zaterdag, november 15, 2014

Aartsengel Michael - Een Gebroken Hart Genezen - 14 November 2014 / Natalie Glasson


Aartsengel Michael
"Een Gebroken Hart Genezen"
14 November 2014 / Natalie Glasson
Ik ben Aartsengel Michael en ik breng een rustgevende balsem van Licht voort om jullie hart en alle gedachten, emoties en gevoelens die met jullie hart chakra verbonden zijn zachtjes en gemakkelijk te genezen. Ik heb de functie om jullie hart chakra in/naar het Licht en de liefdevolle trillingen van het Engelachtige Koninkrijk te brengen om de Schepper verder binnenin jullie liefdevolle hartenergieën te her/erkennen.  
De hart chakra is zo uitgebreid, dat diens energie en bekwaamheden voorbij iedere voorstelbare gedachte zijn. Jullie hart chakra is op een fysiek niveau de sleutel om de hartenergie en het bewustzijn van de Schepper te ontsluiten en te ervaren. Verbeeld je te bestaan in en als de hart chakra van de Schepper, het heeft een capaciteit om op zo een groot, grenzeloos en extreem niveau lief te hebben, dat niets te klein of te groot, te belangrijk of onbelangrijk is om overspoeld te zijn met het liefdevolle hart van de Schepper. Wanneer jij je in jouw eigen hart chakra verbindt, verbind jij je in de hart chakra van de Schepper, je onttrekt aan, channelt en ervaart de hoogste Liefde van de Schepper; een Liefde die voorbij alle grenzen en beperkingen gaat. Hoe meer jij je met jouw eigen hart chakra verbindt en het ziet, voelt en erkent als een portaal een eindeloze toegangspoort naar de Schepper, hoe meer je jouw capaciteit zult ontwikkelen om in alle situaties en ervaringen lief te hebben. Liefde is genezend en waarheidsgetrouw, wanneer jij jouw capaciteit om lief te hebben verbetert sta jij jezelf toe om het bewustzijn en de energie van de Schepper in de manifestatie te worden.
Bepaalde situaties en ervaringen worden voor jou voort gebracht, aangetrokken door jouw ziel, om jouw capaciteit om lief te hebben te bevorderen. Je zou kunnen zeggen dat de toegangspoort van je hart chakra te klein is voor de krachtige en opperste Liefde van de Schepper welke door jou heen tot uitdrukking gebracht moet worden. Het is ook dat om de trilling van Liefde op de Aarde te zijn en tot uitdrukking te brengen illusies en oude gewoontes onklaar gemaakt, beëindigd, uitgewist en ontbonden moeten worden om Liefde toe te staan een nieuw bewustzijn voor jouw acceptatie door te brengen. Een gebroken hart welke de pijn omschrijft als hart chakra ervaringen kan door talrijke omstandigheden geactiveerd worden zoals van kleine teleurstellingen naar grote verliezen van alle vormen. Terwijl jouw feitelijke fysieke ervaring en situatie een reden, betekenis en de bekwaamheid heeft om lessen te leren, is het hoofddoel de groei, de uitbreiding en het geven van vrijheid aan jouw bekwaamheid om lief te hebben. Je hebt de bekwaamheid om lief te hebben voorbij alles dat jij je mogelijk voor zou kunnen stellen en nochtans kan je soms klem komen te zitten in jouw capaciteit om jouw zelf-liefde met anderen en jezelf te delen.

Terwijl de mensheid ermee begint om spiritueel te groeien zonder het proces van pijn zijnde een activering, ervaren heel vele mensen situaties in hun werkelijkheden welke het gevoel van een gebroken hart veroorzaken, dit is omdat het Tijdperl van Liefde door jullie heen gaat, alle onnodige energieën opruimend en aan jullie vraagt om lief te hebben en Liefde te zijn. De uitbreiding van de hart chakra is de sleutel om de Liefde van de Schepper te accepteren en te ontvangen; als je uitbreiding in je hart chakra beoefent dan mag je ontdekken dat je minder pijnlijke situaties in je werkelijkheid ervaart, jouw gehechtheid aan de pijnlijke situaties zijn er de oorzaak van dat jouw hart aanvoelt of het uiteen breekt. Als je een doorgaande focus kunt hebben van de altijd groeiende uitbreiding van je hart chakra, zal je altijd beperkingen loslaten om met gemak en moeiteloos lief te hebben, dus in waarheid zal je meer Liefde in jouw werkelijkheid ervaren. Het Tijdperk van Liefde draagt de vraag, kan Liefde in ieder aspect van jouw wezen en werkelijkheid bestaan, in al jouw relaties, creaties en ervaringen en hoeveel Liefde kan ervaren worden? Het antwoord is "Ja," nu is het tijd om het te voelen, te bespeuren, te erkennen en te ervaren.
Terwijl iedereen in afwachting was van het Tijdperk van Liefde, is diens doel om jullie capaciteit uit te dagen om Liefde te zijn en om de grenzeloze Liefde van de Schepper tot uitdrukking te brengen.
"Vandaag breid ik gemakkelijk en moeiteloos mijn capaciteit uit om Liefde te zijn, Liefde te geven en Liefde te accepteren."
"Ik laat vandaag mijn hart chakra gemakkelijk uitbreiden en de Liefde van de Schepper door mij heen stromen."
Deze zijn twee affirmaties welke jullie kunnen helpen, speciaal als zij tegen jezelf gezegd worden bij het ontwaken in de ochtend, de intentie voor jouw dag zettend. Wanneer je een uitdagend moment in jouw werkelijkheid ontdekt mag je ook wensen om jezelf te herinneren aan één van deze affirmaties.
Je mag ontdekken dat, als een lichtwerker, zelfs in pijnlijke situaties in jouw werkelijkheid je hart chakra nooit echt sluit. Zelfs wanneer pijn ervaren en emoties geactiveerd worden, kan je nog steeds de Liefde en openheid van de hart chakra voelen en erkennen. Dit is verschuldigd aan al jouw spirituele uitoefeningen en een grotere bekwaamheid om te vergeven en mededogen te delen. Als je gewaarwordt dat jouw hart chakra wel dichtgaat in pijnlijke situaties is dit verschuldigd aan je angst voor je veiligheid en een ongeloof in het proces en de Liefde, alsook je niet zeker of wantrouwend te voelen aangaande de Schepper. Als dit het geval is dan is er een noodzaak om je vertrouwen in jouw alledaagse leven over jouw onophoudelijke bescherming, veiligheid en zekerheid op te bouwen. Dit kan bereikt worden door een diepere verbinding met mijn energieën op te bouwen, Aartsengel Michael. Ik Ben een reflectie van je eigen energieën van veiligheid, bescherming en zekerheid. Wanneer je een beroep doet op mijn energieën mij vragend om jou te beschermen, van je te houden en een ruimte van veiligheid te creëren zal ik altijd daar voor jou zijn en nochtans ben ik eenvoudig jou, een reflectie van de kracht binnenin jouw wezen.
Ieder gevoel van een gebroken hart, teleurstelling, verlies, lijden, pijn, afwijzing enzovoort, zij hebben ieder een doel. Ongeacht wat de situatie is, het doel is altijd hetzelfde. Het is om jou terug te brengen naar het centrum van jouw Liefde en om jou te vragen om met grotere uitgebreidheid van jezelf te houden. Het is om jou te vragen de grootsheid van jouw Liefde te erkennen en hoe het jouw wezen en werkelijkheid volledig kan aanvullen. Iedere situatie en ervaring op de Aarde heeft dit ene doel, het mag vermomd zijn door verklaringen zoals om je sterker te maken, om je te helpen loslaten, om je te helpen genezen en nochtans is de meest waarheidsgetrouwe uitbreiding om je te focussen op je eigen zelf-liefde en jouw bekwaamheid om je zelf-liefde in jouw dagelijkse werkelijkheid te verkennen en te ervaren. Je kunt jezelf vragen stellen zoals, "Hoe kan ik in deze situatie meer van mezelf houden?" "Hoe kan ik mijn Liefde naar mezelf tot uitdrukking brengen?" "Hoe voelt het aan om geliefd te zijn door mezelf?"
Eenzaamheid is de energie waar je naartoe gaat wanneer je niet in staat bent om Onvoorwaardelijk van jezelf te Houden, het is afscheiding van de Schepper en dit is waarom het zo pijnlijk is. Liefde is de eenheid met de Schepper, waar iedereen het goddelijke recht toe heeft om te ervaren. Accepteer jouw goddelijke recht omdat alleen jij het bent die jezelf tegenhoudt van het Onvoorwaardelijk van jezelf te Houden.
Onvoorwaardelijke Zelf-Liefde staat gelijk aan het accepteren en ervaren van de Schepper.
Het grootste gereedschap of je wel of niet verdriet, pijn of lijden ervaart, is om je te focussen op jezelf zijnde omringd door diepgaand liefhebbende Engelen en adem eenvoudig in en uit met de concentratie op jouw hart chakra. Voel Liefde jouw ademhaling opvolgen, het is alsof je hart jouw longen wordt de adem en de Liefde absorberend en uitademend. Zo een eenvoudige oefening en toch zo diepgaand in diens bekwaamheden om je hart chakra uit te breiden, meer Liefde vanuit je ziel en de Schepper in/naar je hart chakra en werkelijkheid aan te trekken, alsook dat het gemakkelijk onnodige energieën, illusies en angsten van je hart chakra verschuift. Dus de gezondheid, het doorgaande welzijn en de ontwikkeling van je hart chakra zijn eeuwig ondersteund door deze eenvoudige ervaring. Je zult gewaarworden dat minder uitdagende situaties ervaren worden in jouw werkelijkheid vanwege je grotere kernfocus op jouw hart chakra en de capaciteit om Lief te hebben. Het herhalen van een affirmatie van jouw keuze bij dit proces zal de ervaring bevorderen. Affirmaties zoals,
‘Ik houd van mezelf,’
’ Ik accepteer mijn Liefde,’
‘Ik Ben ondersteund en geliefd,’
‘Liefde vult mijn wezen en wereld,’
‘Ik Ben Liefde,’
‘Ik houd altijd van mezelf,’
‘Liefde is mijn Waarheid,’
‘Ik Ben genezen door mijn Liefde,’
‘Liefde onderhoudt en vervult mij.’
Er is zoveel eenvoud in het Onvoorwaardelijk van jezelf te Houden en aldus hebben eenvoudige uitoefeningen een grote invloed en nochtans is het vaak moeilijk om eenvoud te accepteren omdat het niet zwaar genoeg schijnt te zijn of alsof het geen waardige beloning zal geven. Liefde is eenvoud en aldus oogsten eenvoudige uitoefeningen overvloedige beloningen.
Jullie eeuwig in mijn Liefhebbende Hart vasthoudend,
Aartsengel Michael

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen