond waarop wij lopen om gemaakt te zijn van Bronenergie, betekent dat de grond zelf gemaakt MOET zijn van hetzelfde. De Nieuwe Aarde, fris zoals een baby. Geen ingebed trauma er binnenin, geen tranen van afscheiding en haat. De waarachtige droom waarvan Gaia wist dat deze op een dag zou manifesteren en die dag is Hier.
In het energiegebied van ieder persoon kwam gisteren een unieke wind van soorten die ik nog nooit eerder gezien had. Het nam van mij ongeveer tot de 4de of 5de lezing om echt te begrijpen wat er getoond werd. Zuivere Bronenergie kwam vanaf boven binnen en wikkelde zich rondom ieder persoon, creëerde een circulaire trechterachtige overspoeling vanaf de grond tot boven het hoofd. Zuivere Liefde, zuivere Schepper-energie overspoelde jullie biologische gebied, en triggerde jullie cellen, jullie hart, jullie bewustzijn van dromen wat jullie verantwoordelijkheid is om te helpen hen werkelijkheid te laten worden.
De intensiteit van Liefde die ik in iedere lezing voelde, de ondersteuning en de Onvoorwaardelijkheid … maar ook, kwam het binnen via het element van de wind … om gereed te maken voor actie. Denk eraan, de Bron van Liefde moet zichzelf altijd allereerst voeden. Zichzelf (jezelf) nooit veronachtzamen en een manier vinden om te weten … om diep in jezelf te WETEN, voor dit te gebeuren, net zoals de Nieuwe Aarde, moet JIJ ook nieuw zijn. Geen graafwerk meer in jouw vroegere genezingsdingen, niet meer denken dat je nog zoveel innerlijk werk te doen hebt voordat je daar geraakt waar je naar toe aan het gaan bent …. Je bent daar!! De enige werkvereiste nu is om aldus intiem vertrouwd te raken met jouw Bronenergie, hoe jezelf en anderen te verrijken met deze verbazingwekkende, levendigheid van Liefde.
Denk ook niet voor één enkel moment dat je ermee op gaat houden mens te zijn. Wat betekent, dat je dagen zult hebben dat de energieën komen die jou zullen vloeren, misschien enige tranen van verdriet op mogen roepen, frustratie, al deze idiote, wonderbaarlijke dingen die komen met het Mens Zijn. Dat betekent niet dat je weer helemaal opnieuw moet beginnen, laat het gewoon door je heengaan, houd in gedachten, je bent nu iemand die transmuteert, die de oude energie neemt en het revitaliseert in/naar zuiverheid, in/naar Liefde.

Hoe dan ook, teruggaand naar de inbreng van gisteren, zijn er dingen die zowel in het hoofd gevoeld worden alsook dingen die je zou mogen kiezen om jezelf ermee te omringen, dat deze Bronenergie niet (zoals ervaren in de 2015 frequentie, de Bron zal nooit, kan nooit van jou gescheiden zijn) diens pure kracht in afscheiding vast kan houden en niet kan handhaven, alleen in volledige Onvoorwaardelijke Liefde. Gemene mensen, manipulatieve mensen, gedachten en handeling van afscheiding en ga zo maar verder…
Ik had eergisteren een ervaring, wat nu veel begrijpelijker is als tot waarom ik ongeordend lijk te zijn, want ik denk niet dat het zo ongeordend is als het lijkt te zijn … Ik keek naar de CNN nieuws clip van Obama die sprak over de immigratie hervorming en in deze clip begon John Boehner (Spreker van het Huis) dingen te zeggen, waar ik zelfs geen aanwijzing van heb over wat hij zei, want ik was druk bezig te kijken naar het effect dat aan het gebeuren was met de lucht zelf. Jullie hebben het gezegde gehoord "Het leven uit de lucht zuigen" wel … dat is in feite meer waar dan dat wij ooit gerealiseerd hebben. Ik kon de lucht zelf zien, dat uit de ruimte rondom hem heen gezogen werd en zijn mond binnenging. Ik keek toe terwijl het zich vormde … zich binnenin hem uithardde, zijn hart zelf, ondoordringbaar door de ware moleculen van liefde die in de lucht bestaan. Gisteren, tussen deze verbazingwekkende lezingen in, dacht ik daaraan terug in het visuele moment en zijn hart was zo weggesloten, met tonnen aan sloten en grote metalen ketenen dat alles dat ik wilde doen was hem knuffelen, maar zelfs met dat verlangen, trokken de ketenen strakker. Dat kwaadheid hem niet alleen afgescheiden van de Bronenergie houdt, maar ook van zijn eigen ziel en hij kan de zielen van anderen niet zien, de ware behoeften van anderen, hij kan alleen de 3D constructie van de materiële creatie en afscheiding zien.
Hoeveel mensen kennen wij zoals dat, misschien dat zelfs sommigen van jullie zich voelen zoals hij dat doet … als je in de overvloed van de Hemel op Aarde wilt leven, ga dan naar binnen en adresseer het hart en waarom afscheiding zo sterk binnenin jou is. Als je samenleeft met mensen zoals dat of met hen samenwerkt, … mag een verandering van adres of werkomgeving aan de orde zijn. Dit is waar het sereniteitgebed een belangrijke speler in onze wereld wordt:
Als ik een ander niet kan veranderen, dan kan ik alleen mezelf en de omgeving waar ik mezelf in plaats veranderen. Sommige mensen staan open voor verandering, anderen zijn er zelfs nog niet dichtbij. Het verschil te weten is de sleutel, en een keuze in actie zetten is cruciaal … wat natuurlijk afhankelijk is van Wie jij wilt Zijn in deze fase van onze evolutie.
Er waren twee frasen die via de verbindingen van gisteren herhaald werden, "Gebruik je stem van autoriteit" en "Ga in/naar geïnspireerde actie." Hoe velen van ons hadden het getal 3 en 33 dat ons de laatste tijd achtervolgde? 3 = actie en communicatie, 33 = Gechristende energie wat goddelijke actie en communicatie is. God/Bron/Schepper is een werkwoord … een actiewoord en vertrouw me, we worden voorbereid op actie!!!! We moeten ons herinneren om met de wind mee te waaien, om met de stromingen van verandering te vliegen en duiken in het helpen van diegenen die een helpende hand wensen!!
Denk voor geen moment, dat wij hier alleen maar zijn om anderen te dienen, dienstverlening op alle manieren moet allereerst en altijd voor het Zelf zijn. Durf te dromen, en droom groot en gebruik de Bronenergie binnenin jou en zet al jouw helpers van de andere zijde van de sluier in/naar de actie van droomcreatie.
Wonderen gebeuren en jullie zijn nu volledig omringd, ingebed met de energie van het wonderbaarlijke … GEBRUIK HET!!
Mijn eerste lezing gaf ons allemaal een visueel om mee te voelen. Zij stond op de trillingsfrequenties van 2015, en om mij een contrast te geven was het ongeveer 6cm boven de Aarde die we net verlieten, onder haar waren al deze handen die naar haar uitreikten en haar liefdevolle begeleiding, hulp, knuffels nodig hadden … Zie hen, verbind je met hen, Ben de Liefdevolle Bron in het lichaam. Weet alsjeblieft ook, dat 'Liefdevolle Bron' niet betekent wolken en harpen, het betekent waarheid, doorverwijzing (als dat nodig is), stevige grenzen aldus niemand ooit het leven uit de waarachtige lucht die je ademt vandaan kan zuigen.
Ik vind sommige dingen grappig … Obama krijgt rechtszaken op hem geplant voor het proberen om anderen te helpen en Arnold Abbott krijgt boetes en het potentieel van een tijdje in de gevangenis te moeten zitten voor het helpen van diegenen die in behoefte zijn.
Terwijl ik de bijdrage van gisteren typte, kwam er een vogel voor mij tevoorschijn die ik nog nooit gezien had. Eerst zag ik hem via de achterdeur en nam deze foto van hem:
Ik moest hem opzoeken en ontdekte dat hij een Coopers Sperwer was, zijn aard is het eten van kleinere vogels, kleinere, meer hulpeloze prooi. Ik voer de vogels net aan de linkerzijde van waar hij neerstreek en toch, vloog hij niet naar beneden om hen op te eten … Verandering van appetijt is in de lucht. Liefde voor ALLE Schepselen, inclusief onze meer hulpeloze mensen … dat is de sleutel voor het leven … Om de Hemel te ZIJN op de Aarde, ondanks de waargenomen obstakels en wetten.
Je bent krachtiger dan je ooit gerealiseerd hebt, stap erin en GEBRUIK Je Zelf!!
Ik houd zielsveel van jullie, specifiek van diegenen wiens harten gemaakt zijn van sloten en ketenen!!
Grote, grote (((KNUFFELS))) gevuld met gigantische vreugde en versnelling voor IEDEREEN!! Ik ga jullie verlaten met een fantastisch lied dat ik de gehele dag hoorde, zeer specifiek die ene krachtige zin die zegt: "Wat als God één van ons was, slechts een schooier zoals één van ons." Zou je God een helpende hand of een warm bed of medische zorg geven??? Zie God in alle dingen en sta ook God toe om jou in ALLE dingen te zien!!!


Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen