zaterdag, november 15, 2014

Ann en de Engelen - Voorbij de Comfortzone - 15 November 2014


Ann Albers en de Engelen
"Voorbij de Comfortzone"
15 November 2014
Terwijl wij jullie zeer zeker een gelukkige en comfortabele reis op de Aarde toe willen wensen, zijn er tijden wanneer er groot voordeel is om voorbij te treden aan wat comfortabel en "veilig" in jullie eigen gedachten is. Er zijn tijden wanneer iets juist aanvoelt, goed klinkt, er goed uitziet, maar van jou vereist dat jij jezelf op een andere manier ziet, een beetje anders met het leven danst, of dat jij je openstelt voor een ander perspectief.
Zoals jullie op de Aarde zeggen, "Als je alleen maar doet wat je altijd gedaan hebt, zal je alleen krijgen wat je altijd gekregen hebt." Jullie zijn allemaal veel meer capabel, veel meer intelligent, veel meer vindingrijk, veel meer prachtig, en veel meer in staat om liefdevol te zijn dan dat jullie je zouden kunnen voorstellen. Jullie hebben een kracht in je welke geboren is in het hart van God. Jullie hebben een Licht in je welke vanuit Liefde zelf geboren is. Jullie hebben toegang tot alle informatie in het Universum, als het niet rechtstreeks is, dan wel, en wij schieten hier in de lach … in jullie moderne tijden … via jullie Internet!
Sta jullie zelf toe om over levens te dromen voorbij dat wat jullie denken dat jullie kunnen hebben. Sta jullie zelf toe om dingen te proberen waarvan je niet zeker bent of je deze kunt uitvoeren/volbrengen. Ben als kleine kinderen en je zult het koninkrijk van de Hemel daar op jullie Aarde betreden, want een kind leeft alleen in het moment, met verrukking dansend en zonder zorgen over of zij wel of niet het pad waar zij op ingescheept hebben "goed uit zal pakken".
Wij moedigen jou aan om aan één ding te denken dat je graag zou willen doen maar waarbij je niet comfortabel bent om te doen. Misschien is het in je eentje uit eten gaan. Misschien is het een reis waarvoor je bang bent om die te maken. Misschien is het mensen toespreken, een maaltijd koken voor iemand waar je van houdt, of dat je een klas volgt waarvan je niet zeker bent of je daar ook maar wat voor talent dan ook voor hebt. Sta jezelf in de nabije toekomst toe om gewoon een piepklein beetje buiten je comfortzone te stappen … want het is door dit te doen dat je ontdekt dat er zoveel meer binnenin jou is dan dat jij je ooit voorgesteld zou kunnen hebben.

God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.

-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Ik Kan Dit DOEN!
Comfort Zone? Welke comfortzone?!! Ik maak daar de gehele tijd grapjes over. Vanaf het moment dat ik mijn gerieflijke normale leven twee decennia geleden verliet en oprecht doorgegaan ben om voorbij mijn comfortzone te stappen. Ik was doodsbang om lezingen te doen de eerste drie jaren dat ik hen deed! Ik was er niet zeker van of ik wel publiekelijk zou kunnen spreken en 75 mensen kwamen bij mijn eerste lezing opdagen, dus moest ik me focussen op het dienstbaar zijn voor hen in plaats van op mijn angsten! Ik was niet positief dat ik ook maar iets bruikbaars zou kunnen onderwijzen en ogenschijnlijk kan ik dat J
Vorig jaar verliet ik mijn comfortzone weer toen, na vele keren met Braco gestaard te hebben, ik er ook mee begon op die manier energie door mij heen te hebben komen. Ik was zowel verrukt als ongelooflijk ongemakkelijk toen mensen genezingen en transformatieve ervaringen begonnen te ontvangen. Wie was ik om dergelijke energie te channelen? Maar de engelen zeiden, "Doe het," dus deed ik het. Ik zette mezelf ertoe aan om het de mensen te vertellen ondanks bang te zijn of toe te geven dat dit aan het gebeuren was, en prachtige dingen hebben zich voorgedaan.
Dit jaar pushte ik mezelf zelfs verder en zorgde ik ervoor dat ik leerde "hoe er natuurlijk uit te zien" voor een camera aldus ik mijn "Ann & the Angels" show zou kunnen filmen. Het kwam niet als vanzelfsprekend! Ik moest dagenlang oefenen en las alles op het Internet dat ik maar vinden kon. Ik kan het aantal keren niet tellen dat ik nabij paniek was, ik had in april de datums voor het filmen ingepland en besefte dat ik me in maart nog steeds vreemd, sprakeloos en nep voor de lens voelde! Ik moest mijn gedachten grijpen en iedere negativiteit het zwijgen opleggen. "Ik kan dit doen!" bleef ik mezelf vertellen. Meer twijfels … "Ik kan dit doen!"
Maar er was één ding waar ik absoluut niet comfortabel mee was en dat was het doen van een professionele fotosessie. Mijn dierbare vriendin en cliënte Alba Elena is een magische fotografe. Zij vangt het hart, de ziel en de essentie van haar onderwerpen. Zij heeft jarenlang aangeboden om foto's van mij te nemen! Ik bleef het maar uitstellen. Ik kreeg niet genoeg slaap en had wallen onder mijn ogen. Ik was moe. Ik had er geen tijd voor. Ik had iedere reden om het niet te doen. In waarheid, voelde ik me er gewoon niet klaar voor. Ik heb overal en nergens foto's van mezelf, maar de meeste zijn "zelfgemaakte", genomen in de bossen, en het neemt vaak tientallen zelfgemaakte foto's om één goede te krijgen! Ik ben soms, per ongeluk fotogeniek, maar vaker, ben ik dat niet. En terwijl sommigen het daar niet mee eens mogen zijn, heb ik bewijs dat ik niet publiekelijk zal delenJ!!
Desalniettemin voelde het een paar weken geleden aan als de juiste tijd. Ik had een dag vrij. Alba had tijd en we ontmoeten elkaar in een verrukkelijk bebost gebied met de zon filterend door de herfstbladeren. Deze dierbare engel zorgde er snel voor dat ik vergat dat we iets "serieus" aan het doen waren en veranderde de fotosessie in een sessie welke geschikt was voor twee kleine meisjes die buiten in de natuur aan het spelen waren. "Geef mij die zachte starende energie," vertelde zij me. Ik viel in mijn hart, gaf mijn bewustzijn eraan over en voelde de liefde door mij heen beginnen te stromen. Klik, hoorde ik de camera, en Alba ving het moment in de foto die jullie hierboven zien staan. Voor de eerste keer in mijn leven zag ik mezelf door de ogen van iemand die op zoek was naar de magie in mijn ziel, en het was transformerend. Het heeft de manier veranderd waarop ik mijn "externe" zelf zie.
Dus wanneer jij je ongemakkelijk voelt om iets te doen, maar het sowieso wilt doen, laat dat je dan niet tegenhouden. Laat angst het niet voor je verpesten, de angst om oncomfortabel te zijn, of de angst om niet in staat te zijn om … jou tegenhoudt om je leven te leven. Omhels het leven. Probeer het eens. Het ergste dat je kunt doen is mislukken … of een slechte foto krijgen! En het beste? Wel je hoeft er slechts mee te beginnen om jezelf een klein beetje anders te zien J
Ik houd van jullie allemaal! Heb een gezegende week.
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten