zondag, november 23, 2014

Ann en de Engelen - Nooit Zonder Liefde - 22 November 2014


Ann Albers en de Engelen
"Nooit Zonder Liefde"
22 November 2014
Er is nooit, nooit een moment wanneer je van Liefde ontkoppeld bent. Dat kan je niet zijn. Het is onmogelijk, omdat je van precies dezelfde snit bent. Jij bent geïncarneerde Liefde, Liefde die een gestalte aangenomen heeft, een vorm gegeven is, en vrije wil toegestaan werd op jullie planeet de Aarde. Je kunt kiezen om Liefde wel of niet te ervaren, nochtans is het er altijd. Je kunt kiezen je wil met Liefde uit te lijnen, of niet, niettemin is het er altijd.
De bron van alle genezing, alle oplossingen, van vrede dat voorbijgaat aan alle begrip is daar en wacht op jou om het te erkennen, om er een beroep op te doen om de kwalen en de illusies in jullie levens te genezen. Liefde kan jou niet verlaten.
Dus dierbaren, wanneer jullie met een uitdaging geconfronteerd worden, wend je tot Liefde. Wat is de meest liefdevolle gedachte die je kunt denken? Wat is de meest liefdevolle actie die je kunt ondernemen, voor jezelf of een ander? Wat voor een geringe verschuiving van het negatieve naar het omhelzen van het positieve kan je binnenin jouw bekwaamheid om te kiezen gewaarworden?
In ieder moment heb je de ongelooflijke macht om je leven te transformeren. Waarom wachten? Begin nu. Kies Liefde. Liefde wacht op jou om je over te geven aan diens omhelzing, waar het jouw voorwaarts zal dragen op stromen van goedgunstigheid.
  
God Zegent Jullie! Wij houden heel veel van jullie.
-- De Engelen
****
Boodschap van Ann
Mijn Wonder Manifesteren
Een plotselinge gezondheidsuitdaging dreigde mijn filmtrip te ruïneren
 totdat ik besefte dat het tijd was om alles in praktijk te brengen
 wat ik predik … en ja, dat zijn wasknijpers die de microfoon
 onderaan mijn jasje vasthouden!
Ik ben door een reis heengegaan deze week welke ongelijk was aan wat dan ook daarvoor. Terwijl ik de volgende Serie van "Ann & the Angels" filmde, was ik gedwongen om alles dat ik predik op diepere niveaus dan ooit tevoren in praktijk te brengen. De resultaten in mijn leven en mijn hart zijn onvergelijkbaar prachtig ondanks de diepte en de uitdaging van de les…
Ik nam een vlucht naar California voelde me heerlijk in mijn lichaam en opgewonden in mijn hart. Ik verliet het vliegtuig een uur later met een verdraaide Ileocecal valve (verdraaide darm), en was opgezwollen zoals een walrus, en had ondraaglijk veel pijn. Ik heb deze conditie een paar keer eerder gehad, sinds angst het in 2012 triggerde toen het huis van de buren vlam vatte, en enige uitdagingen met een vriendschap het wederom een jaar later triggerde. De eerste keer dat ik naar een kliniek ging, vertelden zij me dat het levensbedreigend was en wilden ze mij snel naar de Spoedeisende hulp brengen. Ik weigerde dat en genas het op eigen kracht.
Vanaf die tijd moest ik voorzichtig zijn met wat ik at. Ogenschijnlijk iets dat ik gegeten had was het er niet mee eens. In ieder geval, haalde ik het nauwelijks tot aan het Hotel. Ik belde het filmteam en vertelde hen dat ik er niet zeker van was dat ik in staat zou zijn om de volgende dag voor de opnames te komen. Zij stemden ermee in om samen met mij een genezing te visualiseren en we besloten allemaal om te wachten en aan te zien hoe de dingen zouden gaan. Ik probeerde niet in paniek te raken, belde een vriend op die me enig menselijk comfort bood, en begon te bidden.
Ik kwam die avond in de hotelkamer mijn ergste angsten onder ogen - van het alleen te zijn met ondraaglijke pijn. Ik was in een stad die ik niet kende, zonder genezers die ik kende, geen medicijnen, geen natuurlijke remedies, en zo sterk in pijn dat ik nauwelijks kon ademhalen. Krampen van pijn gingen in golven door me heen, de één nog erger dan de ander. Ik had geen auto, en geen enkele manier om te weten hoe lang het probleem zou duren. In het verleden is het vier tot vijf dagen geweest voordat ik ook maar enige verlichting voelde, en het duurde op z'n minst een paar weken voordat ik weer normaal kon eten.
Middenin mijn gebeden, besefte ik dat ik op het punt stond om een show te filmen aangaande het manifesteren en creëren van wonderen - een show waarin ik meedeel, dat als "jij niet weet hoe, God dat wel weet." Het was overduidelijk dat het tijd was om in de praktijk te gaan brengen wat ik zou gaan prediken. Ik had gevraagd om volmaakte gezondheid te manifesteren. Nu was mijn kans.
Ik focuste me op de volgende ochtend in de studio te zijn. Angsten vielen me non-stop lastig gedurende de eerste uren, maar iedere keer dat er eentje naar boven kwam, verbeelde ik me er licht in te ademen en gaf het aan God. Ik had angsten van niet te genezen, niet in staat te zijn te filmen, niet in staat te zijn om terug naar huis te vliegen, een volledige knoeiboel van mijn show te maken, angsten over dat ik naar de Eerste Hulp Post moest gaan en dat ik er voor altijd voor zou moeten betalen, angsten van nooit meer volledig gezond te zullen zijn, niet in staat te zijn de pijn te verdragen, iedereen teleur te stellen die ik wilde dienen … Ik werd belegerd door een spervuur van leugens, maar de één na de ander na de ander, stuurde ik hen weg.
Ik kwam levensspannen onder ogen die gelijkwaardig waren aan illusie - levensspannen toen ik gemarteld werd, levenspannen toen ik in de steek gelaten werd om te sterven … De sensaties waren net zo echt alsof dat het geval was, maar ik bleef waarheid affirmeren, "God is bij mij. God is in mij. Er is geen afscheiding tussen mij en volmaakte genezing. Ik ben niet alleen en kan niet alleen zijn omdat Liefde in mij leeft en daar verblijft en leven in mij ademt."
Na een paar uren van deze "dans met de innerlijke demonen," kalmeerden de angsten. Ik was in staat me duidelijker te focussen op de gewenste uitkomst. Ik verbeelde me blijmoedig aan het filmen te zijn. Ik herinnerde me hoe het aanvoelde om me goed te voelen. Ik ademde langzaam en diep, en nodigde alle genezers in de geest en de engelen uit om mij te helpen. Met iedere pijnlijke kramp ademde ik dieper, gaf me eraan over, alsof ik aan het bevallen was en probeerde om de persweeën te omhelzen. Ik gaf mijn wil volledig over aan Gods Wil. "Uw Wil Geschiede." Als God wilde dat ik zou gaan filmen dan zou ik dat. Zo niet dan zou ik dat niet. Ik begon die gelukzalige gemoedsrust te voelen die komt met het volledig vertrouwen op een grotere Liefde.  
Toen na een lange tijd, ik compleet vredig was ondanks de pijn, keek ik in mijn eigen ogen in de spiegel totdat ik het Licht van God binnenin hen kon zien, vanuit de dieptes van mijn hart affirmerend, "Dit Licht is de Waarheid. Dit Licht is de waarheid van mijn wezen. Ongeacht wat ik recht voor me zie, ongeacht wat ik voel, Gods volmaaktheid leeft binnenin mij." Ik raakte diep rustig, diep aanwezig, en keek naar dat Licht in mijn ogen totdat ik het door mijn lichaam heen voelde gaan, dat het begon mij te genezen.
Om 5 uur de volgende ochtend, ondanks de gehele nacht wakker en in pijn geweest te zijn, snelde een golf van energie zich door mij heen en voelde ik me opgetogen, gepassioneerd over het filmen, en wist ik, ondanks er nog steeds uit te zien als een walrus vanaf mijn middel omlaag, dat ik het zou kunnen doen. We besloten om gewoon zoveel afleveringen te doen als ik kon, zelfs als dat betekende de hele serie niet te kunnen volbrengen. Toen ik voor de camera ging staan, begon iets magisch te gebeuren. Ik voelde mijn liefde voor het materiële, mijn liefde voor de kijkers, en een overweldigende liefde en dankbaarheid voor de goedgunstigheid van God wat mij veilig aan had laten komen aan de andere kant van mijn ergste nachtmerrie. Plotseling was er niets anders dan energie en informatie dat door mij heen stroomde.
Ik filmde die dag vijf afleveringen en was in staat om normaal te eten. De volgende dag paste ik gemakkelijker in mijn gewone kleren en was in staat om nogmaals vijf afleveringen te filmen. Met de tijd dat we bij de derde dag aangekomen waren voelde ik me positief euforisch, verbazingwekkend in mijn lichaam, en overstroomde met de goedgunstigheid en Liefde van God dat door mij heen stroomde. Ik kreeg mijn wonder genezing. Ik voelde me schoongespoeld van levensspannen. Ik kan zelfs de sensatie niet beschrijven van het niet hebben van angsten, waarvan ik zelfs eerder niet wist dat ik ze had, die mijn lichaam ontroeren.
En nog beter, is deze serie over "Manifesteren met de Engelen" nu bestempeld met de energie welke het onderwijst, ingebed in de genezende energie van God die een echt wonder voor mij in mijn leven creëert, zelfs terwijl ik filmde. Ik heb er geen idee van wat voor mogelijkheden dit de kijkers aan zal bieden maar ik voel dat het transformationeel zal zijn. Ik mag er een klein beetje moe uitzien en een paar keer over mijn woorden struikelen in de eerste paar afleveringen, maar de energie is verbazingwekkend.
Er zijn tijden wanneer het tijd is om onze ergste angsten onder ogen te komen - wanneer we ziek worden, wanneer het leven uiteen valt, wanneer iemand waar wij van houden ons verraad. Met deze uitdagingen, wanneer wij niet weten hoe door de duisternis heen te komen, weet God dat wel. De engelen en de eeuwige onophoudelijke Liefhebbende Bron dat het leven in/naar het universum ademt zijn er te allen tijde, erop wachtend om leven en licht terug in de situatie te brengen. Als wij ons deel doen, met onze eigen geesten en harten werken om met de waarheid uit te lijnen, en als wij ons overgeven aan een hogere wil in deze tijden, zijn wonderen absoluut mogelijk. God weet hoe iedere situatie te transformeren - prachtig, snel, elegant, en op een meer liefdevolle manier dan wij ons ooit voor zouden kunnen stellen.
Ik voel me levendig, verbonden, en gelukzalig op dit moment, aangezien ik de Liefde van God door mijn hart heen voel stromen. Enige grote oude blokkades werden in vrijheid gesteld, en met hen, stroomt het licht dat onze levens wil bezielen door het mijne. Ik heb de hele week gewerkt, heb de Kerstversieringen opgehangen, en kijk ernaar uit om mijn Thanksgiving diner te koken met echte dankbaarheid en diepe Liefde. Ik kan niet wachten om te zien wat hieruit voortvloeit … Ik weet dat het zeer, zeer prachtig gaat worden.
Dus, wanneer je niet weet hoe … God weet het. Deze week, probeer je deze eenvoudige waarheid te herinneren, "In alle dingen groot en klein."
Ik houd van jullie allemaal!
Heb een gezegende en prachtige miraculeuze week.
Ann

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten