woensdag, november 26, 2014

Aartsengel Gabriel - Het Leven in het Geven van Dank Leven - 25 November 2014 / Shanta Gabriel


Aartsengel Gabriel
Het Leven in het Geven van Dank Leven
25 November 2014 / Shanta Gabriel
Dierbaren,
Het is bijna Thanksgiving in de V.S., dat het officiële begin markeert van het vakantie seizoen. Weet dat er in deze unieke tijd van het jaar een ontwaking in jullie is van de Spirit van Dankbaarheid. Het is de werkelijke essentie van Thanksgiving. Wanneer jij jezelf onder kunt dompelen in de stroom van pure Dankbaarheid, katalyseert het nieuwe overvloed in ieder gebied van je leven. Dankbaarheid kan een nieuw insluitingsgebied voor je hart verstrekken om in te openen. Het is een waar geschenk voor jezelf wanneer je in Dankbaarheid leeft. De kracht van het geven van dank kan helpen om jou boven de verschijningsvorm van disharmonie te verheffen zodat een nieuw leven binnenin jou tevoorschijn komt, deuren opent naar verbazingwekkende mogelijkheden die jij je nooit voorstelde.
Je diepste dromen worden nu wakker gemaakt en je hart wordt een kans aangeboden om de manifestatie te creëren van de diepste verlangens van jouw Ziel. Wanneer jij je opent voor deze verlangens die het potentieel hebben om jou op kolossale manieren te vervullen, begint een energie in jou te werken welke je nog nooit eerder ervaren hebt. Het is zoals het ontsluiten van de toegangspoort naar een nieuwe dimensie met het geven van dank als de sleutel.  
De creatie van nieuwe houdingen van het geven van dank in jouw leven trekt nieuwe stromen aan van licht-gevulde energie om alles te zegenen dat op deze manier geëerd wordt. Wanneer een zegen van het geven van dank in wat voor moment dan ook gemaakt is, verleent het licht-gevulde Goddelijke energie aan de persoon die het stuurt, alsook wordt de situatie gezegend. In beproevende tijden mag het moeilijk schijnen te zijn om iets te vinden om dankbaar voor te zijn. Ondanks deze moeilijkheid, is één manier om een positieve verandering in je leven te creëren het geven van dank voor wat je nu hebt. Je kunt zelfs dank geven op voorhand voor wat je wilt creëren. Dit staat een verschuiving in jouw gewaarwordingen toe zodat je begint om nieuwe gunstige energie in/naar jouw leven aan te trekken.
Dankbaarheid is een houding dat je bewustzijn diepgaand kan veranderen. Wanneer jij je leven in het geven van dank leeft, kan het jouw wezen op een biologisch niveau beïnvloeden, je geest en lichaam trainen om in een hogere staat van gezondheid en welzijn te leven.

Wanneer je niets anders vindt, kan je dank geven voor gewoon in leven te zijn aldus zal jouw ziel evolueren. Het is een geschenk om in een menselijk lichaam te zijn en jouw lichaam is een miraculeus instrument. Overweeg het feit dat je een hart binnenin je hebt dat geen bewuste hulp van jouw kant nodig heeft om door te gaan met kloppen. Herinner je dat jij je spijsverteringsysteem niet hoeft te vertellen om diens werk te doen.  
Al deze lichaamsdelen functioneren in een wonderbaarlijk Goddelijk plan van volmaaktheid. Wanneer jij je aandacht naar deze systemen binnenin jouw lichaam wendt, wanneer je begint dank te geven voor de ongelooflijke processen die 24 uren op een dag binnenin jou doorgaan, zullen zij op een hoger niveau functioneren. Jouw aandachtsfocus met dankbaarheid en zegeningen zal meer licht en kracht in/naar jouw vitale organen brengen. Voor extra energie, neem in overweging om deze organen met een genezende kleur te vullen zoals roze of groen, hetgeen hen verheldert met Goddelijk Licht. Voor het plezier kan je dan een glimlach verbeelden op een lichaamsdeel zoals je lever of je hart. Dit zal niet alleen jouw organen zegenen, het zal ook jouw geest verlichten.
Dankbaarheid is de Houding welke jou in je Hart zal brengen
Neem het idee in beschouwing dat jouw gedachten zijn als gebeden die uitreiken in/naar de Universele stroom van het leven. Wanneer je jouw gedachten bewust gebruikt, worden zij gebeden die jouw perspectief verschuiven aldus je een groter plaatje kunt zien van wat er feitelijk in je leven gaande is. Gebeden van dankbaarheid zijn zeer krachtig, en stimuleren een verhoogde stroom van spirituele energie in/naar iedere situatie. Deze kracht kan voorgoed een miraculeuze verandering in je leven creëren. Het mag een kleine inspanning nemen om iets te vinden om dankbaar voor te zijn wanneer jij je terneergeslagen voelt, maar gebeden van het geven van dank kunnen helpen een prachtige verschuiving in je geest te creëren wanneer je dat aldus doet.
Het is wezenlijk belangrijk voor je toekomt om mededogen voor jezelf te koesteren, voor de vergissingen die je maakte terwijl je over het leven leerde, en vergiffenis voor de persoon die je in het verleden was. Ben dankbaar voor alles dat je geleerd hebt en alles dat je bent. Deze handeling is een goed begin voor een vrede gevulde en gelukkige toekomst. Je kunt nieuwe deuren voor morgen openen met je dankbare gedachten van vandaag.
Ongeacht hoe het voelt, je bent nooit alleen. Je bent hier op Aarde om je jouw verbinding met de Spirituele Aanwezigheid in je leven te herinneren. Je bent bedoeld om een gelukkig, overvloedig leven met diepe vervulling te leven. Om dit aldus te doen, is het noodzakelijk om uit de uitdagingen vandaan te stappen welke het leven presenteert en in/naar de stroom van Gods Liefde, hetgeen je meer creatieve oplossingen zal brengen. Er is één plaats waar je altijd naartoe kunt gaan om de kracht van Goddelijke Liefde te voelen, en dat is in je hart. Dankbaarheid is de houding die jou in je hart zal brengen. Het is niet van belang of je niets in je leven ziet waarvoor je dankbaar te voelen, slechts de handeling van het geven van dank opent een deur in je hart om Goddelijke Liefde binnen te laten.
Soms lijkt het alsof gebed moeilijk is of er mogen negatieve associaties zijn met georganiseerde religie vanuit de kindertijd. Misschien kunnen sommige suggesties voor gebeden bruikbaar zijn. Hier zijn enige mogelijkheden voor gebeden die jullie mogen helpen om jullie gedachten te verheffen en jullie hart met de essentie van Dankbaarheid te verbinden. Je kunt één of meer kiezen die met jou resoneren en hen gebruiken als een spirituele uitoefening voor de dag. Meesters suggereren 21 dagen van een uitoefening om een nieuwe gewoonte binnenin je brein te creëren.
Een Gebed om Dank te Geven
Goddelijke Aanwezigheid,
IK BEN dankbaar voor de Schoonheid en Kracht van het leven op Aarde dat al het leven onderhoudt en allen zegent die zo fortuinlijk zijn te leven op deze prachtige wereld. Ik geef dank dat alle wezens aan het ontwaken zijn voor deze geschenken.
Dank u wel voor deze dag. Help mij om de zegeningen in mijn leven te zien, en de lessen te leren aan mij gegeven om te leren. Laat mij zien wat ik moet weten om in/naar een meer vriendelijk en liefdevol menselijk wezen te groeien, en om met Gratie en Gemak zorg te dragen voor mijn verantwoordelijkheden. Help mij om de geschenken die u aan mij gegeven hebt op een manier te delen welke meer waarde aan de wereld toevoegt.
Dank u wel voor mij te helpen met grote Overzichtelijkheid en Zekerheid te bewegen. Dank u wel voor het inspireren van mijn hartgecentreerde actie in ieder gebied van mijn leven.
IK BEN dankbaar voor fysieke, mentale en emotionele Gezondheid en Welbehagen. Ik erken het Welzijn als mijn meest bekrachtigde attribuut en het zegent ieder gebied van mijn leven.
Dank u wel voor de overvloedige demonstraties op mijn bankrekening en de financiële bekwaamheid om te sparen, uit te geven en anderen te ondersteunen. IK BEN dankbaar dat mijn werk mij op alle niveaus vervult.
Dank u voor mijn geest die geïnspireerd en creatief is. Dank u voor mij te helpen om open te staan voor nieuwe ideeën dat het goede in/naar mijn leven kan brengen. Dank u wel voor mijn verbazingwekkende lichaam dat sterk en flexibel is, en voor de organen er binnenin die met perfectie functioneren. Zegen iedere cel en ieder weefsel van mijn wezen zodat het gevuld is met uw Goddelijke Licht.
Dank u wel voor de vergiffenis dat in mijn hart groeiende is en het mededogen binnenin mij voor de persoon die ik precies nu ben. Help mij om ook mededogen en begrip voor anderen te hebben terwijl zij hun eigen pad in het leven bewandelen.
IK BEN dankbaar voor de nieuwe ontwakingen van Liefde en Overvloed over de gehele wereld heen in de harten van elk belichaamd persoon in deze tijd. Dank u wel voor mij te helpen mijn leven in Harmonie en Welbehagen te leven, en om een stralend licht voor de Goddelijke Liefde in de wereld te zijn.
Voor deze en al mijn zegeningen, zeg ik, "Dank U Wel God."
Dat deze tijd van Dank Geven jullie hart mag vervullen met een nieuwe ontwaking voor de Liefdevolle Aanwezigheid binnenin alle dingen, en zegen ieder gebied van jullie leven met pure Dankbaarheid.
Zo zij het. Het zij zo. Amen.
Shanta Gabriel
voor Aartsengel Gabriel
Copyright: November 20, 2014
Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen