woensdag, oktober 22, 2014

Ik Ga Naar Huis - 22 Oktober 2014 / Elizabeth Ayres Escher


"Ik Ga Naar Huis"
22 Oktober 2014 / Elizabeth Ayres Escher
Dinsdagochtend ging ik naar buiten naar mijn auto, en keek ik omhoog zoals ik altijd doe en onderzocht de hemelen boven mij. Een dunne gouden glinstering van een maan glansde boven de donkere lijn van het Blauwe naar het Oosten. Sirius en Orion de jager doemden op boven de zuidelijke horizon, net boven de bomen. Glorieuze late nacht/vroege ochtend herfst hemelen. Toen zag ik Venus in de hoge donkere hemelen glanzen en glimlachte voor mezelf. Want zien jullie, ik zal daar spoedig zijn.
Ik ga naar Huis.
Ik heb mezelf dat gedurende maanden nu verteld. In het begin, herhaalde ik de zinsnede aldus ik ertoe kon komen om het als waarheid te accepteren. Nu, herhaal ik het als ik wederom een volgend iets tegenkom om los te laten. Ik ga naar Huis. Op de één of andere manier zorgt dit weten ervoor dat alles gemakkelijker is nu. Een groot gewicht is van me afgetild aangezien ik ertoe kwam te beseffen dat ik de verantwoordelijkheid overhandigt hebt van het brengen van deze wereld en diens mensen verder in/naar de vijfde dimensie aan anderen. Ik ga naar Huis.
Mij werd verteld dat er een aanzienlijke menigte van Hemelse Verlichten op mijn Ascentie Feestviering zullen zijn. Ik zal jullie niet vervelen met de namen zodat jullie zouden kunnen gaan denken dat ik een volledige ego-bezetene ben. Dat ben ik niet, ik ben slechts een bescheiden Lichtwerker die het overblijvende zielaspect blijkt te zijn van een geascendeerde Lady Meester.
Mijn Hogere Zelf bestaat al in 6D en zal promoveren naar 7D, en wordt in het proces een Lady van het Licht, hetgeen een eervolle titel is en geen officieel ambt. Al deze dingen en meer werden aan mij verteld door mijn neef, Heer Rananda Kumara, die in dit afgelopen jaar, zelf, een Heer van het Licht gecreëerd werd.

De Kumara Familie heeft goed en lang gediend. En ik ben iemand geweest die aan de zijde van mijn beter bekende neef gediend heeft, die bekend is voor de mensen van de Aarde als Heer Kuthumi maar die ik ken als Rananda Kumara. Sommigen van jullie kennen Sanat Kumara, de Patriarch van de Kumara Clan. Hij is de Tweeling Vlam van mijn Moeder, Lady Venus. Mijn vader is befaamd als de Aartsengel van de Zevende Straal, Heer Zadkiel. Tweelingvlammen "trouwen" zeer zeldzaam met elkaar in de hogere dimensies. En Engelachtige Pleiadianen zoals mijn Vader zijn uitermate langlevend en hebben meer dan één partner in een levensspanne.
Ik vertel jullie, mijn lezers, deze dingen nu aangezien het nauwelijks van belang zal zijn voor de zielaspect genaamd Eliza als jullie haar zouden vertellen dat zij een leugenaar of een egoïst zou zijn om dergelijke dingen te zeggen. Ik vertel jullie deze dingen zodat jullie beginnen te beseffen dat ieder menselijk wezen meer is dan wat zij lijken te zijn in hun huidige menselijke gestalte. Mijn Wezen, mijn Hogere Zelf is een lange, elegante dame, met kastanjebruin haar en donkerblauwe ogen. Haar Hogere Zelf is de Tweelingvlam van een Aartsengel. En Aldus gaat het terug naar de Troon van God. Een ieder van ons hoort bij een zielgroep, een ziel monade en Overziel. Het is gewoon dat ik het klaargespeeld heb om een paar stukjes van de puzzel te identificeren die dit grotere Wezen van mezelf samenstellen.
Ik weet dat ik zowel een paar mensen geïnspireerd en bij gelegenheid geïrriteerd heb. In een recent artikel dat ik schreef, vertelde ik dat het plan voor Gaia veranderd was nadat de atoombommen op de Aarde vielen … wel, de Hemel weet niet vooruit wat de Vrije Wil van de mensheid zal creëren, dus past het diens plan dienovereenkomstig aan. Technisch gesproken, werden er atomaire of zeer krachtige wapens gebruikt op deze Aarde eeuwen voorafgaand aan de tijd waarin de mensheid het buskruit ontdekte. Vreemd hoe technologie aldus vaak gebruikt wordt in de kunst van het oorlogvoeren. Ik hoop dat spoedig op een dag, de mensheid diens hart en ziel zal wenden naar de kunst van het leven.
Ik leerde over een ander leven van mij van mijn neef Rananda, die mij vertelde dat ik een droomtijd bezoek gemaakt had. Blijkbaar was ik een legeringenieur die gevangen genomen was in Spanje gedurende 17 jaren. Gedurende die tijd, zijnde een officier en een fatsoenlijke man, gaf ik mezelf de taak om niet te proberen te ontsnappen. Mijn medegevangenen en ik bouwden een gewelfde brug over een kleine Spaanse rivier. Een vreemde manier om een oorlog door te brengen. Ik heb zeker mijn deel van interessante levensspannen als een man gehad!
Ik voel me eerder opgewekt nu. Mijn Sirische vriend vertelde me wie er allemaal aanwezig zouden gaan zijn bij mijn aankomende ceremonie op het Pleiadische Moederschip, De Witte Winden. Mijn Oom, Heer Adrigon, zal de Ceremoniemeester zijn. Hij heeft mij gediend als een dierbare peetvader en meer recentelijk als mijn Ascentie sponsor en hervermengings-raadgever. En de rest van mijn prachtige Sterren Familie zal er ook zijn. Klink ik een beetje opgewonden? Dat ben ik.
Ondertussen, als ik me ook maar iets over de ceremonie herinner, zal ik dat met jullie delen, jullie een glimp gevend in de wereld waar sommigen van jullie spoedig naar terug zullen keren. Ik doe dit niet om faam of volgers te verkrijgen, maar voor een zachte disclosure van de echte wereld welke voor een ieder van ons achter de Sluier ligt wanneer wij eenmaal ons Meesterschap bereiken.
Ik geef dank dat aan mij deze unieke kans gegeven werd om mijn reis met jullie allemaal te delen. Mijn walk-in, Sundeelia, zal doorgaan periodiek boodschappen van mij en andere wezens te channelen,alsook haar eigen unieke reis mee te delen als een volledige bewuste Lichtwerker hier in tijdelijke opdracht.
Ik stuur de beste wensen naar al mijn lezers. Namaste.
Eliza

Vertaling: Cobie de Haan - http://www.denkmetjehart.blogspot.nl/
Copyright 2012 – 2014 © by Elizabeth Ayres Escher. All Rights Reserved. Permission is given to copy and distribute this material, provided the content is copied in its entirety and unaltered from its written form, is distributed freely, and this copyright notice and links are included. http://bluedragonjournal.com/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten